Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vespapierre

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Adjon az Isten szebb buborékot!Arra a kérdésemre, miszerint mit kéne erőteljesebben boncolgatni, 0 javaslat érkezett.  Sebaj, amint  tapasztalom nem fogyunk ki a témából. Ezt bizonyítja a sok kérdés itt és kedvenc kótya-vetye oldalamon is. Egyikük  a PWM kérdése.Az…..
Tisztelt Nagyérdemű! Ahogy korábban is említettem várom a HHO autózással kapcsolatos téma felvetéseket, amiről bejegyzés(eke)t lehet nyitni! Ha nincs annak örülök, mert mindenki szakértő a témában, lassan zárhatjuk a blogot. Bár a hozzám intézett napi 30 körüli e-mail és a…..
Sziasztok!Az utolsó bejegyzés óta eltelt egy kis idő, de semmi olyan építő jellegű kérdés, hozzászólás érdeklődés nem volt, ami miatt írhatnékom támadt volna. Ebből egy dolgot szűrtem le: a top-on vagyunk HHO ügyben, mindenki tud mindent, él és virul a magyarországi…..
vespapierre 2010.12.06 10:46:07
Sziasztok,

továbbra is teszem közzé tapasztalataimat a
hhoblog.retrobogo.hu-n.
Az elmúlt hetekben sok dolgot olvastam, akár a bekötésről, akár az elektrolit optimális sűrűségéről. Jelenleg a téli verziót tesztelem, nálam -8 -ig még csak kását sem találtam a tartályban kb 8% -os elektrolit esetében.
Mivel a hideg időben kicsit megnőtt a vas fogyasztása, így a téli eredményeket hamarosan közzéteszem.
Kerestek már páran nagy lendülettel, de úgy érzem ez csak akkor lesz konkrét bárkinél is, ha megint meglódulnak az üzemanyag ára!
Halló Fiúk, halló Lányok! Ez a bejegyzés kicsit hirtelen felindulásból születik, született! Apropója, hogy visszatértem egy korábban már olvasgatott oldalra, hhogames.com/. Igen, értem angolul van és sokaknak ez kizáró ok. Meg lehet próbálni a Google fordítót a lényeget…..
Sziasztok!Viszonylag hosszú hallgatás után szeretném megtörni a csendet Érzésem szerint ez a bejegyzés  számtalan vitát, hozzászólást fog generálni. Az utóbbi pár hétben sok emberrel beszéltem, találkoztam akiknek generátorokat készítettem, megmutatták mit vettek,…..
vespapierre 2010.09.08 12:52:13
Sziasztok,
pár mondatot én is leírok, ha már így nekilódultunk! :) Sajnos jó magyar mentalitás szerint az "együtt" nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem működik. Az első cél nagyon sok helyen a kis idő alatt nagy pénzt szakítani...Tisztelet azon kivételeknek, akik próbálják elméleti és tapasztalati síkon is megérteni, alátámasztani a dolgokat. Az ötletek egy ideig jól jönnek, de aztán konkrétumok hiányában néha kezdenek terhesek lenni.
Akkor lehetne hatékonyan haladni a jó irányba, ha az emberek megosztanák a tapasztalatokat, netalán a tudást, nem pedig féltenék az információt!
A belinkelt blogot én kezdtem el írni, amikor Tamással anno felvettem a kapcsolatot és elkezdtem a cellákat tesztelni.Sokak számára jól jöhet viszonyítási alapnak, tapasztalatnak, stb...Ez sem kevés pénz volt, de az ember akkor nyugodt, ha a saját szemével, kezével tapasztalja meg és támasztja alá, hogy a dolog működik. A rendszert próbáltam úgy felépíteni, hogy normálisan, ízlésesen nézzen ki, és ne egy összetaknyolt valami legyen.
A tapasztalatokat megtaláljátok, de jelenleg 14-19% csökkenést értem el. Mivel ennél több a cél, ezért itt nincs vége.
Az 5 semleges cellával kapcsolatban: egyértelmű választ nem találtunk, és adni sem tudott senki rá. Akkora hőmérséklet különbség nem volt a 11 és a 19 lemezes cella használatakor, amely ezt indokolta volna. Ide tartozik még, hogy a cellákat nem csak pár percig teszteltem, próbáltam...
Négy szem többet lát alapon már Tamással együtt próbáltuk a 4 semleges verziót, ahol már az általunk elképzelt módon alakult az áramfelvétel és nem utolsó sorban a gáztermelés is.
Apropó gáz: igen, kőbe nem vésett szabályként tudjuk, halljuk, hogy minden 1000 cm3 -hez fél liter gáz kellene percenként. Na ez azért csak egy kiindulópont volt, hiszen ezt saját tapasztalatommal tudom megkérdőjelezni. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen motorról is van szó ( az egyéb más paraméterek mellett ).
Részemről hamarosan a szívódízel teszt véget ér és le tudom vonni a megfelelő következtetéseket ( gáz mennyisége, felvett áram, fogyasztás, stb... ). Ennek köszönhetően lesz egy biztos pont, ahonnan lehet tovább haladni.