Regisztráció Blogot indítok
Adatok
peet569

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Fapadossal okosan A pulton túl? 2009.04.09 18:00:00
Lesaux interjújában megismerhetjük azt az embert, akivel a reptéren kétszer is találkozunk "földi létünk" során.  Sokszor rajta kérünk számon, tőle várunk megoldást, vagy előle rejtegetjük a plusz kilóinkat. Igen, ő csekines ember, akivel nem érdemes kekeckedni,…..
Noha sokáig húzódoztam a téma megérintésétől, számos olvasói komment és levél meggyőzött arról, hogy - az angol amerikai eredeti verzió után a nemzetközi közbeszédben is simán kilenc-tizenegy (Nine-Eleven) néven elhíresült, ma éppen a nyolcadik évfordulóját ülő -…..
peet569 2010.09.14 13:04:52
@Éhesló: és mivel akkora tűz sem volt (25-30 percen belül eloltották !!! ) csomagfoszlányok,ülésmaradványok,szétszóródott panelek,és a lényeg a "fekete-doboz" !!!!! És az emberi maradványok ??? Érdekes az is ,hogy a lehető leghamarabb tüntették el az épület környékéről az összes apró derabot.ugye nem alu/acél törmelékekre gondolunk !? Hanem a szénszálas/kompozit törmelékekre !!!! Hol használtak a 757-es gyártásában annyi kompozitot,hogy csatárláncban több 30-40 öltönyös emberke vizslatja a füvet a markába csipegetve az apró darabokat. vannak erről felvételek. Meg a kb. 15 méter széles,2 emelet magas lyuk,ami az épület oldalán tátong? S a becsapódástól 1-2 méterre, épp, be sem repedt ablaküvegek? Boeing 757-es, mi ?? De ez a hivatalos álláspont,ez van, mindenki aki mást látott,vagy mondott az konspirál,kitalál.. Nem számít hogy egy 757 becsapódása sokkal nagyobb pusztítást hagy maga után! És most őszintén... 1 szemtanú sincs aki látta volna becsapódni egy 757-es méretű gépet? nem cesna -ról,vagy zlin-ről van szó.(Bocsánat, de volt 1 faszi aki nyilatkozott a helyszínen, 2 percel a becsapódás után, hogy ő látott mindent ,s a pontos járatszám megnevezésével mondta hogy 757-es csapódott be. Csak elfelejtették,hogy FBI feliratú poló volt rajta,na nem is nagyon ismételgették a híradásokban :))))) A környéken van számos benzinkút,hotel,iskola,bevásáró központ nagy parkolókkal,s egy szemtanú sincs??? Érdekes. A becsapódás iránya egyértelműen megmutatja az érkező gép útvonalát!! Mivel -állítólag,s ez a hivatalos álláspont- az utolsó percekben az irányítás (hogy a katonai,vagy polgári nem egyértelmű) észlelte a gép transpondere által közölt/sugárzott jeleket,s így tudták azonosítani , szóval a gép a becsapódási helyétől számítva a szemközti irányból közelített,azaz 270 fokos fordulót kellett végrehajtania nagyon-nagyon szűk körön,nagyon alacsony magasságon ,sréhen keresztezve egy 4x4 sávos autópályát ami a pentagon épületétől kb 100 méterre halad,és tömve volt munkába igyekező autókkal/emberekkel... majd 80-100 métert kellett 400mph-val repülnie 1-1.5 méter !!! magasságban a becsapódásig. (halló! egy 757-esről beszélünk,nem a Veres Zoli műrepülő bemutatójáról !!! ) Lássuk be,ezen a manőver sorozaton még egy laikus is elgondolkodik,s vakarja a fejét, hát még a Boeing szakemberei-berepülő pilótái is vakarják, pislogva a mai napig !!! szóval nagyon bűzlik a dolog... 1 felvételt hoztak a becsapódásról nyilvánosságra, nagy nehezen,civil nyomásra. Mindenki látta, ipari kamera rögzítette,kikockázva. ha arányaiban megnézzük a pentagon méretét,a felvételen látni kéne egy kb 45 méter hosszú,majd ugyanilyen hosszú fesztávú gépet. Hát az nincs a képeken. Cserében láthatunk egy pici elmosódott valamit,ami max 2-3 méter hosszú lehet,és gyönyörűen "világít " a vége,mintha egy rakéta,vagy sugárhajtású robotrepülő kiömlőnyílása lenne.. Ez magyarázná a kb. 15 méteres lyukat az épület oldalán. De ha ezeket a tényeket ismerjük,láttuk,és nem kitaláltuk,felvételek bizonyítják,sőt ÉLŐ ! tv adásban nyomták a képeket,akkor ez nem egy KONTEO !
peet569 2010.09.14 13:34:25
@Éhesló: elég sokat írtan,már befejezem ígérem,de még valami,ami fontos lehet. A fekete dobozokon kívül,ami bizonyíthatja azt a tényt,hogy valóban az a rep.gép úgy szenvedett katasztrófát ahogy azt elszenvedte,több a gép azonosítására szolgáló jel is el van "rejtve" a polgári gépeken. Írtál a tartószerkezetekről,főtartókról,vezérsíkokról,hajtómű elemekről.Igen ,az esetek 99%-ban ezek az elemek maradnak meg aránylag azonosítható állapotban a becsapódás/tűz után. Az USA kormánya,vizsgálati hatóságai igen is bizonyíthatták volna a gépek -s főleg a történetük - valódiságát !! Egy azonosítási pont ,ami publikus ,így leírhatom mert mindenki láthatja:az ajtók keretében (ált.ban a bal első ajtó )felső részén van 1 titánium-ötvözet lapocska ! ez belevésve tartalmazza a repülőgeép tipusát,lajstromjelét,gyártó országot,a gyár nevét,gyártási évét,gyártási sorszámát,sőt még kötelezően az üzemeltető légitársaság nevét is, stb. Nem csak praktikussági szempontból helyezték az ajtókeret tetejére,hogy ki-be járkáláskor a műszakiak leolvashassák a karbantartási dokumentálások során az adatokat,hanem mert bármilyen katasztófa után ez az ajtókeret ha roncsolódva is,de felismerhetően megmarad!!!! És a titán-ötvözet magasabb hőfokon olvad,tehát a belevésett adatok azonosíthatóan megmaradnak. Ez minden polgári utasszállítón, tipustól függetlenül megtalálható !!!! ha valaki beszáll 1 repcsibe,az ajtóban vessen 1 pillantást az ajtókeret tetejére,s ez nem titkos dolog,mindenki láthatja,hogy ott van ez a bizonyos lapocska !! Na,nem szeretném rabolni az időtöket,így is sokat írtam már,DE: igen is a fekete dobozok hiánya nélkül is lehet azonostani 1 polgári utasszállítót. Tehát,igen is bizanyítható lett volna ,hogy szept.11-én mik is csapódtak,s hova.... kösz a türelmet :))
peet569 2010.09.14 14:00:51
@Éhesló: Még egy észrevétel,aztán leállítom magam,mert jó sokat firkáltam. Írtad,hogy: főtartók,törzskeretek,vezérsíkok,hajtómű elemek,stb. Igen,ezek a dolgok maradnak meg 1 katasztrófa után,ha nem is épségben,de azonosítható/felismerhető állapotban. De a fekete dobozok hiányában is azonosítani lehet 1 polgári utasszállítót. Az nem tikos,sőt publikus dolog,mert mindenki láthatja,amiről írni fogok. Minden polgári gépen ,tipustól függetlenül vannak bizonyos azonosítási pontok ! pont az ilyen esetekre,amik történtek 9.11-én. Történetesen: Az ajtókeretre jól láthatóan -(boeing-nél ajtókeret felső részén,airbus-nal a keret oldalán ) 1 titánium-ötvözet lapocska van. Ez a lapocska belevésve tartalmazza a repgép minden fontos adatát! mint pl.: a gép tipusa,gyártó ország,gyár nevét,gyárt.év,gyártási sorszámot,lajstrom jelet,sőt mág az üzemeltető légitársaságot is!!! Nem csak praktikussági okokból helyezték az ajtókeretre,hogy a gépből ki-be járkáló műszakiak leolvashassák a dokumentáláshoz szükséges adatokat,hanem mert az ajtókeret több elem melett egy esetleges katasztrófa után azonosíthaó épségben megmarad. A titánium-ötvözet meg nagyon magas hőfokon olvad,tehát a belevésett infók/gép adatai olvashatóan megmaradnak !! Ha valaki majd repül,s beszáll a repcsibe,vessen az ajtóban 1 pillantást az ajtókeretre,s meglátja ezt a lapocskát, nem 1 titkos dolog !! Tehát mind a Pentagonnál,mint Pensilvániában ,Esetleg a WTC-nél is azonosítani,sőőőőt bizonyítani is tudták volna a nyilvánosságnak,hogy hova és mi csapódott be !!!! Hát... Ezt nem tették meg ... Köszi a türelmet,s mindenkinek további jó KONTEO-zást kívánok !!
