Regisztráció Blogot indítok
Adatok
maudegone

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
maudegone 2013.09.08 17:36:56
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
maudegone 2013.07.09 15:23:51
@novothauto:
"Valahogy ki kéne deríteni, hogy ez lokáális probléma-e, vagy esetleg más európai országokban is jellemző, mert akkor visszavezethető lenne esetleg a hazai üzemanyag minőségre."

sajnos tipikus hiba mindenhol. rengeteg mini, pug, citroen fórumon foglalkoznak vele, ezer féle okot felsorolva. leginkább a 2009-2010 előtt készült motorak szidják (R56).

Kedves Tibor!

Megírnád mi az elemzésedben említett és képpel is illusztrált égéstértisztító adalék cikkszáma (PSA)? Sajnos nem látom a képről.

Egyébként a koromlerakodás eltávolításának tényleg az egyedüli módja a motor darabokra bontása és a valamilyen módon történő eltávolítás (a cikkben nem látom ezt a módot megemlítve)?
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
maudegone 2012.05.30 21:42:18
szvsz a toyota-nak semmi esélye.

csak néhány dolog:

-az valóban kimaradt, hogy az audi is indít hibrid autót. dízelt.
-a toyota-t egyszer "merték" kipróbálni, akkor összetörték, azóta "nem sikerült" összerakni, így éles összehasonlítás nem volt.
-az audi hibrid-ek Spa-ban indultak, és bár "csak" második lett a "hagyományos" r18 után mintegy 46 másodperc lemaradással egy 6 órás versenyen, de a leggyorsabb körében majd 1 másodperccel (pontosan 0.6-al) gyorsabb volt a hibrid.
-az audi a williams hibrid technológiát használja, amit a porsche is 2010 óta. az elérhető infók szerint mintegy 150KW erőt bír hozzáadni az egész teljesítményhez. egyébként ezt nem titkolja senki. legalábbis a wwilliams nem :-).
-nem tudom a toyota miért lenne faszább hibrid technológiában, mint a williams.
-hibrideknél szabály szerint a benzin/dízel üzemanyag tartályok mérete szinte azonos (2 literrel több a benzines javára).
-az audi összkerekes (első kerékre megy a hibrid hajtás), a toyotánál hátra megy az is. bár az igaz, hogy az audi-é csak 120 km/óra felett működik.
-a nissan répát meg felejtsük el. vannak olyan vélemények is, hogy a konsktrukció képtelen lesz egyáltalán fizikailag is a pályán maradni, így versenyeztetése életveszélyes.

-a peugeot kimaradása nagy kár. nekik már 2008-ban megvolt a hybrid verziójuk. és csak annyi elég ha külsőleg összehasonlítjuk a 908-at az R18-al. ég és föld. vagy hívhatjuk szépség és a szörnyetegnek is. bár ez ízlés kérdése. szerintem a 908 a valaha épített egyik legszebb versenyautó.

persze mindez magánvélemény.
DV-nek iszonyat szerencséje volt, hogy a CIB-nél valaki másnak átutalt 220 ezer forintját az illető magától visszaszolgáltatta, a bank ugyanis észre sem vette a hibát, és később sem értesítették semmiről:Múlthét Péntekén besétáltam a sulim közelében lévő CIB Bankba…..
maudegone 2011.12.01 00:19:42
@maudegone:

"megkérdezésed szerint is" = megkérdezésed NÉLKÜL is. bocs.
maudegone 2011.12.01 08:32:22
@Babette_: igazad van, így van nevesítve, de a törvényben az "azonosítás" ugyanaz a feladat, mint az "átvilágítás". ilyen értelemben ott is van határ.
maudegone 2011.12.01 09:02:40
@Babette_:

b) azonosítás: a 7. § (2)-(3) bekezdésében, továbbá a 8. § (2)-(3) bekezdésében meghatározott adatok írásban történő rögzítése;

t) ügyfél-átvilágítás: a 6. §-ban meghatározott esetben a 7-10. §-ban meghatározott ügyfél-átvilágítási intézkedések elvégzése;

nekem ez azt jelenti, hogy azonosításnál ugyanazt kell tenni, mint átvilágításnál.

