Regisztráció Blogot indítok
Adatok
blogponthunick

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Még januárban Ékes Ilona fideszes képviselőnő levelet írt a fideszes Pintér Sándor belügyminiszternek, többek között jelezve, az új szabálysértési törvény és a BTK között felfedezhető egy kis jogi anomália: "a büntetőtörvénykönyv a 18 év alatti prostituáltat…..
blogponthunick 2011.08.17 11:40:54
@bundi124:
Aztakurvaéletbe, azért valami figyelmeztetést kiírhattál volna, hogy "csak extraerős idegzetűeknek", vagy ilyesmi... Órákkal ezelőtt olvastam a kommentedet, de még mindig kibaszott rosszul vagyok.
Az elkövetőkkel pedig (ha egyszer törvényes lehetőségem lesz rá - és hát hazánkban minden lehetséges, és annak az ellenkezője is) a következőket tenném: főbb vázizmokat elvágni, saját exkrementumaiban rohadjon el élve jópár nap alatt valamelyik jó meleg, napsütötte börtönudvar betonján, a társai meg szépen végignézik. Aztán jön a következő, míg - remélhetőleg - el nem fogynak.
Kutyaélet Utórengések 2010.09.13 03:42:00
..., avagy mit is vált ki egy Index címlap. Mindenek előtt örülök, mert sikerült kicsit feltúrni az iszapot. A kommenteket olvasva viszont az a benyomásom, hogy a blogokat rendszeresen látogatók között akadnak funkcionális analfabéták, és hangos hülyék. Erről később. Most…..
Kutyaélet Idegek harca 2010.09.10 16:43:00
Alapvetően türelmes ember vagyok. Már-már zavarbaejtően. De amit egyesek meg bírnak engedni maguknak a pult túloldaláról, az - most már kimondhatjuk - kibassza nálam a biztosítékot. Pultos vs. vendég szituációk következnek (18+) - csúnya szavakkal és gusztustalan gondolatokkal.…..
blogponthunick 2010.09.11 15:28:31
Na hoppá, akkor ez az a csávó,akit a KomediCentrálon láttam, és alapvetően tetszettek a poénjai, de többé mégsem néztem meg, sőt ha meglátom, elkapcsolom. Miért? Mert a műsorának valami ilyesmi volt a mottója, hogy [vendégként] "ne akarjunk okosabbak lenni, mint a vendéglátásban dolgozók". Néhány egyéb szösszenet, amire emlékszem (bocs a pontatlan idézetekért, de hosszú hónapokkal ezelőtt láttam a műsort):
1) Külföldi vendég bejön a romkocsmába (gondolom, kert vagy nagy hodály), nem köszön. Pultos csávónál kér egy italt, az meg nem ad, hanem többször elismétli, hogy "Háj", meg "Hello". (A poén: sokadikra a vendég visszaköszön.)
2) Megint külföldi vendég, nem ad jattot. Pultos megsértődik, rámutat a táblára, amire ki van írva, hogy "Tipping is sexy." (A poén: "Who is tipping?" - kérdezi a vendég.)
3) A vendég visszaküldi a cézársalátát, mert ő parmezánreszelékkel, és nem -forgáccsal kérte. A vérig sértett séf leveszi a zokniját, és a bőrkeményedését ráreszeli a salátára.
Nekem itt fordult fel a gyomrom (bár tudom, hogy egy stand-up során nem feltétlenül a színtiszta valóság hangzik el).

Summa: mint romkocsma-látogatót és tudatos fogyasztót nagyon irritál a posztoló. Valahogy úgy tűnik, mintha azért ment volna vendéglátósnak, hogy véresre keresse magát két hónap alatt, ami persze nem jött be. Sértettség van, önérzet van és vendég pedig érezze magát megtisztelve, hogy Ő(!) szolgálja ki. Azt nem kalkulálta bele, hogy az emberek nem egy formák, van köztük sok bunkó, bepiálva meg aztán végképp.