Már említettük egyszer (talán a móri bankrablás és nyolcas emberölés ügyének tárgyalásakor), s most csak megerősíteni tudjuk, hogy szép hazánk nemcsak termálvízben, vízilabda-aranyakban és gyengeelméjű politikusokban állja az erős nemzetközi verseny kihívásait, hanem…..
peet569 2010.08.20 21:46:00
Üdv Mindenkinek ! Az utolsó hozzászólás után kb.1 évvel írok,de ez a szomorú téma sosem évül el! Felháborító,hogy 35 évvel a szomorú esemény után sem áll elő valaki a múltból,hogy nyilvánosságra hozza az igazságot. Biztos jó,s indokolható oka van rá!!! de vajon mi??? Létezhet még olyan nem elévülő titoktartási papíros,ami ÖRÖK csendet követel??? Felháborító,és szégyenletes!!! De bele kell törődni?? mindenesetre elfogadni soha nem lehet :((
Szóval:mi lehetett a raktérben? (mert hogy a NAGYVAS-t sosem székezték ki az tuti!) A Malévos földi személyzet nem is tudhadta biztosan.. Miért? Mert a forgalmista az irodába kapta a súly/rakodási adatokat csak a számadatokkal dolgozott,kihúzta a kézi papírokat,azt annyi. A Rampás kolléga nem is mehetett a raktérhez,mint már itt olvashattuk nem repteres rakodók pakoltak... Ő "csak" kivitte a paírokat,aláíratta a személyzettel a dokumentumokat,intézhette a beszállítást,vitte a meteo papírokat stb.szóval végezte a dolgát. De valószínű meg volt mondta neki-nekik,hogy mit és hogy csináljanak az adott járaton... Azok a bizonyos LÁDÁK: véleményem szerint bármi lehetett.itt olvasom h,akár vegyifegyver is? azt nem kockáztatnák légi úton,azokat hajón vitték,nem polgári gépen.De akár segély,vérplazma,gyógyszer is lehetett. Már sosem tudjuk meg.abban is biztos vagyok,h azok sem tudják,akik rakodták!! A Személyzet (nyugodjanak békében!) : Én is minden egyes út elött elköszönök a páromtól -na nem örökre- de ha személyes puszi nincs is,azért telefonon... Ezt minden egyes crew Mindig megteszi!!! főleg ha tudták hova is mennek.. csak gondoljanak bele... Az a teória hogy otthonról rendelték be őket,mert más nem vállalta az utat??? tudomásom szerint nem volt tartalék erre az útra,mert tolták-húzták az indulást. Otthon várták a telefont,mikor lesz a jelentkezés.De ezt Németh Úr is megerősítette a dokumentum filmben.Az hogy plusz pénzt kapott,aki vállata?? igen,igen volt plusz,un.veszélyességi prémium,de nem óriási összeg.Akkor,főleg a 70-es évek közepén amilyen útra beterverztek,az volt. út-út,az utas mindenhol utas... A véleményem,az hogy a műszaki hiba kizárt,véletlenek meg ugye nincsennek. A gépet nagy valószínűséggel lelőtték. Hogy kik,miért? az még nem nyilvános..Remélem nem sokáig.De Tisztelt fórumozók! A politika szinfalai mögé még mindig nem nagyon van betekintésünk.Ha lenne ez a forum sem létezne!!!! ahogy 56 oktoberét sem ismerjük egész pontosan,sem szept.11-ét,ugy ezt a történetet sem.Tisza szívből remélem egyszer minden kiderül,És a bűnösök felelősségre lesznek vonva,ha a sebek nem is gyógyulnak be!!!