Adatok
SGN
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Talán a KIA-s tulajnak az a mázlija, hogy a közel 100.000 km megtételével kb ennyit (jav költség) ha nem többet spórolt a kutakon ezidáig! Így "csak" a benzines és a diesel kocsi árkülönbözetét bukta! Más autó kezelési utasításában azt olvastam, hogy 4 év vagy 60.000 km után cseréljen gázolajszűrőt a tulaj, de inkább a szerelő. Szerintem azért írták ezt mert kevés volt a Delphi rendszer alkatrész eladási mennyisége! Érdekes dolog, hogy ugyanolyan motorkódú autóba ha 2004 dec 31 elött szerelték össze akkor 5 micronos a szűrő ha netán január másodikán akkor meg 3 micronos. Ez sem véletlen, valamire rájöhettek, de nem verik nagy dobra. Szerintem a mai kocsikat 4-5 évre tervezik (Sajnos!) Utána meg költsd rá a kocsi használtautó értékét, hogy menni tudj vele elv érvényesül! Remélem nem sértettem egyik autógyártót se! Ha igen akkor tegyenek róla, hogy ne így legyen. Hali....