Adatok
balintn
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Autópályán jön a külföldi tőke, majd az országutak kátyúiban elfolyik a pénz. Ön hol bukdácsol? Mai cikkünk blogposztja...
Ha már a Google nem hajlandó kiterjeszteni a Google Maps Traffic funkcióját Magyarországra (de legalább Budapestre), nincs más hátra, mint saját forgalomfigyelő szolgáltatást fejleszteni a magyar piacra.A Jitti (Just In Time Traffic Information) - ha jól értem - egy olyan közösségi…..
balintn
2010.05.04 20:09:59
@Krunpli: Köszönjük a csillagokat! Be kell vallanom, a design-ban a funkcionalitás volt a fő cél, de ha eláruljátok, hogy mi nem tetszik, vagy mutattok egy jó példát, nem leszünk restek...
A nehézséget az okozza, hogy a színskálát elhasználtuk a sebességek jelölésére. A példa screenshot-on nem látszik, de a fontosabb utakat fekete keretezéssel kiemeljük, szerintem egész áttekinthető.
A lassúságra: mivel az alkalmazás a térképet is az (időnként megszakadó) mobil interneten tölti le, első alkalommal valóban lassú lehet, lemaradhat a haladáshoz képest (dugóban persze utoléri az embert :-). A letöltött térkép-elemeket viszont cache-eli, második látogatáskor már szép gyors (-nak kell lennie).
A nehézséget az okozza, hogy a színskálát elhasználtuk a sebességek jelölésére. A példa screenshot-on nem látszik, de a fontosabb utakat fekete keretezéssel kiemeljük, szerintem egész áttekinthető.
A lassúságra: mivel az alkalmazás a térképet is az (időnként megszakadó) mobil interneten tölti le, első alkalommal valóban lassú lehet, lemaradhat a haladáshoz képest (dugóban persze utoléri az embert :-). A letöltött térkép-elemeket viszont cache-eli, második látogatáskor már szép gyors (-nak kell lennie).
balintn
2010.05.06 22:52:41
@19huba83: 100% valós információ :-) Jól tudom, hogy a bestway fizetős?
balintn
2010.05.06 22:57:20
@bpelhos: Érdekes, hogy mindenki így gondolja, bevallom én is így voltam, míg az első flottainformációs csomagot meg nem néztem. Az a helyzet ugyanis, hogy valódi flottakövetési adatokból nehéz forgalmi információt nyerni (bár nem lehetetlen). A flottakövetás szempontja ugyanis az olcsó kommunikáció, a világ bármely helyén, ettől aztán ritkán vesznek mintát. Így nagyon sok járműből kevés forgalmi adat születik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az út vegyesen autóutakon és bicikliutakon halad: magyaországon szétrohadt, fűtől felvert, 80cm széles bicikliutakon, gyomokkal körbenőtt autóúton. Aztán átmegy az ember a másik oldalra, és csodák csodája, nincs gyom, nincs kátyú, látható viszont a MEGÓVÁS: minden (akár méteres, akár tíz centis) repedés gondosan ki van töltve bitumennel.
Vagyis ott sem készül az út jobb minőségben, ott sem szerencsésebb az időjárás, csak jobban vigyáznak rá.
Ideje lenne nekünk is megtanulni...
Talán egyszer még arra is rájövünk, mekkora ökörség a közműveket az út alá helyezni...