Adatok
Tuning
0 bejegyzést írt és 49 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Víz az üzemanyaghoz!
Vizet az üzemanyaghoz, de mennyit? Megint Olyat Láttam, amit nem kellett volna!
2012.01.05 02:29:00
A történet igaz. 2011 szeptember 16.-án, pénteken történt meg, de nem valakivel, hanem velem. Úgy kezdődött, hogy elmentem levizsgáztatni az autót a szomszéd faluba, ahova eddig is tettem kétévente. Azt tudtam, hogy a benzin fogyóban volt, de bőségesen elég volt a megtenni…..
Természetesen nem muszáj általánosítani, mivel MÉG nincsenek ellenvélemények ezért tudok csak negatívokat beszerkeszteni. Remélem lesznek pozitív kommentek is!A bejegyzés egy másik post kommentjeiből lett szerkesztve.Addig is ki mint vet, úgy arat (bár a szar jó táptalaj :)…..
Tuning
2011.05.09 21:23:34
@patkolttojas: Igen, megkaptuk a gyertyákat, csili-vili betettem a vitrinbe mert még a végén olajos lesz!
Ezért nincs tapasztalat!
Ezért nincs tapasztalat!
Tuning
2011.05.24 09:01:04
@patkolttojas:
Szia!
Meguntam a gyertyák nézegetését! :-)
Végre eljutottam odáig, hogy be tudtam szerelmi az autóba a Pulstar gyertyákat.
De ehhez új gyújtáskábeleket kellett készítenem, mert a gyáriak 8 kOhm -osak voltak és a gyári gyertyák ellenállás nélküliek.
Lehet, hogy sokan itt hibáznak a gyertyákkal kapcsolatban, hogy simán bedobják a régi helyére és semmi eredmény vagy még rosszabb mint a gyári és ez azért van mert nem nézik meg, hogy a Pulstar gyertyának mekkora az ellenállása.
Én 8 kOhm -ot mértem és ha még ehhez hozzáadom a kábelek 8 kOhm -os ellenállását akkor az már duplája lesz és az amúgy is kicsi kondi így semmit sem ér már benne, szerintem.
Ezért ellenállás nélküli 35 kV-os szilikonkábeleket vettem és még egy szilikon csőbe húztam be ezt és úgy raktam fel a pipákat - így legalább 50 kV -ot tudnak -, 1 kOhm -os ellenállást raktam a trafó és az elosztó kábelébe.
Új gyújtáselosztót is raktam bele és ezek után került a gyertya a motorba.
Sok mindent nem tudok mondani, mert még nincs sok tapasztalat, de egy kicsit jobban reagál a gázpedálra és mintha nyomatékosabb lenne, kis fordulaton sem kell azonnal visszakapcsolni.
Fogyasztásról nem tudok még semmit mondani, mert még az élvezkedésnél tartok! :-)
Az én tesztpadom az érdi emelkedő, ha majd arra megyek kiderül a vallatásnál, hogy megpakolva meddig fog így visszaesni a sebesség, eddig 128 Km/h volt.
Egyenlőre csak ennyit tudtam mondani!
Szia!
Meguntam a gyertyák nézegetését! :-)
Végre eljutottam odáig, hogy be tudtam szerelmi az autóba a Pulstar gyertyákat.
De ehhez új gyújtáskábeleket kellett készítenem, mert a gyáriak 8 kOhm -osak voltak és a gyári gyertyák ellenállás nélküliek.
Lehet, hogy sokan itt hibáznak a gyertyákkal kapcsolatban, hogy simán bedobják a régi helyére és semmi eredmény vagy még rosszabb mint a gyári és ez azért van mert nem nézik meg, hogy a Pulstar gyertyának mekkora az ellenállása.
Én 8 kOhm -ot mértem és ha még ehhez hozzáadom a kábelek 8 kOhm -os ellenállását akkor az már duplája lesz és az amúgy is kicsi kondi így semmit sem ér már benne, szerintem.
Ezért ellenállás nélküli 35 kV-os szilikonkábeleket vettem és még egy szilikon csőbe húztam be ezt és úgy raktam fel a pipákat - így legalább 50 kV -ot tudnak -, 1 kOhm -os ellenállást raktam a trafó és az elosztó kábelébe.
Új gyújtáselosztót is raktam bele és ezek után került a gyertya a motorba.
Sok mindent nem tudok mondani, mert még nincs sok tapasztalat, de egy kicsit jobban reagál a gázpedálra és mintha nyomatékosabb lenne, kis fordulaton sem kell azonnal visszakapcsolni.
Fogyasztásról nem tudok még semmit mondani, mert még az élvezkedésnél tartok! :-)
Az én tesztpadom az érdi emelkedő, ha majd arra megyek kiderül a vallatásnál, hogy megpakolva meddig fog így visszaesni a sebesség, eddig 128 Km/h volt.
Egyenlőre csak ennyit tudtam mondani!
Tuning
2011.05.24 22:51:14
@patkolttojas:
A kísérleti alany egy VW 1.4i központi befecskendezéses motor.
A gyári kábelezésnél 5 kOhm-os gyertyapipák és 1 KOhm-os csatlakozópipák vannak a kábeleken, így 5+1+1+1=8 kOhm ellenállás van a nagyfesz. kábelekbe, hogy milyenek ezek az ellenállások azt nem tudom mert bele van öntve a pipákba.
Én ellenállás nélküli pipákat vettem és azokkal szereltem a kábeleket, de az elosztó és a trafó közötti kábel egyik végére raktam egy gyári (1kOhm-os pipát).
Így lett 1 kOhm-os a nagyfesz kábelem és még ehhez jön a 8 kOhm-os Pulstar gyújtógyertya.
Nem tudok róla, hogy a gyártó bármit is írna arról, hogy változtatni kell a gyári kábeleken, csak nekem egy kicsit fura érzésem volt, mivel minden európai és japán autóhoz ugyanazt a gyertyát ajánlják.
Ezt az átalakítást csak józan paraszti észtől vezérelve ösztönösen csináltam, mert több helyen is olvastam, hogy nem hozott semmi változást a gyertya cseréje. Így viszont közel gyári értékű az ellenállása a nagyfesz. résznek.
Azt az 1 kOhm-os ellenállást is ki lehetne venni onnan és akkor pont gyári értékű lenne az ellenállása de, azt azért raktam be, hogy ha meghalnának a Pulstar gyertyák akkor vissza kerülnek az eredeti gyertyák és akkor is legyen benne valami kis zavarszűrés, mert az út szélén nem akarok kábeleket szerelni.
Elkezdtem már egy HHO generátorhoz az anyagokat összeszedni, de szabadidő hiányába nem jutottam a végére.
Közben rákattantam a GEET reaktorra és mivel ebben több lehetőséget látok ezért most ezt építem épp, de ez nem zárja ki, hogy a HHO is elkészüljön egyszer, ha több szabadidőm lesz.
A kísérleti alany egy VW 1.4i központi befecskendezéses motor.
A gyári kábelezésnél 5 kOhm-os gyertyapipák és 1 KOhm-os csatlakozópipák vannak a kábeleken, így 5+1+1+1=8 kOhm ellenállás van a nagyfesz. kábelekbe, hogy milyenek ezek az ellenállások azt nem tudom mert bele van öntve a pipákba.
Én ellenállás nélküli pipákat vettem és azokkal szereltem a kábeleket, de az elosztó és a trafó közötti kábel egyik végére raktam egy gyári (1kOhm-os pipát).
Így lett 1 kOhm-os a nagyfesz kábelem és még ehhez jön a 8 kOhm-os Pulstar gyújtógyertya.
Nem tudok róla, hogy a gyártó bármit is írna arról, hogy változtatni kell a gyári kábeleken, csak nekem egy kicsit fura érzésem volt, mivel minden európai és japán autóhoz ugyanazt a gyertyát ajánlják.
Ezt az átalakítást csak józan paraszti észtől vezérelve ösztönösen csináltam, mert több helyen is olvastam, hogy nem hozott semmi változást a gyertya cseréje. Így viszont közel gyári értékű az ellenállása a nagyfesz. résznek.
Azt az 1 kOhm-os ellenállást is ki lehetne venni onnan és akkor pont gyári értékű lenne az ellenállása de, azt azért raktam be, hogy ha meghalnának a Pulstar gyertyák akkor vissza kerülnek az eredeti gyertyák és akkor is legyen benne valami kis zavarszűrés, mert az út szélén nem akarok kábeleket szerelni.
Elkezdtem már egy HHO generátorhoz az anyagokat összeszedni, de szabadidő hiányába nem jutottam a végére.
Közben rákattantam a GEET reaktorra és mivel ebben több lehetőséget látok ezért most ezt építem épp, de ez nem zárja ki, hogy a HHO is elkészüljön egyszer, ha több szabadidőm lesz.
EFIE.Nagyon sokat rágódtam a dolgon. Végül is nem nagyon jutottam dűlőre magammal. A mai napig is tisztázatlan számomra következő magyarázat. Ezt a részt kiollóztam egy linkből, talán ez lehetne az értetlenségem alapja:"Amikor az elektrolizáló csatlakozik a motorhoz,…..
Tuning
2011.03.14 08:57:13
@amper-vadasz:
Ez a mini plazmagyújtás teccccik!
Az autó elektronikája mennyire tolerálja?
Van valakinek ezzel személyes tapasztalata, hogy személyautóban mennyire működik megbízhatóan hosszú távon?
Ez a mini plazmagyújtás teccccik!
Az autó elektronikája mennyire tolerálja?
Van valakinek ezzel személyes tapasztalata, hogy személyautóban mennyire működik megbízhatóan hosszú távon?
Tuning
2011.03.15 14:20:04
@amper-vadasz:
HONDA GXV 135 és GCV 135 (kapálógép, fűnyíró) motorra mekkora kondik kellenek?
Mi lett a baja konkrétan annak az 1.4-es motornak?
Én is egy ilyen motort szeretnék nagyobb teljesítményre és kisebb fogyasztásra sarkalni. Van esetleg ehhez a motorhoz bevált olcsó és könnyen beépíthető működő mini plazma megoldás?
HONDA GXV 135 és GCV 135 (kapálógép, fűnyíró) motorra mekkora kondik kellenek?
Mi lett a baja konkrétan annak az 1.4-es motornak?
Én is egy ilyen motort szeretnék nagyobb teljesítményre és kisebb fogyasztásra sarkalni. Van esetleg ehhez a motorhoz bevált olcsó és könnyen beépíthető működő mini plazma megoldás?
Tuning
2011.03.19 17:15:10
Kedves Gyerekek!Ma egy olyan messzi földről fogok mesélni Nektek, ahol csupa szép, okos és segítőkész csudalény lakozik. Ezeket a furcsa szerzeteket egy cél vezérli: egy olyan szerkezetet akarnak a drága jó magyaroknak -csak nekik- adni, ami "kivonnya a vízbül a zoxigént",…..
Adjon az Isten szebb buborékot!Arra a kérdésemre, miszerint mit kéne erőteljesebben boncolgatni, 0 javaslat érkezett. Sebaj, amint tapasztalom nem fogyunk ki a témából. Ezt bizonyítja a sok kérdés itt és kedvenc kótya-vetye oldalamon is. Egyikük a PWM kérdése.Az…..
Tuning
2011.02.13 21:47:30
@lütyő: Meg vagyok győzve!:-)
Tuning
2011.02.20 12:45:43
@vízagy: Mennyi gázt termel 5A ill. 10A áramfelvétel esetén?
KO38-as csöveket, hol tudtál venni?
Joe cellával próbálkozott már valaki?
KO38-as csöveket, hol tudtál venni?
Joe cellával próbálkozott már valaki?
Tuning
2011.02.23 13:10:13
@vízagy: Nézegettem és is sok helyen, de sehol sem adnak darabokat nem vágják el csak szálba adják sajnos.
Minden csőből vettél egy 6 m-es szálat?
Hány csöves a cellád?
Minden csőből vettél egy 6 m-es szálat?
Hány csöves a cellád?
