Adatok
-TARrGET-
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A GRoby ügyvezetője alant válaszol az egyik üzletükben pénzvisszaadási konfliktusba keveredett vásárlójuknak. Feljelenteni nem fogják, pedig állítóalg a kamerán jobban látszik, amit ő csinált, mint amit a kasszás srác:Sajnálattal olvastam az oldalukon megjelent pg121 nevü…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha ez lenne az első lehúzásos eset, amiről hallok, el is gondolkodnék, hogyan is történt ez valójában - de túl sok ilyenről mesélhetne a jónéhány szarul járt turista mellett a hazai lakosság jelentékeny része is... Lásd benzinkutak, vendéglátóhelyek, stb. Túlságosan is ismerősek a "melléárazások", a visszajáróval való machinálás, számtalan egyéb apró trükkről nem is beszélve.
A fogyasztó az egész rendszer működtetője. Hatékonyabb fogyasztóvédelem kéne, amiben lehet bízni. Addig marad az önbíráskodás, ha már nem bírod a feszültséget. Gárdonyi ügyvezúr meg csak ne intsen óva senkit, sok vállalkozó került már tepsibe. Lehet, hogy a karma, vagy mi.