Regisztráció Blogot indítok
Adatok
info2010

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Budai polgár rohadj meg 2010.05.05 09:05:44
  Szar önti el az agyamat, ha rá gondolok, kötélen lógva szeretném látni azokat, akik ezt így kihozták. Vélemények az azonos című írásunkról...
info2010 2010.05.07 00:38:59
Tisztelt Bende Tibor!
A „Budai polgár rohadj meg” címmel megjelent írása jelentősen ellent mond azzal a képpel amit Ön próbál saját magáról elhitetni az olvasóival, hogy egy nagy tudású „szak” „újságíró”.

Tisztelt Tibor! Az a ember aki egy ilyen színvonalú, a tényeket mellőző írást megjelentett, egy a közhangulatot is befolyásolni tudó médiában az nem nevezhető sem „szak” sem „újságírónak” .
Az írása mellőz minden objektivitást, ezért szükségét érzem, hogy a valótlan és eszetlen kirohanását
helyre igazítsam.
Ön nehezményezi, hogy a Margit hidat lezárták és felújítják.
Emlékeztetni szeretném, hogy a Margit híd felújításának szükségességével legalább 5-6 éve tele volt mind az nyomtatott mind az elektronikus média. Ennyi idő alatt mindenki ,akit nap mint nap érint a híd lezárása választhatott magának más optimális útvonalat. Természetesen egy ilyen híd teljes felújítása nem megy egyik hétről a másikra. Az ilyen típusú beruházásokat több lépcsőben lefolytatott közbeszerzések előzik meg. Komoly előkészítő munkákat igényelnek.
Képzelje el, Tisztelt Tibor! A városban folyó munkákat a város vezetése előre megtervezi. Lehet, hogy elkerülte az Ön figyelmét, hogy az út felújítások általában az iskolai tanítási év befejezésének környékén kezdődik és a szeptemberi iskola kezdés környékén fejezik be. Lehet hogy megtudja fejteni, hogy miért van ez így? Ne törje a fejét, elmondom, azért, mert ilyenkor kezdődnek a szabadságok és kisebb a forgalom a városban.
Ilyen tervezett beruházás és nem ramazuri , a Bocskai úton EU-s támogatással épülő Dél-Budai főgyűjtő szennyvíz csatorna. Csak zárójelben, ez mellesleg egy környezetvédő beruházás.
Ugyan csak tervezett az Andor utca kétszer két sávra szélesítő, a Kis- Körúti felújítás, és a Karolina úti beruházás is. Persze ezeket a beruházásokat akár el is hagyhatná a város vezetése, de akkor Ön és az Önhöz hasonló hordószónokok azért háborognának, hogy mért nem tesz a Demszky (nem kisbetűvel) semmit a kátyúk megszüntetésért (Kis-Körút) , a Duna víz minőségéért (Bocskai út), a belső körgyűrű szélesítéséért (Andor utca) .
Nem kívánom Önnek, hogy a lakásában pardon, a családi házában csőtörés legyen. Ha még nem volt, akkor ímátkozzon, hogy ne is legyen. Egy lakást is tönkre tud tenni (3,5-4 bar nyomás), akkor egy főnyomó vízvezetéktörés, hogy tudja az úttestet tönkre tenni.
Ez történt 2010. 04.22-én az Október 23-a utcában az Alle előtt. Erről a hibáról akár Ön is tudhatott már 7órai hírekből. Ha Ön olyan gondos családapa mint ahogy mutatja, akkor akár más útvonalat is javasolhatott volna a feleségének. Az M1-M7 felől bejövő forgalom torlódását tovább növelte, hogy izgága autósok a Lágymányosi hídon összetörték egymást. Persze a dugóról is lehetett tudni, mert folyamatosan bemondták. Lehet,hogy csak figyelni kéne.
Gondolom, hogy Ön még soha nem hallót arról, hogy a város egyik legnagyobb forgalmi terhelése a reggeli és a kora délelőtti időszakban van.
Mit gondol miért? Fogadok, hogy nem tudja!
Ilyenkor érkeznek a Budapest környéki településekből a fővárosba, a korábban kiköltözött munkavállalók. Ezek, az autóval érkezők, nagymértékben növelik a városon belüli torlódásokat, és szennyezik a levegőt.
A Kossuth Lajos utcai balesetet sem szervezte szándékosan a főváros vezetése kampány célokkal. Ilyen baromságot csak félművelt, eszelős állíthat. Javaslom , ha még szándékozik a továbbiakban is az oldalon írásokat megjelentetni, hogy inkább példa ként állítsa a segítőkészséget, vagy Ön egy balesetet szenvedőt otthagy az árokszélén és tovább megy? Még ezt is el tudom képzelni, az írása után.
Végezetül:
Az írása elején azon kesereg, hogy a szűkös anyagi helyzete miatt költözött Pátyra.
A következő részbe arról beszél, hogy két autóval járnak Budapestre dolgozni. Anélkül, hogy a zsebébe kívánnék turkálni, ez a napi túra Önnek havonta csak az üzemanyag költséget számolva
cca 25-30000.- Ft. Természetesen az üzemanyag költségeken kívül az autóval kapcsolatban egyéb
költségek felmerülnek.
Ezek a költségek Önt terhelik, de a két autójával termelt káros anyagok a környezetet terhelik.

A legutolsó fejezetben arról beszél, hogy alternatív módon mennyi idő alatt tudott a felesége beérni
Pátyról Budapest Népligetig.
Mind gondol, ha a felesége nap mint nap nem autóval jönne Budapestre milyen megtakarításai lennék.
Természetesen az üzemanyag, a javítások és a környezet terhelésén is megtakarítása lennének.
Mi az alternatíva?
Ezt is tudom: Pátyról az iskolától indul a busz. Jelenleg 44 perc alatt van az Etele téren a Kelenföldi
pályaudvarnál. Az Etele térről 14 perc alatt van a Népligetben a 103 jelű autóbusszal.

Ha jól számolom, a legjobb időnél 22 perc megtakarítás az autóval szemben. És képzelje, nem terheli a környezetet és a bérlet ára is csak 27.600.- Ft (a Volán és a BKV együttesen.)

Tanulság : Önnel ellentétben én hiszem, hogy van.
Megoldás: Van. A felkészületlen és agyatlan újságíró fejezze be az újságírást.
Kedves Tibor! A társadalomnak lehet hasznos tagja, ha elmegy vályogvetőnek, nem kell minden kinek újságírónak lenni.
Reménykedjünk, hogy a nemérthozzá-dilettáns újságírókat elkergetik jó messzire.
Azt kívánom nekik, hogy életük végéig a saját silány írásait olvassák,hátha szembesülnek butaságukkal.