Kedves Sorstársak, Mekk Elekek!Rendhagyó módon két csoportnak szól az alábbi bejegyzés. Mint mindig az idetévedt Olvasóknak és a jelenleg Mekk mester státuszban lévőknek, akik remélem ide fognak keveredni.A minap gogondoltam jó lenne körbenézni miz'újs HHO fronton Magyar Honban. Ki…..
Kedves Elvtársak, Kedves Elvtársnők, Barátaim!
Először is reményteljesebb, eredményesebb Új Évet mindenkinek!
December folyamán a blog látogattottsága rekordott döntött, érthető okokból. Ezúton is köszönjük minden olvasónk érdeklődését, erkölcsi…..
Tuning
2011.01.19 10:29:08
@Atis74: A lelkesedés és a kitartás minden hibánkat orvosol!
Tuning
2011.01.19 13:31:13
@Atis74: A természet ismeri a fizikát mi pedig csak próbáljuk megérteni és tudatlanságunkat megmagyarázni!
Víz az üzemanyaghoz!
Gyakorlati tapasztalatok, miért működik és (elméletben) miért nem működhet a HHO rásegítés
2010.08.11 09:12:00
Sziasztok!Viszonylag hosszú hallgatás után szeretném megtörni a csendet Érzésem szerint ez a bejegyzés számtalan vitát, hozzászólást fog generálni. Az utóbbi pár hétben sok emberrel beszéltem, találkoztam akiknek generátorokat készítettem, megmutatták mit vettek,…..
Tuning
2010.09.06 21:46:42
@hho2: Azt próbáltad, hogy ugyan abba az autóba, ugyan úgy bekötve másik cella működik-e rendesen?
Ha igen, akkor a cellában keresendő a furmány, ha az sem működik rendesen akkor az autóban kell szétnézni.
Szerintem ezt mindenképp tisztázni kell, mielőtt nagyon belemerülünk a találgatásokban .
„Tapogatunk, mint vak …..”
Ha igen, akkor a cellában keresendő a furmány, ha az sem működik rendesen akkor az autóban kell szétnézni.
Szerintem ezt mindenképp tisztázni kell, mielőtt nagyon belemerülünk a találgatásokban .
„Tapogatunk, mint vak …..”
Tuning
2010.09.07 20:56:57
@hho2: Próbáltad ezt az 5 semleges lemezes cellát másik autóban?
Vagy egy másik 5 semleges lemezes cellát ebben az autóban?
Vagy egy másik 5 semleges lemezes cellát ebben az autóban?
Sziasztok!Úgy látszik nem volt hiábavaló a sok kérés, bejegyzés, meghallgattak az égiek, vagy Ti, vagy mind kettő!Pár héttel ezelőtt megkeresett egy blog olvasó, aki mellesleg elég jártas elektronikában és autó ügyben. Nem részletezném egymásra találásunk körülményeit,…..
Tuning
2010.07.05 23:36:23
@lütyő: Opel Ascona tartályt is pont erre találták ki!:-)
Kár, hogy a Kadett és Daewoo tartályon már csak 2 csonk van, pedig ezekből sok van a bontókban.
Kár, hogy a Kadett és Daewoo tartályon már csak 2 csonk van, pedig ezekből sok van a bontókban.
Sziasztok!Özönvíz után Afrika, de remélem ez senkit nem akadályoz HHO ügyben!!! Hadd kezdjem a miegymással: kollégánk Farkas koma árulja a "jogot" a celláinak ill. a HydroclubUSA celláinak itthoni terjesztéshez. Potom 120.000 CAD. Rohangálnak fűhöz-fához a terjesztés…..
Tuning
2010.06.23 09:25:09
@zeix:
Bármilyen műgyanta megfelelő vagy van már valakinek tapasztalata konkrét típusról, ha igen milyen kiszerelésben kapható és hol vette?
Bármilyen műgyanta megfelelő vagy van már valakinek tapasztalata konkrét típusról, ha igen milyen kiszerelésben kapható és hol vette?
Tuning
2010.06.24 12:32:32
@lütyő:
Ez tetszik nekem, csak az a baj, hogy savállót beszerezni szálnál illetve táblánál kisebben szinte lehetetlen.