1230-ra meg 270 Ft-ot szó nélkül lenyúlni... Hát baszki...!!! Rendben van, hogy nincs aprója, de egy "Tudnál kisebbet adni, nincs apróm" azért simán belefér, bármekkora tahó is vendég. (Spicces vagy részeg vendégeket szándékosan lehúzni a számlázásnál/visszaadásnál meg aztán a legalja... )

Kérdésem továbbá, hogy az első sztoriban szereplő figurát miért nem szúrta hátba önnön kezével a kettes sz. sztori biztonsági személyzete? A kézhátracsavarós hőbörgés meg kifejezettén hülyén hangzik annak a szájából aki szó nélkül tűri, hogy tarkónb*sszák, és poharakat vagdossanak a kolléganőjéhez.

Önérzet van, magas ló van, de az emberekhez (az előbbiek miatt) nem tud úgy viszonyulni, hogy többségében jól jöjjön ki a dologból. Pedig a vendéglátós szakmában ez alapvető lenne.

A félreértések elkerülése végett: a sok sötét tapló miatti elégedetlenkedését megértem, de akinek a nem köszönő vendég is említésre méltó sérelem, kevés embert találhat önmagához méltóan udvariasnak. Nehéz lesz ez így.
Lászlónak sikerült kifognia a Credigennél egy jópofa ügyfélszolgálatost, aki olyanokkal verte vissza panaszát, hogy "ne kezdjen el sztorizni" vagy "maga elengedi a füle mellett, amit mondok magának, úgyhogy el is köszönök". Az ilyeneket tessenek eredetiben…..
blogponthunick 2010.08.04 09:17:45
Hasonlóan jártam a Credigennel pár hónapja, mint a poszt-toló, még a Citibank is stimmel.
Jött a levél a Credigentől, hogy nem tudták leemelni az esedéskes részletet, ezzel automatikusan "csekkes" befizetésre állítanak át, aminek a költsége (kb.) 4000 Ft, fizessem ki ezt is.
Felhívtam őket, hogy egyáltalán megkapták-e az új banktól a csoportos beszedési megbízásról a felhatalmazást (vagy ami ilyenkor jár a kedvezményezettnek, hogy megkaphassa a pénzét), ügyfélszolgálatos hölgy meghallgatta a sztorit, majd továbbkapcsolt a posztban szereplő (vagy hozzá kísértetiesen hasonlóan idomított) hátralékkezelő "szakemberhez". A fiatalember a "Jó napot kívánok, érdeklődni szeretnék, hogy a xxxx. számú szerződésemhez kapcsolódóan megkapták-e a felhatal" pontnál félbeszakított, azzal, hogy semmi értelme magyarázkodnom, be kell fizetnem a tartozást. Mondtam, hogy "félreért, kérdezni sze", de közölte, hogy az én döntésem, ha nem fizetek, akkor viszont csak emelkedni fog a költség. Én: "Előbb tisztáznunk kellene, ho" Üfsz: "Látom, ön egyáltalán nem veszi figyelembe, amit mondok, nincs értelme beszélnünk tovább" - és vonalat bontott.

Én meg csak pislogtam, és gondolatban felvéstem a faszit azok közé, akik a legalapvetőbb kommunikációs tréningeket is képesek teljesen félreérteni. Majd nagylevegő, ügyfélszolgálatot ismét felhívtam, egy másik nő vette fel és 35 mp alatt kiderítettük, hogy időben megkapták a felhatalmazást, csak még nem aktiválták. Megígérte, hogy korrigálják a hibát, ami meg is történt.
Szóval végülis elértem, amit szerettem volna, de azért megkímélhettek volna a hátralékkezelős faszival folytatott, kafkai jellegű interakciótól...

...Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy mennyire eredményes a Credigen ügyfél-kommunikációja. Ezek vagy nagyon tudnak valamit, vagy nagyon nem... Az utóbbit valószínűsíti, hogy a bank pár hónapja kivonulni kényszerült a magyar piacról...