Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsurmi

0 bejegyzést írt és 176 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  A CBS All Access nevű streamingszolgáltatásán (itthon a Netflixen) látható sorozat elég fontos a csatornának, ez az első Trek-sorozat asz Enterprise befejezése óta (2005), új franchise építése folyik, és más sem hiányzik nekik, mint egy botrány. Na, ezt a memót nemigen kapta meg Aaron Harberts és…..
Kerékagy Jobbra vagy balra? 2012.03.20 22:22:00
„Az egyik kormányt elengedve egy határozott ökölrázástól kapcsolódik be az index, amely aztán magától elalszik” – olvasható a bringaindex használatának magyarázatában. Éjszaka biciklizve a különböző fények valóban növelik a biztonságérzetet, meséli…..
Zsurmi 2012.03.22 15:22:25
@szokeherceg: Nem hihetetlen, hiteltelen.
Persze, hogy meg lehet csinálni. Akkor miért nem készült el legalább egy "otromba" prototípus?

Ja, ha majd kapok pénzt, akkor csinálok valamit? Ez csodavárás. Aztán jön a siránkozás a sok "elnyomott" magyar feltaláló miatt.
Korábbi részletesebb posztunk után, amely a téli öltözködés elméletéről szólt néhány profi futár tapasztalatait felhasználva, most ráadásnak itt egy videós útmutató, amiben Galád, a Hajtás Pajtás egyik rutinos futára a maga fizikai valójában mutatja be téli…..
Zsurmi 2012.02.09 18:25:02
@peelou75: Minél rövidebbet tekersz, annál kevesebbet kell öltözni.

Bringán sosem fogsz fázni, hacsak nem öltöztél alul krónikusan.
Zsurmi 2012.02.09 18:26:46
@ave: A munkábajárás kocatáv. A "modell" mégsem mutatkozhatott nyilvánosan meztelen sejhajjal...
Két nap múlva év vége, ilyenkor szokás idiótán vicces dolgokat posztolni halomban, hát tessék, itt van egy a Modern család című sitcom egyik szereplőjéről. ..
Zsurmi 2011.12.29 16:21:38
comment:com Marvin és a kiskutya 2011.10.25 12:30:00
Az Animal Planeten mostanában indult el egy új dokureality, amiben az állatoktól extrém módon rettegő embereket akarnak fóbiájukból kigyógyítani, vagy legalábbis segíteni nekik legyőzni félelmeiket, és ha ez mégsem sikerül, az, hogy egy 120 kilós, színizom, agyontetovált…..
Évekkel ezelőtt kiment a divatból, és azóta sem jött vissza a dinamós világítás, pedig a keményvonalas kerékpárideológusok szerint a százötven éves találmány lenne az igazán ideális megoldás a sok környezetszennyező hulladékot termelő elemes lámpák helyett. A téli…..
Védi a prosztatát, elősegíti a jobb vérkeringést, és kényelemesebb ülést biztosítva a fenékrészre helyezi át a kerékpáros súlyát, mindezeket az előnyöket tudományos orvosi vizsgálatok is alátámasztják. Az orr nélküli nyereg mégsem lett világhódító újítás, mert van…..
Zsurmi 2011.07.04 17:51:27
@zum trucc: Apa, kezdődik!
Négy fotózáson eddig 398 műtermi minőségű kép született az Én és bringám sorozatból. A budapesti bringás portrégyűjtemény egyre népszerűbb, legutóbb már hosszú sorokban ácsorogtak a kerékpárosok a Dürer kertben, hogy vázon pózolhassanak. Május második felében…..
Ezek után senki ne mondja nekem, hogy Michael Bolton nyálas, szar arc. ..
comment:com Reggeli wtf Japánból 2011.04.27 10:00:00
Félelmetes, mennyire más srófra jár a japánok agya, nincs tán olyan tévéműsoruk egy sem, amit európai aggyal fel lehet fogni, és bele lehet illeszteni a létező kis világképünkbe. Ezt sem, így meg sem próbáljuk leírni a látványt. ..
Zsurmi 2011.04.27 16:44:55
@Kettes: Ezekkel a babákkal szerintem sokan szívesen játszanánk...
James Cameron twitterén jelezte, hogy a Skynet kedden 20 óra 11 perckor életre kelt.Az 1984-es filmből kiderül, hogy a Skynet 1997 augusztus 4-én világuralomra tör, robotjai kiírtják az emberiség nagy részét, a maradék pedig elszántan küzd a túlélésért, élükön John Connorral.…..
A megszokottnál terjedelmesebb posztot terveztem be mára, mert úgyis szombat van, a többségnek nem kell a munkaidőből lopni rá sok időt. Elég ritkán szoktam már így az elején véleményt alkotni egy-egy beküldött írásról, hogy ne befolyásoljak senkit az álláspontommal, de 27…..
Zsurmi 2011.02.20 02:30:58
Kissé benyalós, és elég álszent a cikk.

Vicces a saját szabályszegésének megideologizálása. Vicces a szabályok számonkérése. Azaz nem. Csak épp kimarad, hogy kinek vannak extra kötelességei, csak neki szóló tiltások. A szabályok egyformán vonatkoznak, csak épp nem egyformán súlytanak mindenkit.

Szerintem csak azt a szabályt szabad megszegni, ami veszélybe sodor, vagy aránytalanul hátrányos. A kerékpározókra leselkedik ilyen veszély bőven. Pl a buszsáv nagyvonalú kihagyása, a kerékpárutat 100-200 méterenként megszakító kereszteződések.
Vagy épp a túloldalon jelzés, felvezetés nélkül megjelenő, majd ugyanúgy eltűnő kerékpár/gyalog izék. Közel sem egyformán akadálymentes a közlekedés autóval és kerékpárral.

A piros lámpán áthajtás indoklása álszent. A másik és a saját kényelmünkért szabálytalannak lenni, kissé nem ugyan az , mint a veszély elkerüléséért. És igen, a mögöttünk lévő autósnak nem olyan kényelmes, mintha egy motorizált közlekedő lenne előtte. A bringásnak se jó érzés a mögötte lévő lóerő és tömeg.

Az utak pedig sehol nem az autósoké, hanem a közlekedőké. A kisajátítástól sem lesz az. Szinte minden lehetőséget és privilégiumot megkapnak az autósok. Rájuk hangolják a közlekedést, aztán meg néznek hogy mi van ha a más is használja - szabályosan.

Az öntudatosság pedig jó dolog, az nem egyenlő a seggfejséget. Ezt most el kell viselni. Hogy kerékpáron ugyanúgy van seggfej. Hogy szokatlan. Hogy meg kell tanulniuk közlekedni.

Ez a cikk egy öreg bringás nyavajgása, mert felborult a status-quo-ja. Pedig sokat köszönhet a sok "öntudatos" bringásnak, mert az autósok jó része miattuk volt kénytelen a kerékpárosokhoz szokni. Miattuk is figyelnek, mert pár éve ez még nem volt így. Rövid a kolléga memóriája.

Aztán meg könnyű a bevált útvonalon jól közlekedni. Próbálna a kolléga túrázás alatt idegen helyen szabályosan közlekedni bringával. Ott, ahol autóval simán megy. De jön egy random kerékpár(gyalog)út a túloldalon.
Télen a Himalája végtelen bércei közt nem ritka, hogy mínusz harminc fokig süllyed a hőmérő higanyszála. Sőt, vannak olyan helyek, ahol már higanyszál sincsen. Érthető, hogy az utazó csak speciális felszerelések segítségével bírkózhat meg az extrém körülményekkel és…..
Zsurmi 2011.02.15 17:09:26
@Link Elek:
Igen, mert kell a tudás, a szocializálódás is amit megtanul amig felnő.

Megnézném az ilyen helyi erőket a saját komfortzónájukon kívül. A puha nyugati felfedezők az ilyen helyeken végig a sajátjukon kívül mozognak.

Persze vicces.
Firefly-Fringe crossover a pénteki váltásra hangolva. Epic. ..
Zsurmi 2010.12.22 22:18:42
@fotelban: Nem annyira. Másképp.
Ismét át lett szabva a közlekedés rendje a Gellérten. Éles kanyarokat kell venni az autóknak a Budafoki út felé haladva. A kerékpárosok viszont nem panaszkodhatnak, hiszen kaptak egy ’kerékpárutat’ –mely a Budafoki út elején található. Aszfaltja sima, felfestése…..
  Friss sajtóközleményt kaptunk, még szinte forró. Autós Critical Mass?! Jó vicc. Eltekintve attól, hogy már a név sem túl eredeti, nem ártana, ha valaki végre betöltené azt a szerepet, amire a Magyar Autóklub orvosilag alkalmatlan. A sajtóközlemény nyelvezete nem…..
Zsurmi 2010.11.26 16:22:48
Kötelező KRESZ-vizsgát, jogosítványt a kerékpárosoknak! Sokszor, sok helyen, újságíróktól, fórumozóktól, rendőröktől olvashatóak ezek a mondatok a neten, vagy hallhatóak itt-ott. Akkor is, amikor a biciklis közlekedési feltételekről van szó, vagy például egy vétlen…..
Hosszas elméleti vitában nyitottak új, gyakorlati fejezetet a kecskeméti rendőrök. A kerékagyon is unos-untalan előkerül, hogy a kerékpárok regisztrálásának pozitív hatásai ellensúlyoznák azt, hogy közben megszűnne a szabadság metaforájának lenni. Kecskeméten szerdán…..
Az az ötletem támadt, hogy az alva töltött percekért percdíjakat lehetne kivetni. Esetleg mindenki gyűjtheti a saját filmjén összealudt perceket és később levásárolhatja. A legműködőképesebb talán az lenne, ha minden kreditet annál lehetne beváltani, aki…..
Zsurmi 2010.08.12 20:37:08
Saját névre „brandingelt” kerékpárokat szerzett be a Schwinn-Csepeltől a HVG. A hírek szerint rögtön tíz darabot.A HVG-bringákat a jövőben bármely munkatárs használhatja, ha éppen környezettudatos városi közlekedésre szottyan kedve. A használat feltétele csak annyi,…..
Zsurmi 2010.05.24 11:35:24
@nahát-nahát:

Kissé uncsi...

De ismétlés a tudás anyja: Nem lehet KRESZ vizsgához/rendszámhoz kötni a kerékpározást, nem lehet jogosítványhoz kötni, nincs értelme forgalmihoz kötni. Nemzetközi egyezmények szabályozzák ezt a kérdést, de a büdösbunkó bringás-gyűlölők.

Azért mert tonnás gépjárművekhez kell mindez, egy 15-20 kilós bringához nem kell. Az alaphelyzet az, hogy semmire nem kell, nem az, hogy mindenre.

A milliós nagyváros pedig közlekedésileg pont úgy működik, mint a 100 ezres. Legfeljebb a közlekedők agresszívabbak és nagyobb a pofájuk.

Unom a dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállást. Be lehet fejezni.
Régóta próbálom megfejteni azoknak az embereknek az észjárását, lelkivilágát, akik nem valami mellett, hanem valami ellen köteleződnek el. Foglalkoztunk már számos közlekedéssel, autózással kapcsolatos "vádponttal", és mindig feltűnt néhány kommentelő, akik - a…..
Zsurmi 2010.04.27 09:01:50