Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Camden Star

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
Camden Star 2011.06.14 17:58:51
A cikk szerzőjének nem véletlenül jutott eszébe Joseph Goebbels. Bár a tekintetéről nem hallottam sokat, a goebbelsi propagandáról annál többet.

Nos, amikor a cikkben arról olvashatunk, hogy Londonban pont most bukott meg a bevezetett forgalomkorlátozási rendszer, hát az valóban goebbelsi.

Ha Londonban valóban megbukott volna a forgalomkorlátozási rendszer, akkor most a megszüntetéséről intézkednének, de erről szó sincs. Sőt épp ellenkezőleg, a rendszer további kiterjesztését tervezik, csakúgy mint a világ sok más nagyvárosában.

A hivatkozott cikk (mely egy autósbarát oldalon jelent meg és szintén jelentős csúsztatásokat tartalmaz) egy tanulmányra hivatkozik, mely azt állapította meg, hogy a korlátozási zónán belül nem sokkal jobb a levegőminőség, mint a korlátozási zónán kívül. Nem a forgalomkorlátozás előtti levegőminőséget hasonlították össze a mostanival.

Londonban és máshol sem bukott meg a forgalomkorlátozási rendszer, sehol sem akarják azt megszüntetni, senki sem akarja visszaállítani a régi rendszert. Az egész városban jelentősen csökkentek a forgalmi dugók, a buszsávoknak köszönhetően jelentősen gyorsult a tömegközlekedés. A javuló tömegközlekedésnek köszönhetően, egyre többen választják azt.

A fentiekből kitűnik, hogy én támogatom Budapesten a buszsávok kiterjesztését és a dugódíj bevezetését is. Ugyanakkor egyetértek a legtöbb hozzászólóval, hogy csupán ettől nem lesz jobb semmi. Sőt rosszabb lesz, ha mindeközben a budapesti és agglomerációs tömegközlekedést nem teszik használhatóvá. Alig vannak P+R parkolók, a menetrendek nem összehangoltak, A-ból B-be csak sok átszállással lehet eljutni, a BKV eszközparkja lassan az EU állatszállítmányozási szabványainak sem felel meg, a buszok a dugókban pöfögnek, mert nincs elég buszsáv... :) és még lehet sorolni a problémákat. De, ez nem azt jelenti, hogy nem kell elkezdeni rendbetenni a dolgokat.