Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Monika 37

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mónika annyira eldugott helyen lakhat, hogy nem elég, hogy az esőzések idején elment az internet, de azóta a T-Home válaszlevele sem jut el hozzájuk postán vagy telefonon se. Bizonyára beázott az ügyfélszolgálat is: Több éve előfizetői vagyunk a T-Home televíziós és internet…..
Monika 37 2010.06.30 15:31:06
Tisztelt Kommentelők!

Köszönöm szépen jó tanácsaikat, segítségüket!

Élni fogunk javaslatukkal és személyesen is bejelentjük a hibát, próbálunk addig harcolni amíg szerelőt nem küldenek ki hozzánk is. Mellesleg ezt tartanám normális szolgáltatói hozzáállásnak.

Ha a központban nem sikerült viszonylag hosszú ideje elhárítani a hibát akkor talán gondolhatna arra a szolgáltató is, hogy esetleg a megrendelőnél lehet a hiba forrása. Nem érzem egyébként kötelességemnek, hogy számítástechnikai eszközöket tartsak vésztartalék esetére otthon és magam próbáljam meg akár ezt, akár például egyéb jellegű hibát orvosolni.

(Megjegyzem, egyébként férjem informatikus, nem áll tőle távol a PC és tartozékainak ismerete. Próbálta a modemet is újra indítani, de a hiba nem hárult el.)

Többen kérdezték, hogy melyik településen lakunk és milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni. Nem a világ végén, Pest megyében, Veresegyházán élünk, családi házban. No, de miért is írtam a szolgáltató szinte monopol helyzetét?

Lakóutcánkban, kizárólag az alábbi szolgálatók kínálatából lehet választani:
1.) T-Home (jelenlegei szolgáltatónk)
2.) Invitel, aki másfélszeres áron, de a T-Home infrastruktúráját felhasználva biztosítja szolgáltatását.

Elviekben Veresegyházán a UPC is elérhető, de csak a város bizonyos részein. A mi utcánkba sajnos már nem ér el a UPC kábele.:-(

Tehát, bár választási lehetőségem elviekben van, gyakorlatilag még sincs.

Ez az oka annak, amiért nem mondtuk fel 1 hónap kínlódás után a T-Home-os szerződésünket.

Maximálisan együtt érzek azzak a kommentelővel, aki hasonló módon járt mint mi. Tisztességes, normális állampolgárként, ügyfélként sajnos elég nehéz azonosulnom azzal, hogy ha valamit el szeretnék érni a szolgáltatónál, ahhoz nem elég a normál emberi szó, bejelentés, hanem verni kell a pultot, pofátlannak, rámenősnek kell lenni.

Elfogadhatatlannak tartom azon kommentelő esetét is, aki a főváros XII. kerületében várt fél évet a hiba elhárítására. Kérdem én, egyáltalán foglalkozik valaki a hiba elhárításával, vagy Pató Pál módjára állnak hozzá, és örüljön az ügyfél, ha hosszú hónapok után szolgáltatáshoz jut...

Tisztelettel és üdvözlettel a post írója, Sz. Mónika
Monika 37 2010.06.30 16:12:14
@wboy: Köszönöm az ötletet! Már el is küldtem a linket a T-Home-nak.

Kíváncsian várom reakciójukat!

Remélem, nem kerülünk "feketelistára", minek következményeként csak fél év múlva lesz internetünk. :-)

Üdvözlettel:

Mónika