Regisztráció Blogot indítok
Adatok
KTVNETTEL

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A munka közepén lelépő és soha többet nem jelentkező szakikkal már biztos mindenki találkozott, na meg ott vannak a hibajavításra csak hosszas könyörgés árán visszatérők is, olvasónk viszont a link parasztság egy egész különleges típusát fedezte fel. A Magyar Telekom…..
KTVNETTEL 2010.05.13 19:56:46
sziasztok!

pár dolog...
1. Ha egy szolgáltató e-mailben kap reklamációt, akkor azt valóban kivizsgálják nyugodjatok meg, hiszen ezekről a mailekről dokumentáció készül.
Pontosan nem tudom,hogy milyen rendszerességgel, de az NHH vizsgálja a szolgáltatókat.
2. Sávszélesség miatti reklamáció.
Előfizetőként nyugodtan lehet tájékozódni az ÁSZF-ből!
Nem biztos, hogy mindig a szolgáltató a hibás.
Minden cég Á.SZ.F.-i elérhetőek mindenki számára! Ezek nem titkos dolgok.Nem biztos, hogy minden esetben asztalt kell borogatni, főleg nem egy ügyfélszolgálatos kolléganő az aki erről tehet. Az, hogy ő van ott a cég képviseletében, az egy dolog.
Ő azért van, hogy segítsen. Ha normális hangnemben vannak közölve a problémák, Ő azt meg fogja érteni, és próbál segíteni.
Van kis táblácskája amin szerepel a neve, fel lehet jegyezni, és ha nem történik semmi, akkor a panaszba az ő nevét, az ügyfélszolgálat címét is meg kell említeni.
Valamint van panaszkönyv, be lehet írni abba is nyugodtan, minden ordibálás nélkül.

A cikkel kapcsolatban pedig annyit, hogy jogos a felháborodás.
Erre szoktam azt mondani, hogy ha én így dolgoznék, akkor éhen hallnék.
A szerelő végezze úgy a munkáját, mintha a lakás a sajátja lenne.
Ha ő megelégedne a lógó kábellel, akkor keressen másik szakmát, ha pedig a sajátjának érzi, akkor pedig törekedjen a legkulturáltabb megoldásra!

T-Com-mal kapcsolatos tapasztalat:

30 nap bekötési határidőből 27 napot vártam, időpont egyeztetve: 12-15 közt.
11:00-kor otthon ültem, 16:00-kor betelefonáltam. 30perc nyomozás után nem lett meg, hogy ki nem jött ki, közöltem, hogy visszamegyek addig dolgozni. 17.15-kor kerestek a T-Com-tól, hogy sajnálják, ma már nem jön szerelő.
Udvariasan válaszoltam, hogy de jön, mert 4 órát ültem otthon. Én előfizetőként szó nélkül alkalmazkodtam, hiszen nekem kell a szolgáltatás. Otthon voltam, nem jött senki, most én mondok időpontot.
Bele egyeztek. Közöltem, hogy este 20:45!
Szájhúzás, de a T-Com területi vezetője megjelent 20:45-kor , a szolgáltatást elindította, kapott egy aláírást, és jattot, amin teljesen meglepődött.
Közöltem, hogy ezt a kollégája is megkapta volna ezért az egy aláírásért, hiszen más dolga nem lett volna!
DE KIJÖTTEK; BELÁTTÁK, HOGY HIBÁZTAK, ÉS ELNÉZÉST KÉRTEK!
Én ezt tudomásul vettem, és értékeltem.

Egyébként egy ADSL szolgáltatás bekötéséről volt szó...
Jah és nem a T-Home-nál dolgozok nem azért védem Őket.
Mindenhol vannak kóklerek, de mindenhol van normális szerelő is!