Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Yes Autorent

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Na, most tessék hátradőlni, mert aki velem tart, annak hosszú, de nagyon szórakoztató olvasgatás következik. Előre kell bocsátanom, hogy nem hiszem, hogy ez a levelezés a szó kukacoskodó értelmében "igaz" lenne. Ez egyszerűen elképzelhetetlen. Én szórakoztató…..
Yes Autorent 2010.06.03 14:40:49
Tisztelt Kommentelők,

Nem kívántunk megszólalni az ügyben, mert számunkra egyértelműnek tűnik, hogy mi történt. Azonban egyre többen mondják a régi ügyfeleink közül, hogy ne hagyjuk, hogy félremagyarázzák a történteket.
Reméljük, hogy az alábbiakkal tisztázni az ügy körülményeit, és az esetleges félreértéseket.

1, Az első levél természetesen nem az első kommunikáció volt. Előtte már küldtünk levelet, és több telefonbeszélgetés is megtörtént.
Az előzmények ismeretében a reakciónkat visszafogottnak, és kulturáltnak minősítené minden jóérzésű ember.

A forgatókönyv mindig ugyanaz volt:
- Amikor tapasztaltuk, hogy nem tudjuk a bankkártyáról levonni a büntetést, akkor megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot az ügyféllel.
- Az ügyfél fennhéjázva zaklatásnak minősítette a megkeresésünket, és pökhendi hangnemben közölte, hogy ekkor, és ekkor fizet.
- Ezt követően a hívószámkijelzett hívást nem vette fel (sms-re nem reagált).
- Ha letiltott számról sikerült utolérni, akkor kezdődött minden előlről (felháborodás-hőzöngés-ígérgetés-eltünés).
- Egyszer kaptunk tőle egy kapcsolattartói telefonszámot, ahol utolértünk egy fiatalembert, aki közölte, hogy rögtön érkezik. Majd többé őt sem lehetett utolérni.
Összefoglalva: Az ügyfél minden alkalommal ígéretet tett a tartozás rendezésére. De soha nem sikerült fizetnie.
A felháborodott, és számonkérő hangvételnek ez az oka. Nem szokásunk az ügyfeleinkkel ilyen modorban kommunikálni. Az előzmények „verték ki a biztosítékot”.

2, A Yes Autorent kis cég. Azonban komoly ügyfélkörrel rendelkezünk mind bérlők, és bérbeadók tekintetében. Amikor valaki odaadja az autóját egy idegennek, akkor közvetítésünkkel egy megállapodást köt. Ennek értelmében a bérlő fizet a használatért. Számunkra az a természetes, ha a bérlő kárt okoz, akkor azt is kifizeti.
Sem a mi árrésünkbe, sem a tulajdonoséba nem fér bele, hogy a büntetéseket kifizesse az ügyfél helyett.

3, Mindenki arról beszél, hogy ez egy következményektől mentes ország. Amikor a levelünkben arról írtunk, hogy ebben az országban ez nem működik, akkor erre gondoltunk, nem pedig a bérlő származására, vagy nemzetiségére.
Egyébként pedig tapasztalataink alapján kijelenthetjük, hogy éppen az arab országokból származó ügyfelek kiemelkedően korrektek, és tisztességesek szoktak lenni.
Tehát a rasszizmus vádját határozottan elutasítjuk!

4, A bankkártyás kaució kérdése: Természetesen bankkártyás kaucióval dolgozunk. A fiatalember azonban a bérlést követően „lepucolta” a bankkártyáját. Így a büntetés behajtására már nem volt módunk. Egyébként ez volt az első mozzanat, ahol sejtettük, hogy nem kívánja rendezni kárt.

5, Az éves autópálya matrica kérdés kapcsán: A Yes Autorent autóbérlet közvetítéssel foglalkozik. Általában olyan cégek, és magánszemélyek autóit adjuk ki bérbe, akik nehéz anyagi helyzetbe kerülnek. Esetleg időszakosan felesleges autókkal rendelkeznek. A tulajdonosok az autóikat néha csak időszakosan, pár hónapra adják át, ezért nincs rajtuk éves matrica. Ez egy árképzési kérdés, amit eddig a bérlőink elfogadtak, nem jelentett számukra problémát.

Tisztában vagyunk vele, hogy az egyedi üzleti modell félreértésekre adhat okot.

Szívesen veszünk bármilyen kritikát, és megválaszolunk bármilyen kérdést: info@yesauto.hu

Yes Autorent Ügyfélszolgálat