Regisztráció Blogot indítok
Adatok
attikanagy

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Üdv Gázfacsarók! Lassan elérkezik a várva várt időnk... Eljön az a világ ami mindenkinek a legjobb. Az autó gyárak és tervező irodák lassan észbe kapnak, hogy az épp aktuális projektjeik, amik annyira bonyolultak, hogy lefoglalják még a zseni kapacitást, kapisgálják: kilóg a…..
Kedves Szimpatizánsok, Nem Szimpatizánsok és Mindenki Aki Él, Mozog és Olvas!Az utóbbi időben megszaporodtak e-mail fiókomban azok a levelek amik arról kérdeznek, miért nem történik érdemben semmi, van-e valami kézzelfogható eredmény elektronika gyártás terén, vagy hol van a klub…..
attikanagy 2012.03.02 12:49:45
racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/zala_hho_extra_fogyasztas_csokkento_hidrogen_generatorok__x_z

"A desztillált víz magas frekvencián való bontása során"
Apukám!?Ezek feltaláltak valamit,eladáskor mindenki tudja a tutit.
attikanagy 2012.03.05 13:47:28
@momo58: Üdv.
"természetesen benzint nem kapót az inyektorból.a párásító tartályban 50% viz + 50% etanol van."

Tehát csak víz etanol keverékkel ment,jól értem?
   A történet igaz. 2011 szeptember 16.-án, pénteken történt meg, de nem valakivel, hanem velem. Úgy kezdődött, hogy elmentem levizsgáztatni az autót a szomszéd faluba, ahova eddig is tettem kétévente. Azt tudtam, hogy a benzin fogyóban volt, de bőségesen elég volt a megtenni…..
Happy Hannukah! Nem érted a köszöntőt fogadom! Na akkor napjaink egyik, ha nem az egytelen legnagyobb giga-mega eseményéről maradsz le és egy nagy anti-multi vagy, vedd tudomásul. ... és hogy ismereteid eme hézagát bepótold, a Nyugati téren a helyed még egy hétig. "Mit mondott,…..
attikanagy 2011.12.27 17:05:53
@nyereg: Tisztelettel.

Annak a videónak van ám előzménye is.Ha van valakinek ez irányban ingerenciája majd megkeresi,végignézi,tanulmányozza több helyről több időből.Ez csak egy kiragadott példa volt.Nem kell rá "felülni" ha nem akar valaki.

Tudjuk jól,hogy nincs két egyforma autó,következés kép még egyforma tipus sem tehát egyforma átalakítás sem.Jó lenne ha végre normális vitatható hangnemben beszélnénk egy mással ( egyébként tényleg,miért nem beszélünk személyesen úgymond találkozón????Ezt az oldal üzemeltetőjének mondom.) hiszen majd mindenki egy hajóban evez.Miért kell nekünk egymást rágni?Miért vagyunk mi egymás ellen mikor egymásért is lehetnénk?????
Napsugaras Napsugarat Mindenkinek! Tele van a város szerelemmel, no meg aggódó autósokkal. Itt a tavasz, minden kellemes hozadékával, de a nyár várhatóan nem fog túl sok jót hozni. Valami nóta ugrik be, azt hiszem Zorántól, "ne várd a májust kedvesem" röfrénnel. Szomorúan…..
attikanagy 2011.05.28 07:04:18
@Marthen: Üdv.

A Jcellből vett ötlet alapján meg lehet csinálni frankón.A kérdésem csak arra irányulna,hogy milyen változási tapasztalat van a száraz gázzal és a vízpárás gázzal.Már ha próbálta valaki külön külön is.
attikanagy 2011.06.01 13:29:05
@HHOnda: Üdv.
"és utána jelentkezett ill. továbbra is megmaradt a fogy. csökk. Ez hogy lehetséges?"

Röviden: a hidrogén különböző fémekben elnyelődik ami később visszanyerhető.Pl.:www.energiacentrum.com/news/hidrogen_termeles_es_tarolas_celjat_szolgalo_hazai_kutatas_eredmenye.html
vagy olvasd a Joecella témát ha bővebben érdekel.
Kedves Gyerekek!Ma egy olyan messzi földről fogok mesélni Nektek, ahol csupa szép, okos és segítőkész csudalény lakozik. Ezeket a furcsa szerzeteket egy cél vezérli: egy olyan szerkezetet akarnak a drága jó magyaroknak -csak nekik- adni, ami "kivonnya a vízbül a zoxigént",…..
attikanagy 2011.03.05 19:54:15
Béláim az Úrban!

Minden tiszteletem hho2-nek ,hogy megosztja velünk az infóit.De! Mielőtt hanyatt esnénk tengeren túli magyar szerető barátaink okosságától vegyük már fel a napszemdzsót és nézzünk kicsit szűkebben.

"miáltal ingyen vagy egy kicsit olcsóbban tudnak eme kiválasztott magyarok autózni"
Akkor most fogyasztás csökkentőről vagy teljesen ingyenről beszélünk?Csökkentéshez jó a vízpára is kis HHO val hiperszuper hetymetyütyük nélkül is.

"csak nevettek és már mutatták is a keresztbe csiszolt lemez használat utáni állapotát"
Oké.Ha Bob Boyce a kollégák kollégája akkor tudhatnak arról,hogy Bob keresztbe csiszolást ajánl,sőt lemez kondícionálást.Miszerint "katalizátor" réteget kell felhordani /nem mellesleg a Jcellnél és a Meyert reprodukáló ravinál is/.Akkor most Bob nem tudja jól?

" negyed liter/ 1000 cm3 bőven elég." Már elnézést, de ezt akár uborkás üveggel is elő lehet állítani.Ok,kamionba is kell.

"tápegység, ami 0-120 Voltig és 0-200 Amperig felügyeli"
Számoljunk csak egy kicsit! 120V on 200 amper?

"A pumpa teljesítményét szintén az "agy" kontrollálja, mégpedig úgy hogy 10%-al kevesebb gázt szállítson mint a cella kimenő termelése."
Na most ezt a cella védelmére kell érteni vagy ,hogy mennyi gázt adagoljon?Az adagolást akkor tartanám érthetőnek ha "teljesen" a gáz hajtaná.Egyébként meg vagy túlnyomás van vagy vákuum,akkor meg minek? Vagy mihez mérten adagol?És az üza elvétel? Vagy ezt is tudja a szupertitkos úgysemtudjukmegfizetni kütyü?
Nem mondom,hogy nem szűk a felfogásom, de ez inkább a -hogyan húzzuk le minél jobban a parasztot- tipusú nyájas eladói felfogás.Aztán had örüljön a környezet védője hisz úgy sem ért hozzá.

Vagy tévedek?
Adjon az Isten szebb buborékot!Arra a kérdésemre, miszerint mit kéne erőteljesebben boncolgatni, 0 javaslat érkezett.  Sebaj, amint  tapasztalom nem fogyunk ki a témából. Ezt bizonyítja a sok kérdés itt és kedvenc kótya-vetye oldalamon is. Egyikük  a PWM kérdése.Az…..
attikanagy 2011.02.06 10:25:44
Béláim az Úrban!
Akkor kicsit bele vaúvaú én is,én meg ezt tapasztaltam:
Az MMW terén bár hatásos mérést nem csináltam /mert azért pontatlan a műanyag flakonos mérés valljuk be/ de nekem a magasabb feszültségen és több lemezzel elrendezés jön be. Pl:19 lemezre 40V,vagy 20volton 19 lemezre a két széle fölül pozitív a középső tizedik meg alul negatív.Ez azért mert egy kicsit visszahúzok a Jcellhez,elrendezésben pedig ez így hasonlít hozzá.És miért ? Mert ha a gáz "energiáját" nézem akkor ez úgymond nagyobbat "csattan".Üvegcsőbe helyezett dugattyúval meg lehet nézni.Patkoltojás feltett sok videót /amiért külön köszönet NEKI /ebben van egy olyan amin azt mutatja,hogy ha nem 316l-es az anyag akkor a pozitív fele befeketedik és csökken a gázhozam.Ez így igaz,magam is tapasztaltam.Azt is tudjuk /hála Bob Boycénak/ hogy közbenső "katalizátort" kell a lemezre felvinni,avagy kondícionálni.Azt is tudjuk,hogy a Jcellre vagy Meyert reprodukáló indiai ravi a celláit kálciummal ill erős vízköves vízzel kezelte előbb.Akkor ez is katalizátor? Szerintem igen.Anton celláinak szintén van egy feltett videója amin kisüti a celát,erős kondenzátor hatású.De ez nem következik be két üzemóra alatt.Próbálta már valaki kisütni a cellát egy darab dróttal? És?És ez miért is jó? Olvassuk el Bob Boycét.
/Evvel biztos nem értetek egyet sokan velem ezért ne hurrogjatok le nagyon./

PWM-ről.Megcsináltam a ravi féle kettős 555-ös verziót is és pöccre indult,és amit patkoltojás vagy superpotyi tett fel /már nem emlékszem pontosan/ áramkorlátos rajzot azt használom,ez is pöccre indult bár a korlátozó R12-t be kellett állítani.Nekem az alacsonyabb fekin jobban termel.Alacsony induktivitású trafót is lehet beletenni sorba és akkor jókora feszültségek jelennek meg a szekunderen,az meg tölthet akár mit is.Overunity.com