de legyen úgy, ahogy te írod. nekem mindegy ki hogyan értelmezi.
Jajj,de csúnya! Robban a bomba 2011.11.22 10:24:35
Az alábbi C4-es Citroent nem azért szeretjük, mert szép. Ellenben elég rút, szóval tessenek meglesni, aztán véleményezni:Olaszok.. Autót építeni nem tudnak.Nem tudom, melyik formatervező találta ki ezt a bádikittet, de egy péklapátos hátbaveregetést megérdemelne.Olajkályha,…..
Tamás ha minden igaz egy elég hajmeresztő csúsztatást talált a CIB lakáshitel kamatainak számolásakor. Lehetséges lenne, hogy a bank 360 napra hirdeti ki az éves kamatlábat, amit aztán napra bontva felszoroz 365-tel? Most a CIB Bank verte ki nálam a biztosítékot egész pontosan…..
maudegone 2010.07.20 23:12:28
@igazi hős: hát akkor azt, akinek küldted csak kedden kapta meg, hacsak nem bankon belül ment. és a péntekinél vagy későn adtad be, vagy te adtál meg hétfői terhelési napot.
de te biztos jobban tudod. de ha pénteken időben adtad be, hogy másik bankba érjen a pénzed hétfőre, és csak hétfőn terheltek, akkor te vagy a mágus.
maudegone 2010.07.20 22:27:18
@Mylady:

1. azért bruttó, mert többször van elszámolás. az utolsó a beadás utáni következő munkanap 10-ig. vagyis amit ma este beadsz, arra fedezetet másnap is adhatsz.

5. nem Manci néni. max. 2 óra az elszámolás mindkét oldalon, vagyis összesen 4 óra.
nem terhel az semmit jobban, mint egy giro utalás. és nem ezért drága.

6. a bankon nagyon nem akarják. és nincs rá se eu-s, se magyar előírás (még).
maudegone 2010.07.20 22:39:53
@Mylady: ok. semmi gond.

1.
3.2. A BANKKÖZI KLÍRING RENDSZER
A BKR-t a GIRO Zrt. mûködteti, amelynek 21 hitelintézet, az MNB és a KELER a tulajdonosai.15
Az MNB a társaságban 7,3%-os tulajdoni hányaddal rendelkezik. A rendszer 1994-ben kezdte meg
a mûködését. A BKR a kis értékû, tömegesen elõforduló megbízások elszámolására szolgáló rendszerkockázati
szempontból is fontos fizetési rendszer. 2008-ban a BKR továbbította a bankközi fizetések
volumenben 99,6%-át, bár értékben ez mindössze 6,5%-ot jelentett. Mint az elõzõekben
már említettük, a két rendszer kiegészíti egymást, a mûködési idejükben lévõ eltérés pedig lehetõvé
teszi, hogy ugyanazokat a likviditási forrásokat használják fel. A két rendszer közötti függõség
erõs, az egyik akkor kezdi el a mûködését, amikor a másik már befejezte azt.
A BKR egy bruttó fizetési rendszer, amelyben a fizetési megbízások feldolgozása kötegekben történik.
A rendszer üzletszabályzata tartalmazza a rendszerhez való csatlakozás módját és feltételeit, a mûködés
szabályait, a tagok közötti klíringmegállapodást, az alkalmazott szabványokat stb. Módosítás
esetén az MNB a hatálybalépés elõtt jóváhagyja a BKR üzletszabályzatát, ha a módosítással nem
ért egyet, akkor a módosítás hatálybalépését megakadályozhatja.

6. ugyanaz a "rendszer" dolgozza fel, mint a giro-t, csak másképp megy ki.