Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Salamon

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kihalóban lévő szolgáltatást igénybe venni annyira sem méznyalás, mint sima Naiv Ügyfélnek lenni. Gy. analóg kábeltévé előfizető a UPC-nél, és azért lázadozik, mert egyre kevesebb csatornát kap ugyanannyi pénzért. A szolgáltató, nem titkoltan, a digitális csomagok felé…..
Salamon 2010.02.05 14:20:13
@Secnir: a UPC a digitálás átállásról szóló törvény miatt kapcsolja ki az analóg csatornákat.

A panasz csak részben jogos, azt lehetne vizsgálni jár a kevesebb szolgáltatásért kedvezmény, de maga a digitális átállás törvényi kötelezettség.

Az ügyfél jövőre nem hogy kábelen, de sehol nem fog analóg adással találkozni, ennek pedig semmi köze a UPC-hez. Ha nem tetszik attól tartok országot, vagy inkább kontinenst kell változtatni...
Salamon 2010.02.05 14:23:36
@Ramírez: minden szolgáltató 30 nappal korábban köteles a csatornaváltozást bejelenteni. Ennyi ideje van az ügyfélnek lépni, tehát szerződést bontani hűségnyilatkozat esetén is!

Ha nem bontja fel a szerződést, akkor annak tudatában hogy kevesebbet kap a pénzéért rendeli meg a szolgáltatást.

Mivel a szolgáltató előre bejelenti a változást, jelen esetben a csatornák megszűnését, az előfizetőnek jogában áll elállni a további igénybevételtől, vagy továbbra is megrendeli, az immár kevesebbet nyújtó csomagot.