Gyújtás.Ugyan az új még nincs kész de a kondenzátoros rásegítés tényleg jobb,bár néha vannak gondok. Erről kevés az infó mert vagy nem akarnak féltékenységből hozzászólni vagy nem foglalkozik vele senki.
Előgyújtás,szintén nem mindegy.
A beszívott levegő,szintén nem mindegy.
Szóval lenne itt mit beszélni az MMW-n kívül.
Tisztelt Nagyérdemű! Ahogy korábban is említettem várom a HHO autózással kapcsolatos téma felvetéseket, amiről bejegyzés(eke)t lehet nyitni! Ha nincs annak örülök, mert mindenki szakértő a témában, lassan zárhatjuk a blogot. Bár a hozzám intézett napi 30 körüli e-mail és a…..
Sziasztok!Az utolsó bejegyzés óta eltelt egy kis idő, de semmi olyan építő jellegű kérdés, hozzászólás érdeklődés nem volt, ami miatt írhatnékom támadt volna. Ebből egy dolgot szűrtem le: a top-on vagyunk HHO ügyben, mindenki tud mindent, él és virul a magyarországi…..
Sziasztok!Viszonylag hosszú hallgatás után szeretném megtörni a csendet Érzésem szerint ez a bejegyzés  számtalan vitát, hozzászólást fog generálni. Az utóbbi pár hétben sok emberrel beszéltem, találkoztam akiknek generátorokat készítettem, megmutatták mit vettek,…..
attikanagy 2010.09.05 20:10:02
Üdv,egy kicsit bele vauvau én is,hogy több legyen a "káosz".
PWM,osztom amrervadi véleményét kis kiegészítéssel.Ha rezgőkör van benne kellő induktivitással talán,de csak talán, javulhat kicsit a hatásfok de még feltétel ,hogy a fesz impulzus "elférjen".Mondjuk hasonlóan:
www.youtube.com/watch?v=glHi4m3FFxM&feature=related Akkor meg Bob Boyce.Sima PWM-nek nincs értelme csak áram korlátnak jó.
Lütyő véleményét is osztom miszerint fogy csökkentés a cél,legalább is nekem.Száraz celláról én nem tudok nyilatkozni mert nem az van hanem olyan Moe Jcell szerüség de ez is csak inkább behányva.Amit felvesz az kb 0.6-0.7A.Ennek ellenére még is lejjebb ment a fogyasztás úgy 1.4-1.5L-el,ja és E85-öt használok /E85 80% E95 20%/ amire meg azt mondják ,hogy emelkedni kell a fogyasztásnak 10-20%ot.Na akkor most mi van??A lambda jel 400-450mv között változik ezért nem nyúltam hozzá de a MAP jelhez igen,bár nem sokat vettem észre belőle.Mondjuk ha teljesen letekerem akkor képes akár lefulladni is,na de hát az meg minek,egyébként D17 alapján,vagy Water4gas-on is az van.Így csak egy kicsit tekertem rajta,hogy azért haladjunk is.

hho2-töl kérdezném,plazma gyújtásod nincsen?
Sziasztok!Úgy látszik nem volt hiábavaló a sok kérés, bejegyzés, meghallgattak az égiek, vagy Ti, vagy mind kettő!Pár héttel ezelőtt megkeresett egy blog olvasó, aki mellesleg elég jártas elektronikában és autó ügyben. Nem részletezném egymásra találásunk körülményeit,…..
attikanagy 2010.07.25 10:39:00
Heló mindenki!

Végig bogarásztam az oldalt és lenne 1-2 hozzáfűzni valóm ha megengeditek.
dbio-nak ,sokáig dízelem volt nekem is és egy idő után szinte mindegy milyen rendszerrel álítod elő a HHO-t /vagy ki tudja mit!/ a lényeg a fogy csökkenés és a füst megszünése,olyan a szaga mint az új dízeleké.De csak egy idő után!! Ahogy amper vadi /amúgy heló látom te is ide találtál/ írja ki kell kormolódani neki,nekem kb bő 600Km után jött.Mivel Jcell volt benne kicsit másként ment ,olyan fulladósan.Volt benne utána drótos Water4gas jellegü is de dettó.Tehát ahogy hho2 írja csak egy kicsi kell és kész,többet nem várhatunk tőle!!Vagy is van egy max csökkenés és kész.
Most benzinessel próbálkozok /1.4 hengerenkénti befecsi/ itt szinte az első berakásnál jött a motor fulladás ilyenek,kis korrekció és már jobb is.A MAP jelet módosítanom kellett és a lambda jelét is meg kell hekkelni néha,de csak néha, 380-400- mV így hát hagyom ott,bár volt mikor lement 180mV-ra.Az itt lévő
www.water4gas-eu.com/reports.php és la lap alján található D17 leírású ketyerét építettem meg kis módosítással.Ha azt mondják,hogy változik,ugrál a lambda jele akkor ez a kapcsolás nem jó ugyan is fix jelet ad, ezért én 555-el megszaggattam. Esetleg valakinek vélemény??Túl sok benzines tapasztalatom még nincs de az eddigi kb 800 kM nél jó másfél liter és etanollal /amire azt mondják inkább 15% növekvés/viszont valamivel halkabb a motor.Igaz kartelgáz
szűrőt is tettem bele.Ez is van a water oldalon.

Na de ez csak az én problémám,véleményem.

hho2 felé,nem lehetne elmenni inkább a gyakorlati /motorikus/ tapasztalat csere felé is??? Az igazán nem kerül pénzbe és inkább ott vannak a titkok mikéntjei.Vagy ez inkább szakmai titok?
attikanagy