Adatok
YoungEngineer
12 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elnézést a folytatás "hamarosan" című szavaimhoz, én is azthittem akkor hogy elindul minden mint a hullámvasút. Na de most összegzem a történteket: Jawa 350 vizsgáztatás: Hát igen...előtte papírok nélkül hajtottam fater tudta nélkül :). Számítottunk arra hogy…..
Visszatérve... Még tél közepén összeraktam az MZ-t félig, felújítatlan állapotba látva hogy fog kinézni a susnyás üléssel. Szerintem dob a motor esztétikáján. Továbbá a motor alu oldaldeknijeit lecsiszoltam durva kör csiszolópapírral... Túlságosan nemtetszett a sok durva…..
Megvolt ma az egyik bölcsességfogam amputálása, jövőhét kedd jön a másik... Na de ez előtt egy nappal: Minden megvan a blokk összerakásához, minden egy helyen.... rakjukmár össze akár milyen rossz az idő(jött a gondolat). Suli után, tanulás után hát fogjunk neki. Henger megvan,…..
A címben szereplő „alkotói” jelző talán kissé túlzásnak hangzik, a válság szó pedig bármennyire is népszerűtlen mostanában, ebben az esetben eléggé találó. Saját magam is meglepődtem, hogy mennyire nem kívánkoztam a garázs környékére, azon túl, hogy az…..
YoungEngineer
2010.09.29 22:13:16
érdekes... nekem ilyen problémák nem jöttek akárhányszor merülőben volt az akksi. mikor már merülőben van csak az egyik henger(de pöpecül) jár indításnál és mihejt gázt adok a fesszabályzó átkapcsol dinamóra onantól mind két henger tökéletesen jár majd alapjárata tökéletes, visszatöltése jó. szerintem nézd meg hogy a dinamó rendesen generál-e a gyertyáknak, és visszatölt-e rendesen az akksiba. annó az én jawamnak az volt a baja hogy nem töltött vissza rendesen és hetente szívta le az akksit rendszeres motorhasználat mellett + még nem adott rendes odaadó kövér szikrát. elvittem gyújtás, electrós ismerősömnek hogy nézze má meg mitől nem fingik a légy. 1 délelőtt megcsinálta. állított és javított a fessszabályzón. azóta többet generál és rendesen visszatölt
YoungEngineer
2010.09.29 22:19:25
sites.google.com/site/muellerelectronics/home/termekek-1
itt van minden. korszerű,igényes,megvásárolható áron, szakis kézből.
lefele az oldalon a termékek között van mzhez, simsonhoz, jawahoz elektronikus fesszabályzó stb.
egyszer mostmár ráveszem magam h vegyek egy elektronikus fesszabályzót
itt van minden. korszerű,igényes,megvásárolható áron, szakis kézből.
lefele az oldalon a termékek között van mzhez, simsonhoz, jawahoz elektronikus fesszabályzó stb.
egyszer mostmár ráveszem magam h vegyek egy elektronikus fesszabályzót
Ittvagyok újra kicsit megcsúszva... Elkezdődött a suli (10.a), idén tanuljuk és gyakoroljuk az esztergával való forgácsolást (happy vagyok) :). Lassan, de halad előrefele az MZ (volt mikor hanyatlott), lassan de biztosan. Pénzem nagyon nincs így még mindig festésre vár a váz és…..
Itt a frissen készült henger, kitísztítottam belőle a maradék gépforgácsot majd bekentem egy kis sűrű olajal. Dugó bele gyűrűk, zégerek, csapszeg szintén, zacskó ráhúz, légtelenít és a garázsba a polcra rátenni. Huh na végre ez is megvan. Jöhet hát a…..
Kicsit megcsúszva de újra itt. Kicsit régebben leszedtem a blokkról a hengerfejet meg a hengert. Kissé igen igen siralmas állapotba volt. Magával a blokk nagyobb részébe nem igazán kell de nem is akarok beavatkozni. Felső tűgörgő jó állapotban van, hajtókar nem kotyog fel-le,…..
Az MZ javítása és alkatrészbeszerzése üzemben van. Szépen lassan de kezd mindene meglenni. A blokkot most újítom fel, lesz külön post rá. A váz és más alkatrészei már festésre várnak. Nos a napokban bukkantam rá a laptopomon a 250 giga adat között az egyik régi jawa szerelési…..
Elkezdődött az mz bontása, és nagy örömre Kristóf megszerezte keresztapjától a motor forgalmiját és a rendszámát. Nos ahogy bontottam a motort fél óránként söpörni kellet a műhelyt mert annyi melléktermék jött le a motorról. Több csavar sajnos nem engedett magának a…..
Nos hát jöjjön amiről is szól a blog. Ez évben mikor 9.-es lettem, megismerkedtem új osztálytársaimmal. Egy hónap múlva ismertem mindenkit kívülről belülről. Mindenkinek elmeséltem a 350es motorom történetét és létét így mindenki elismert tagként beszélt velem. Egyszer az…..
Ahogy teltek múltak a hónapok úgy tisztességesen megtanultam vezetni a kertek alatt aránylag feltűnésmentesen ezt a 350-es gépmasinámat. Idővel áttértem a félautómata váltásra így már szite alig használom a kuplung kart. Milyen egyszerű is használni e gépcsodát. De…..
Nos az érdekes gyertyák után meguntam a dédijeim garázsába a szerelést, így félig szétszedett állapotában eltoltam 1km-re hozzánk majd minden alkatrészét elhoztam ami ottmaradt még. Apukám nagyot nézett hogy elhoztam a motort de nem szólt érte semmit. Azon a napon még…..
Nem is olyan rég, ha jól emlékszem még, játszottam egy gitáron azaz dehogy is nem, jó egy hónapja, hogy gyorsan izibe’ felraktam egy posztot amin két képbe sűrítve látszódott az elmúlt másfél év munkája. Remélem nem vezettem félre senkit, a motor még nincsen…..
YoungEngineer
2010.06.13 22:10:21
Üdv nektek! Kérlek titeket ha tehetitek olvassátok el a blogomat:
www.youngengineer94.blog.hu
Előre is köszönöm!
Amúgy nagyon szép a motorod, gondolom nemsokára a fénykorát fogja élni.
Márk
www.youngengineer94.blog.hu
Előre is köszönöm!
Amúgy nagyon szép a motorod, gondolom nemsokára a fénykorát fogja élni.
Márk
Helló mindenkinek! Indítottam egy blogot motorfelújítás iránt. Gondolom sokak számára ez már szokásos dolog. Nos hát akkor bemutatkozom:15 éves srác vagyok, a Szegedi Déri Miksa Ipari szakközépiskolába járok gépészet tagozatra(most végeztem a 9. évfolyamot). Már…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz