Adatok
karolina:MÁV-val kell utaznom a Balatonra
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1. levélTisztelt Cím ! A mai nap folyamán Miskolcról utaztam Budapestre. A vonat amivel jöttem ~40 percet késett (Sajó IC). A helyjegy árát a szokásos módon próbáltam vissza igényelni a pénztárnál, és ekkor ért az első meglepetés : az információhoz kell menni ezt már ott…..
karolina:MÁV-val kell utaznom a Balatonra
2010.06.21 13:19:32
Hát ez elképesztő! Én pedig csak "sima vonat" 1 órás késése után próbáltam visszatérítést kérni, eljutottam ahhoz, hogy igazolást kértem a vonat késéséről, és onnan az ügyfélszolgálatra küldtek, internetes levélírást követően--semmit nem sikerült ez ügyben előbbrejutni, csak annyit hoztak a tudomásomra, hogy csak IC vonatok késése esetén jár kártérítés... De az, hogy még IC késések esetén is ilyen bajos a dolog és ekkora utánajárást és adminisztrációt igényel,ezt nem gondoltam volna!....Nem ártana valami utasbarát megoldást találni a kártérítési igények kielégítésére, hisezn ez a mai világban elvárható lenne!
Idézőjelben interjú, mert az internetes kommunikáció sosem lesz olyan, mint egy igazi beszélgetés. Egy mozdonyvezető jelentkezett a blog levelesládáján keresztül, hogy szívesen megosztaná tapasztalatait a blog közönségével, így készült ez a pár kérdéses interjú. A…..
A poszt kapcsán átböngésztem az új üzletszabályzat visszatérítésekre vonatkozó részét, de csak a feláras vonatokkal kapcsoaltban találtam érdemi információt. A sima vonatok késése után továbbra sem jár kártérítés, vagy elsiklottam felette? A tegnapi, június 7-i…..
karolina:MÁV-val kell utaznom a Balatonra
2010.06.10 13:16:42
@Peti817172M: Ha kisebb állomásra mész, akkor csak 2 db direkt vonat van: a 6.51-es és a 14.41-es. Persze ez is valami és már ennek is örül az ember..... Egyébként a Balaton északi partra tényleg elég nehézkes a közlekedés. A székesfehérvári átszállásoknál az ember nem tudja melyik vágányhoz kell rohanni csomagokkal, gyerekkel, babakocsival, stb...ráadásul a löszfal csuszása miatt sokszor Csajágnál ujra át kellett buszra szállni (2x átszállás). A menetjegy ára viszont az utobbi idöben szépen megemelkedett és már nem kis terhelés egy 3-4 tagu 1-2 gyerekes családnak egy hétvégi kiruccanás. Ellenben a kifizetett pénzért az ember elvárja hogy a szolgáltatás megfelelö legyen és 1 orát meghaladó késések esetén -akkor is ha nem IC-vel utazom- automatikusan téritsék vissza a jegyek árát. (Egyébként van egy északi-partra járó ismerősőm akinek sikerült visszakapni a jegy árát ilyen esetben és nem IC-vel utazott, csak rámenős volt!). Ennek utána kellene menni és tudatositani kellene hogy ez jár az utasnak akár IC-vel utazik akár sima vonattal, hiszen, ha a legtöbb utas csak ugy elmegy emellett mintha mise történt volna (mint ahogy ezt teszik), akkor a MÁV nem fog semmit tenni hogy a kényelmetlenségeket, a vonatkéséseket megelözze, csak bemondják azt, hogy "A késésért szives türelmüket és elnézésüket kérjük". Pár perc késést még elnéz az ember, de ha több mint egy óra, akkor mért legyen türelmes?
karolina:MÁV-val kell utaznom a Balatonra
2010.06.10 13:22:17
@Pretoryan: A MÁV kötelessége, hogy az utast menetrendnek megfelelően eljuttassa a célállomásra. Ha ez bármilyen okból nem sikerül akkor elsősorban tájékoztassa az utasokat, a következőkről:
- miért nem megy a szerelvény
- mikor indul újra (persze kb. elég)
- milyen lehetőségeik vannak a visszaváltásra
ez lenne a minimum!
Teljesen egyetértek!Az ember a pénzéért elvárja a megfelelő szolgáltatást. Ha kellemetlenség éri, akkor legyen lehetőség a kártérítésre! Reméljük az ilyen és hasonló fórumok hozzásegítik az illetékeseket ahhoz hogy az utasok érdekeit tartsák fontosnak és próbáljanak mindent megtenni azért hogy a lehetőségükhöz megfelelően biztosítsák a megfelelő szinvonalat aminek megkérik az árát! Az utas partner legyen, a panaszokat hallgassák meg és próbálják meg megoldani!
- miért nem megy a szerelvény
- mikor indul újra (persze kb. elég)
- milyen lehetőségeik vannak a visszaváltásra
ez lenne a minimum!
Teljesen egyetértek!Az ember a pénzéért elvárja a megfelelő szolgáltatást. Ha kellemetlenség éri, akkor legyen lehetőség a kártérítésre! Reméljük az ilyen és hasonló fórumok hozzásegítik az illetékeseket ahhoz hogy az utasok érdekeit tartsák fontosnak és próbáljanak mindent megtenni azért hogy a lehetőségükhöz megfelelően biztosítsák a megfelelő szinvonalat aminek megkérik az árát! Az utas partner legyen, a panaszokat hallgassák meg és próbálják meg megoldani!
karolina:MÁV-val kell utaznom a Balatonra
2010.06.10 14:15:03
@rickyramirez: Hát igen, igaz, müszaki hiba elöfordul, meg pénz sincs a karbantartásra, persze, ez általános probléma, de az utasnak sincs és mivel kénytelen vonattal utazni, ki kell fizetnie a jegyárat ami mostanáig már elég magas ahhoz, hogy ilyen esetekben jogos legyen a kárpotlás igénye! Egy átlagos embernek már drága-föleg ha több tagu család utazik 1-2 gyerekkel (3 gyerek esetében már elég jelentős a kedvezmény szerencsére). Ezért lenne ez elvárható, hogy ne csak az IC utazásoknál kárpótolják az embert! Vagypedig csökkentség az utazás költségét és akkor vszleg több ember fogja igénybevenni-feltehetőleg...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz