Adatok
dain
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Share
A reklámügynökségi kreatív munka misztifikálódását semmi sem
mutatja jobban, mint hogy egy dolgozó, ha akar és jól érvényesül, évente több
versenyen vehet részt, mint egy professzionális futballista. Népszabadság-Ringier
izé, Lollipop, Hipnózis, Arany Penge,…..
..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A belapatolt merhetetlen mennyisegu penz es a betokozodott, idosodo manager reteg meg jo ideig eletben fogja tartani ezt a fajta uzletet mind ugyfel es ugynoksegi oldalon, de a frissebb (gondolkozasu) markak egyre inkabb belatjak, hogy a Big Idea mar nem sok mindenkit erdekel – hacsak az nem egy ugyfellel kozosen kidolgozott, strategialiag helytallo uzleti vagy marketing otlet, de erre az ugyel / ugynokseg / tenderezes rituale nem igazan alkalmas.
Egy jo prezentecio a temaban:
www.slideshare.net/mobileyouth/the-future-of-marketing-from-the-big-idea-to-the-small-whatever-4462124