Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Redface

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nekünk már a sztori végigolvasásától felment a vérnyomásunk, úgyhogy el tuduk képzelni, Attila hogy érezte magát, miközben próbálta egyezkedni a bolttal, akiktől a T-s kártyával hibásan működő drága telefonját vette. Amíg ilyen boltok lesznek, a Homárnak mindig lesz…..
Redface 2010.06.09 12:11:32
@Gubics:
Rengeteg problémám van az életben, mint mindenki másnak is.
Ez a szitu, csak egy a sok közül. De az biztos, hogy én több hasonló ügyet nem nyelek be.
Redface 2010.06.09 12:06:34
@Pr3t0ri4n:
„Ami itt megy az undorító.

Az az undorító hogy bizonyos hozzászólók kihasználják az oldalt (alkalmat) arra, hogy lejárassanak egy jól működő céget (XXL-GSM). Itt reklámoztok, hogy menj a SpeedShop-ba vásárolni. Ezt nem kéne, és ha lenne itt egy normális moderátor már rég leblokkolta volna a hozzászólást.”

A hozzászólásokért én nyilván nem tudok felellőséget vállalni, de amit én leírtam, az mind igaz, papírokkal is bizonyítani tudom. Semmilyen másik GSM üzlethez nincs semmi közöm és ezek után nem is lesz.

„a telefon meg nem hibás csak egy bizonyos szolgáltatóval ami nem a telefon hibája”

Ezt honnan veszed? Ezt vizsgálja most a HTC és állítólag a T-MOBILE is, értesítést a vizsgálat eredményéről még nem kaptam. Ezek szerint Te már igen, mert tudod a végeredményt?

Amúgy nem állítom, hogy a telefon a hibás, viszont azt igen, hogy vettem egy készüléket egy üzletben (nem a józsefvárosi piacon), és a készülék egy percig sem működött nálam rendeltetésszerűen. Amennyiben a készülék nem javítható, vagy cserével nem orvosolható a hiba, úgy jogomban áll elállni a szerződéstől és a kereskedő köteles a vételárat visszafizetni. Ez nem opcionális, hanem kötelezettség.

„Igenis van magyarországon eredeti HTC képviselet, és ha mások lejárató szövege alapján nem itthoni lenne a telefon azaz nem eredeti magyarországi garanciás tudtommal nem is foglalkoznának a javításával.”

Az, hogy tudtoddal mivel foglalkoznak és mivel nem, engem nem érdekel, az , hogy az én készülékemet egy hónap után ugyanúgy adták vissza, mint ahogy bevittem, igen.

„aki tisztában van a dolgokkal tudja, hogy a kedves RedFace nem fog kapni 1 forintot sem, főként több hónap után. sajnos ez van. Ha mégis akkor az XXL eléggé önfeláldozó a vásárlói felé”

Pontosítalak, másfél hónap. Írod, hogy sajnos, valamiért mégis úgy érzem, hogy Te ennek drukkolsz. Nem tudom ki vagy és, hogy állíthatsz ilyeneket ennyire magabiztosan, de nem is nagyon érdekel. Az írásod alapján kereskedő lehetsz, de ezekben az ügyekben egy adott pont után, már nem a boltok döntenek, hanem a hatóságok. Lehet velem vitatkozni, de ez sem fog változtatni ezen.

„annyit még hozzá RedFace látom nem vagy szegény mert hát van kilóötvened egy HTC-re.”

Az, hogy mennyire vagyok szegény, vagy gazdag, nem ide tartozik. Ha ez szerinted egy érv az üzlet viselkedése mellett, akkor gratulálok. A telefont nem sznobságból vettem. Mivel nincs laptopom, nekem fontos volt, hogy a telefonomon tudjak levelezni, illetve netezni. Amúgy a telefon ára egészen pontosan 136.900 Ft + 0% ÁFA, ha nekem ez a pénz nem számítana, lehet, hogy nem írogatnék róla ennyit.

„azt kívánom neked az életben ez dolog legyen a legnagyobb problémád.”

Ha már a jókívánságoknál tartunk, én meg azt kívánom neked, hogy sok ehhez hasonló problémába szaladj bele, mint vásárló.
Tegnap Kósa beszélt, és ez bedöntötte a forintot. Talán el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb? Megindokolni a választóknak, hogy nem lesz kolbászból kerítést MERT sajnos nagy szarban vagyunk? De ezt külföldön is hallják/olvassák és még nagyobb lesz a szar ... A 3 millió…..