Mindig akad egy szűk keresztmetszet, ami ellehetetleníti a megvalósítást.:-(
Ez tetszik nekem, csak az a baj, hogy savállót beszerezni szálnál illetve táblánál kisebben szinte lehetetlen.
Mindig akad egy szűk keresztmetszet, ami ellehetetleníti a megvalósítást.:-(
Sziasztok!Kicsit megpezsdült a blog a hozzászólások révén, főleg Farkas HHO ügyben. Emberünk annyi ellentmondó információt hord össze a honlapján és a videóiban, hogy az már szédítő. Gondolom élőben se lett senki okosabb Kaposváron. X Amper x Liter stb. Egyébként nemes…..
Friss hír, ami nem túl jó, de ezt is közzé kell tennem. A MAP vezérlő áramkör, diesel autókban nem működik. Pár napja ott voltam, amikor beszereltek egy ilyet, semmit nem reagált rá a motor, csak extrém végállásban felvillant a motor ellenőrző lámpa. Az autóban volt egy…..
Tuning
2010.05.31 14:30:38
@zeix: Az első generátorból kijövő mix megy a második generátorba.
Szerintem a probléma az, hogy sorba kötve is 28 A az áramfelvétele és így igaz lehet talán az 1.4V lemez fesz., de ha 2x akkora fesz.-t kap mekkora áramot vehet fel?
Érdekesség: Az egyik videon a 6.000cm3-es autó motorjának az alapjárata miért esik le 800-ról 2-300-ra, ha bekapcsolják a HHO-t, sima karburátor semmi elektronika esetén?
Hihetetlen nagy áramfelvétel lehet szerintem ennek az oka!
Szerintem a probléma az, hogy sorba kötve is 28 A az áramfelvétele és így igaz lehet talán az 1.4V lemez fesz., de ha 2x akkora fesz.-t kap mekkora áramot vehet fel?
Érdekesség: Az egyik videon a 6.000cm3-es autó motorjának az alapjárata miért esik le 800-ról 2-300-ra, ha bekapcsolják a HHO-t, sima karburátor semmi elektronika esetén?
Hihetetlen nagy áramfelvétel lehet szerintem ennek az oka!
Tuning
2010.05.31 15:47:35
@zeix: Az áram felvétele egyforma lesz csak a feszültségek nem lesznek egyformák a generátorokon a külünböző minőségű elektrolitok miatt.
Tuning
2010.05.31 17:22:40
@zeix: Jó a következtetés, de szerintem a hatásfok eltérés azért nem lehet nagyon jelentős.
Miután 2. generációs celláimat szerelgetem, elég jó ismeret anyagot gyűjtöttem, miből lehet jól működő cellát fabrikálni. Azt, hogy miből nem lehet, inkább hagynám, mert hosszú lenne. Ezelőtt már szó volt róla, de az ismétlés, meg a tudás meg miegymás...
Az…..
Tuning
2010.05.25 00:32:31
Tuning
2010.05.27 22:09:31
SOS!!!!
Nem titkolt célom ezzel a rövidke bejegyzéssel, hogy felrázzam a HHO gáz gyártó közösséget, és visszajelzésre buzdítsak mindenkit akinek van valami tapaszatlata száraz cella ügyben, meg úgy "ám blokk" mindennel ami ide tartozik. Csak mellékesen jegyzem meg találtam egy…..
Tuning
2010.05.26 08:37:32
@-oooo+: Én minimum 6mm2-est használnék.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sziasztok!
Én már egy éve mondtam ezt.
Egy GEET-et már elkezdtem készíteni a fűnyírómra, de elakadtam a mágneses rúdnál. Nem találtam még olyan 12 mm átmérőjű anyagot ami erősen mágnes is lenne. Sajnos a szabadidőm sem találom.
a hideg indítás okozza a legnagyobb kihívást, mikor még nem forró a GEET.
HHO-t legalább annyit kellene termelni, hogy azzal hidegen is indítható legyen a motor és stabilan járjon alapjáraton.
Szerintem növelt feszültségű plazmagyújtás kell hozzá. A keverék képzése sem egyszerű feladat.