Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mav

0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nyolc új nagykapacitású kerékpárszállító kocsit avatott fel a MÁV Start pénteken. A Déli pályaudvaron tartott eseményen bemutatták a nagy, és a közepes befogadóképességű kocsikat. Elmondták, eddig gond volt, hogy a kerékpárosok vagy a szállítókocsitól távol ültek, és…..
Azt már tudjuk, hogy máshogy értelmezi a garanciát a szerviz, a gyártó és a szolgáltató is, ha mobiltelefonról van szó. Zsoltnak szerencséjére csak háromszor kellett visszavinnie Sony készülékét szervizbe, amire megjavították. Viszont a kérdése most az, hogy akkor most milyen…..
Két irányban kétféle jegyet kapott Éva 80 éves nagymamája, akinek először még a nyugdíjas kedvezményét sem vették figyelembe: Tisztelt Tisza Volán Ügyfélszolgálat! Egy rövid, ámde tanulságos, és rendkívül igazságtalan történetet szeretnék önökkel megosztani a…..
mav 2013.03.29 08:48:51
@amsz: Ezzel egyetértek, én még a hazajáró diákoktól is elvenném a diákigazolványt. Van kollégium, vagy menjen haza teljes áron. Azért hogy hazajárjon a falujába dugni a jóska-pistával nehogymár az én adómból szponzorálják ezt.
Tegyük azért hozzá, hogy bár 2007-ben rottyantottak egyet az Office menürendszeren, a 2010-es változat óta konkrétan semmi drámai változás nem történt, így a 10 évvel ezelőtti ismeretanyag 90%-os lefedettséggel  azért használható. Párom szeretett volna informatikából…..
Aki evett már német szürkeimport junkfoodot, például Nutellát, az tudja, hogy színre, állagra és ízre is teljesen más, mint a magyar. Zoli azonban a Krafttól vásárol, így ő a Milka csokin akadt fenn. A gyártó állítólag azt írta neki, hogy minden csoki egy gyárban…..
Azt írja a Blikk, hogy Bochkor Gábor, nemrég felégetett, beszántott és sóval bevetett Neo FM-ből a Tv2-höz igazol, egészen pontosan a Mokka című reggeli műsorba. A reggeli tévéműsorok egyeduralkodóját (az m1 néha bakiparádéba forduló monstre híradója nem tekinthető annak)…..
Talán nem mind hallottátok, de már bő egy éve azt csiripelték a verebek, hogy a Filatorigátnál lévő legálfal, a város és az ország egyik leghíresebb felülete, wall of fame-je - nekünk csak Fila - záros határidőn belül lebontásra kerül. A gyár helyén, amely körül a fal…..
Az IC régebben azért volt jó, mert a személy és a gyorsvonatokhoz képest sokkal jobb színvonalú volt a szolgáltatás. Nem késett a vonat, tiszta, modern kocsik közlekedtek. Ezek miatt az utasok nem is sajnálták érte kifizetni a pótjegyet és a helyjegyet. Manapság viszont sok IC a…..
Als két irritáló történetet osztott meg velünk, melyek alapján úgy érzi, valami baj van a világgal. Az idős alkoholista férfi szemetelése és kurvaanyázása, a visszajáróval trükköző, majd ráadásként szintén kurvaanyázó parkolós faszi viselkedése klasszikus példái a…..
Olvasónk 5 pontban összeszedte a MÁV nagyobb hibáit, legalábbis azokat, amikkel Ő találkozik.Az egyik ilyen például, hogy az egyik IC-re "a szolgáltatás színvonalának emelése miatt" 780 forintos pótjegyet kell váltani, közben késik, és csatlakozásra nem vár. De nem…..
A lenti levél jó példa arra, hogy időnként mekkora fejetlenség van a MÁV-nál. Múlthét pénteken a Déliből azért indult később az egyik vonat, mert a kalauz nem érkezett meg időben. Az utasnak mindig azt mondják, hogy menjen ki időben a vonathoz, tervezze úgy az útját, hogy…..
2009. július 6-án számolt be a sajtó arról, hogy felmerült a 4-es metró második szakaszán (Keleti pu. - Bosnyák tér)  két, vállaltan kis forgalmú metróállomás építésének ideiglenes elhagyása (Dózsa György út és Róna utca). A "megspórolt" pénzből pedig…..
mav 2009.07.07 11:13:12
@pgeri: Kelenföldi Pu-ról fel lehetne kanyarni a MÁV vonalra, és mittudomén 15 percenként menne Érd felé illetve Budaörsi Tescoig, onnan egy átkötéssel bemenne a lakótelep alá és az Ike mellett létesítendő bazinagy többszintes P+R parkoló oldaná meg a dugókérdést.
Legalábbis olvasónk szerint, aki a MÁV táblázatát és az Elvirát böngészve arra lett figyelmes, hogy egy 105 kilométer út ugyan annyiba kerül, mint a 120 kilométeres. Vajon miért?Szia MÁV-figyelő!Nemsokára a Balaton mellé kell utazzak, mérőgyakorlatra. Amikor megkerestem a…..
mav 2009.06.22 20:15:29
@rickyramirez:
Igen, de ha pl Pestről Agárdra megyek és csak Gárdonyig veszek egy 50km-es jegyet az Agárdi 52 km helyett és pont akkor jön a kaller akkor már büntetnek is, de az hogy Ők hogy csalnak a km-ekkel az teljesen természetes.

Egyébként diákjegynél 100 Ft, felnőtt jegynél a duplája, oda vissza útnál már egész szép summa összejön a balatoni nyaraló emberekből.
Kevés volt a fizetőközönség vagy egyszerűen saját zsebbe dolgoztak a beengedők a Dürer Kertben, amikor Imrééktől másodszor is beszedték volna a beugrót, miután kiugrottak, bár sértetlen karszalag volt rajtuk: Érdekes és számomra felfoghatatlan helyzet állt elő Jún. 20-n…..
Olvasónk néhány hete a szokásos útját tette meg Szolnok és Szeged között.  Egyik vonatról a máskra át kellett volna szállnia, de nem tudta, melyik vonat megy tovább, mert  a kijelzőkre nem volt kiírva semmi, és a hangos utastájékoztatás sem működött. Az utas a…..
mav 2009.06.12 13:01:46
@Adani:
Nem véletlen volt egy olyan javaslatom hogy Szolnok - Lakitelek - Kkfélegyháza - Szeged vonalon kellene 2 ill 4 órás ütemes menetrend szerint járatni a vonatokat sebesvonatként.
Kiválthatnánk számos Szeged - Kiskunfélegyháza személyvonatot + V43-as mozdonyt, valamint a két megyeszékhely közvetlen kapcsolatot kaphatna és az út nem lenne több 2-2,5 óránál ( ma sem hosszabb)

Épp olvasom a vasúti fórumba hogy nem jut szabad kocsi a Balatoni vonatokra ezért általában 4-6 kocsival közlekednek egyes szerelvények, emberek megy egymás tapossák rajta.
Pl ezzel is lehetne kocsit nyerni, de akár a Kecsekmét - Baja Kaposvár vonalat is lehetne motorvonatosítani, onnan is lejönne jópár személykocsi.
A pénteki rohamrendőrösödő ellenőrök sztorigyűjteményre reagált a BKV szóvivője: Kedves Tékozló Homár Szerkesztőség! Kedves Hozzászólók! Soraikat olvasva néhány gondolat merült fel bennem, amit szeretnék Önökkel megosztani. Minden olyan esetben, amikor a BKV…..
mav 2007.07.10 11:00:23
Kedves Karola! Árulja már el pl Ön illetve a többi Szóvívő, sajtósnak mi a túró feladata van jó sok pénzért a BKV-nál, mert a tájékoztatás azért eléggé gyerekcipőben jár Önöknél. Az hogy 2 hónapban egyszer egy közleményt kiadnak, szerintem bármelyik jó megjelenésű ember el tudná mondani, ezért nem kellene az utasok pénzéből fenntartani egy egész osztályt. (talán a bérlet is olcsóbb lenne) A tegnapi metrópótlás csapnivaló kivitelezése, és utastájokaztatás nagyfokú hiánya nagyban minősíti az egész BKV-t, ráadásul a turisztikailag jelentős helyeken továbbra is csaj magyarul van kiírva a buszok menetrendje. (szabadidejében megtehetné akár Ön is) A turistáknak így is bemutattuk a Budai várat és a belvárost lerohadt, retkes ikarus 412-es járatokkal, melyeken sem a kijelző sem a jegykiadó nem működik, méha akarnék sem tudnék jegyet venni a Dísz téren. A külvárosban persze klímás volvo localók járnak, ez is ellentmondásos. Mire fel kapott az előző vezér évi 20 milliós prémiumot? Kár hogy ezt is az utasok pénzén fizették ki..ezek után csodálkoznak hogy sokan lógnak, mikor nem fejlesztésekre, hanem az Akácfa utcai haverok zsebének tömésére megy el a jegyárbevétel? Ráadásul a 230 ft-os jegy (buszon váltva 300 Ft) helyett átszálló jegyet kéne már adniuk, vagy 800 Ft-ért napijegyet. Így talán a BKV-nak is nagyobb bevétele lesz, de ilyen árak mellett marad a kocsikázás.