Adatok
szabi72
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mi tagadást, kicsit megdöbbenve olvastuk a Magyar Kerékpárosklub tanácsait, különösen a buszsofőr-bringás szemkontaktus-teremtése nyerte el tetszésünket, pláne, ha egy busz jobbról előz egy bringást a buszsávban, ahol - véleményünk szerint - semmi keresnivalója nincs. Ennek…..
szabi72
2012.08.14 20:16:53
Nem szoktam hozzászólni semmihez, mert az a tapasztalatom, hogy mindenki a saját igazát védi, vagy trollkodik, vagy a fene tudja, mit gondol, miközben az észt osztja. Ez ráadásul egy autós blog, tehát nem is vártam, hogy a bringásoknak ad bárki is igazat. De olvassatok már vissza, hogy mit írtok: vázdroid, zsebkontador, agyonverlek. Ezek mind előbbre viszik a világot, ugye? Azon nem vitatkozom, hogy ki a szabálykövető, és ki nem. Gondolom, ha most megemlíteném a lakott területen 50 km/h szabályt, egyből 38563-an jeleznék, hogy soha, de soha nem mentek 50-nél gyorsabban, annyira szabálykövetők! Hagyjuk már ezt, zárkózzunk fel egy kicsit Európához! És ebbe belefér, hogy 65-tel mész a kocsival a városban, és az is belefér, hogy a bringás átmegy egy olyan piroson, ami értelmetlen helyen van, és ahol nem jön semmi, vagy a gyalogos nem teljesen derékszöget bezáróan megy át az úttesten! Toleranciát, emberek, próbáljunk már egymás mellett élni!
A kerékpárnak nem igazán kell a téliesítés, a kerékpárosnak viszont annál inkább. Extrém hidegben pláne. Természetesen akár mínusz 20 fokban is lehet bártan biciklizni, sőt van, aki kifejezetten szereti az ilyen fajta kihívásokat, de a felkészülést akkor is komolyan kell venni.…..
Saját névre „brandingelt” kerékpárokat szerzett be a Schwinn-Csepeltől a HVG. A hírek szerint rögtön tíz darabot.A HVG-bringákat a jövőben bármely munkatárs használhatja, ha éppen környezettudatos városi közlekedésre szottyan kedve. A használat feltétele csak annyi,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz