Adatok
peet569
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lesaux interjújában megismerhetjük azt az embert, akivel a reptéren kétszer is találkozunk "földi létünk" során. Sokszor rajta kérünk számon, tőle várunk megoldást, vagy előle rejtegetjük a plusz kilóinkat. Igen, ő csekines ember, akivel nem érdemes kekeckedni,…..
Noha sokáig húzódoztam a téma megérintésétől, számos olvasói komment és levél meggyőzött arról, hogy - az angol amerikai eredeti verzió után a nemzetközi közbeszédben is simán kilenc-tizenegy (Nine-Eleven) néven elhíresült, ma éppen a nyolcadik évfordulóját ülő -…..
peet569
2010.09.14 13:04:52
@Éhesló: és mivel akkora tűz sem volt (25-30 percen belül eloltották !!! ) csomagfoszlányok,ülésmaradványok,szétszóródott panelek,és a lényeg a "fekete-doboz" !!!!! És az emberi maradványok ??? Érdekes az is ,hogy a lehető leghamarabb tüntették el az épület környékéről az összes apró derabot.ugye nem alu/acél törmelékekre gondolunk !? Hanem a szénszálas/kompozit törmelékekre !!!! Hol használtak a 757-es gyártásában annyi kompozitot,hogy csatárláncban több 30-40 öltönyös emberke vizslatja a füvet a markába csipegetve az apró darabokat. vannak erről felvételek. Meg a kb. 15 méter széles,2 emelet magas lyuk,ami az épület oldalán tátong? S a becsapódástól 1-2 méterre, épp, be sem repedt ablaküvegek? Boeing 757-es, mi ?? De ez a hivatalos álláspont,ez van, mindenki aki mást látott,vagy mondott az konspirál,kitalál.. Nem számít hogy egy 757 becsapódása sokkal nagyobb pusztítást hagy maga után! És most őszintén... 1 szemtanú sincs aki látta volna becsapódni egy 757-es méretű gépet? nem cesna -ról,vagy zlin-ről van szó.(Bocsánat, de volt 1 faszi aki nyilatkozott a helyszínen, 2 percel a becsapódás után, hogy ő látott mindent ,s a pontos járatszám megnevezésével mondta hogy 757-es csapódott be. Csak elfelejtették,hogy FBI feliratú poló volt rajta,na nem is nagyon ismételgették a híradásokban :))))) A környéken van számos benzinkút,hotel,iskola,bevásáró központ nagy parkolókkal,s egy szemtanú sincs??? Érdekes. A becsapódás iránya egyértelműen megmutatja az érkező gép útvonalát!! Mivel -állítólag,s ez a hivatalos álláspont- az utolsó percekben az irányítás (hogy a katonai,vagy polgári nem egyértelmű) észlelte a gép transpondere által közölt/sugárzott jeleket,s így tudták azonosítani , szóval a gép a becsapódási helyétől számítva a szemközti irányból közelített,azaz 270 fokos fordulót kellett végrehajtania nagyon-nagyon szűk körön,nagyon alacsony magasságon ,sréhen keresztezve egy 4x4 sávos autópályát ami a pentagon épületétől kb 100 méterre halad,és tömve volt munkába igyekező autókkal/emberekkel... majd 80-100 métert kellett 400mph-val repülnie 1-1.5 méter !!! magasságban a becsapódásig. (halló! egy 757-esről beszélünk,nem a Veres Zoli műrepülő bemutatójáról !!! ) Lássuk be,ezen a manőver sorozaton még egy laikus is elgondolkodik,s vakarja a fejét, hát még a Boeing szakemberei-berepülő pilótái is vakarják, pislogva a mai napig !!! szóval nagyon bűzlik a dolog... 1 felvételt hoztak a becsapódásról nyilvánosságra, nagy nehezen,civil nyomásra. Mindenki látta, ipari kamera rögzítette,kikockázva. ha arányaiban megnézzük a pentagon méretét,a felvételen látni kéne egy kb 45 méter hosszú,majd ugyanilyen hosszú fesztávú gépet. Hát az nincs a képeken. Cserében láthatunk egy pici elmosódott valamit,ami max 2-3 méter hosszú lehet,és gyönyörűen "világít " a vége,mintha egy rakéta,vagy sugárhajtású robotrepülő kiömlőnyílása lenne.. Ez magyarázná a kb. 15 méteres lyukat az épület oldalán. De ha ezeket a tényeket ismerjük,láttuk,és nem kitaláltuk,felvételek bizonyítják,sőt ÉLŐ ! tv adásban nyomták a képeket,akkor ez nem egy KONTEO !
peet569
2010.09.14 13:34:25
@Éhesló: elég sokat írtan,már befejezem ígérem,de még valami,ami fontos lehet. A fekete dobozokon kívül,ami bizonyíthatja azt a tényt,hogy valóban az a rep.gép úgy szenvedett katasztrófát ahogy azt elszenvedte,több a gép azonosítására szolgáló jel is el van "rejtve" a polgári gépeken. Írtál a tartószerkezetekről,főtartókról,vezérsíkokról,hajtómű elemekről.Igen ,az esetek 99%-ban ezek az elemek maradnak meg aránylag azonosítható állapotban a becsapódás/tűz után. Az USA kormánya,vizsgálati hatóságai igen is bizonyíthatták volna a gépek -s főleg a történetük - valódiságát !! Egy azonosítási pont ,ami publikus ,így leírhatom mert mindenki láthatja:az ajtók keretében (ált.ban a bal első ajtó )felső részén van 1 titánium-ötvözet lapocska ! ez belevésve tartalmazza a repülőgeép tipusát,lajstromjelét,gyártó országot,a gyár nevét,gyártási évét,gyártási sorszámát,sőt még kötelezően az üzemeltető légitársaság nevét is, stb. Nem csak praktikussági szempontból helyezték az ajtókeret tetejére,hogy ki-be járkáláskor a műszakiak leolvashassák a karbantartási dokumentálások során az adatokat,hanem mert bármilyen katasztófa után ez az ajtókeret ha roncsolódva is,de felismerhetően megmarad!!!! És a titán-ötvözet magasabb hőfokon olvad,tehát a belevésett adatok azonosíthatóan megmaradnak. Ez minden polgári utasszállítón, tipustól függetlenül megtalálható !!!! ha valaki beszáll 1 repcsibe,az ajtóban vessen 1 pillantást az ajtókeret tetejére,s ez nem titkos dolog,mindenki láthatja,hogy ott van ez a bizonyos lapocska !! Na,nem szeretném rabolni az időtöket,így is sokat írtam már,DE: igen is a fekete dobozok hiánya nélkül is lehet azonostani 1 polgári utasszállítót. Tehát,igen is bizanyítható lett volna ,hogy szept.11-én mik is csapódtak,s hova.... kösz a türelmet :))
peet569
2010.09.14 14:00:51
@Éhesló: Még egy észrevétel,aztán leállítom magam,mert jó sokat firkáltam. Írtad,hogy: főtartók,törzskeretek,vezérsíkok,hajtómű elemek,stb. Igen,ezek a dolgok maradnak meg 1 katasztrófa után,ha nem is épségben,de azonosítható/felismerhető állapotban. De a fekete dobozok hiányában is azonosítani lehet 1 polgári utasszállítót. Az nem tikos,sőt publikus dolog,mert mindenki láthatja,amiről írni fogok. Minden polgári gépen ,tipustól függetlenül vannak bizonyos azonosítási pontok ! pont az ilyen esetekre,amik történtek 9.11-én. Történetesen: Az ajtókeretre jól láthatóan -(boeing-nél ajtókeret felső részén,airbus-nal a keret oldalán ) 1 titánium-ötvözet lapocska van. Ez a lapocska belevésve tartalmazza a repgép minden fontos adatát! mint pl.: a gép tipusa,gyártó ország,gyár nevét,gyárt.év,gyártási sorszámot,lajstrom jelet,sőt mág az üzemeltető légitársaságot is!!! Nem csak praktikussági okokból helyezték az ajtókeretre,hogy a gépből ki-be járkáló műszakiak leolvashassák a dokumentáláshoz szükséges adatokat,hanem mert az ajtókeret több elem melett egy esetleges katasztrófa után azonosíthaó épségben megmarad. A titánium-ötvözet meg nagyon magas hőfokon olvad,tehát a belevésett infók/gép adatai olvashatóan megmaradnak !! Ha valaki majd repül,s beszáll a repcsibe,vessen az ajtóban 1 pillantást az ajtókeretre,s meglátja ezt a lapocskát, nem 1 titkos dolog !! Tehát mind a Pentagonnál,mint Pensilvániában ,Esetleg a WTC-nél is azonosítani,sőőőőt bizonyítani is tudták volna a nyilvánosságnak,hogy hova és mi csapódott be !!!! Hát... Ezt nem tették meg ... Köszi a türelmet,s mindenkinek további jó KONTEO-zást kívánok !!
Amióta 13 évvel ezelőtt piacra dobták a Sötét zsaruk című sikerfilmet, a híres Men in Black (a továbbiakban: MiB) számos földlakóban azt a képzetet keltik, hogy mindössze egyfajta intergalaktikus (és paranormális) bevándorlási hivatal alkalmazottairól van szó, akik árgus…..
Már említettük egyszer (talán a móri bankrablás és nyolcas emberölés ügyének tárgyalásakor), s most csak megerősíteni tudjuk, hogy szép hazánk nemcsak termálvízben, vízilabda-aranyakban és gyengeelméjű politikusokban állja az erős nemzetközi verseny kihívásait, hanem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És a felsoroltakon kívül mennyi dolgot kell még fejből,kapásból tudni pl. útlevelek,vízumok, tartózkodási engedélyek ismerete.. Átszállási idők, csomagok továbbítása, stb.stb.stb. Jó volt 15 évig csinálni.. Jó utat mindenkinek :))))