Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tibor.c

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tibor levelezési címét egyszercsak megváltoztatta az Allianz, így sem a tavalyi, se az azelőtti fizetési felszúlítást nem kapta meg. Először még sikerült sztornózni az akciójukat, másodszorra azonban megették a szerződését csíkokra vágva Bolognai-mártással: Majdnem három…..
tibor.c 2010.05.01 20:56:07
@eml: mind a 8-cal beszélni fogok, személyesen...
tibor.c 2010.05.01 21:19:41
@eml: a smileket kéretik figyelembe venni. Ezt a jelet:) nem a sértésként használják, hanem annak jelzésére, hogy azért nem kell olyan komolyan venni.

A "teszetosza" szóhasználat pedig torpedótól származik. Én nem sértődtem meg rajta, de neked sem volt semmi ellenvetésed. Pedig az effajta szóhasználat szerintem nem való erre a fórumra.
Ja és én már láttam olyan emelőkulcsot, amelyik visszafelé sült el:)
Szabadságot feláldozni hivatalos ügyek intézésére bátor dolog, de érthető, hiszen mikor máskor érünk rá órákat várni az ügyintézők ügyintézésére, mint ilyenkor. De Laci, most hogy a K&H-s biztosításával - amit a bank a rossz kézbesítési cím miatt törölt - órákat…..
tibor.c 2010.04.28 21:46:19
Itt az én sztorim:

„Pénzbirsággal” sújt a biztosító! Megbüntetett 10 évre előre...
Majdnem három évtizede ugyanazon biztosítónál van a gépjármű felelősség biztosításom. Azóta csak befizetőjük vagyok, fizetési hátralékom sohasem volt. Bár folyamatosan gépjárműben ülök, még egyetlen kárt sem okoztam.
Azonban két éve folyamatos problémát okoz a normális kapcsolat tartás, mert levelezési címemet kérésem ellenére megváltoztatták. Többször kértem, hogy javítsák ki, végül azonban a hibajavítás legegyszerűbb módját a szerződés törlését választották, valamint bónusz besorolásomat nullázták. Ennek következményeképpen a korábbi 18 ezer Ft-ot drasztikusan megemelték, most 54 ezer Ft-ot kell fizetnem.
A történet:
2009. év elején papírgyűjtőktől véletlenül került hozzám egy 2008. decemberében keltezett felszólító levelük. E-szerint fizessem be az addig esedékes biztosítási díjat dec. 31-ig, mert egyébként törlik a biztosításomat.
Mivel nem tudtam határidőre befizetni, a legkedvezőbb bónusz besorolásomat megszüntették, kérésemre azonban hamarosan helyreállították, mivel a hibás címzés miatt nem tudtak időben értesíteni.
2010-ben ugyanaz történt! A levelük újra híbás címre ment.
Ez esetben mérlegelés nélkül elutasítottak. Elismerték ugyan hibájukat, de beérték egy szimpla bocsánat kéréssel. Az eset kapcsán minden felelősséget rám hárítottak azzal, hogy amúgy sem írja elő a tövény számukra az értesítési kötelezettséget, és a „bíróság előtt meg tudják védeni az álláspontjukat”. Én viszont állítom, hogy a legkedvezőbb bónusz besorolásomat, a kármentes vezetésemmel értem el, nem a fizetési morálommal.
Az idő pénz, a biztosító munkatársai is jól tudják. Amennyit én veszítek havonta, azt ők megnyerik. Folyamatos levelezésben vagyunk. Részükről egy hónapnál több idő is eltelik, mire választ kapok leveleimre.
Ma már számtalan eszköz áll rendelkezésre kacsolatfelvételre, a biztosítóm 2 éven keresztül mégsem tudott elérni. Ilyen esetben az üzletkötőjüknek lenne egy feladata, mégpedig a kapcsolat felújítása. Ha biztosítást szeretnének kötni, akkor persze ismerik az elérhetőséget, „bombáznak” akaratom ellenére is.
Egyébként én sem tudom elérni a biztosító vezetőjét, elhappolják előle a leveleimet!
Tibor.c
Tékozló Homár Trehány Allianz 2008.10.03 12:50:00
Közeleg a biztosítóváltás szezonja, úgyhogy a Homár kezdi gerjeszteni a hangulatot. Minker azután döntött úgy, hogy lepattintja az Allianzot, hogy az elmúlt egy évben egyszer sem sikerült maguktól kiküldeniük a kötelezős igazolást: Furcsa kalandom volt ma. Az autóm kötelező…..
tibor.c 2010.04.28 21:37:27
Itt az én sztorim:

„Pénzbirsággal” sújt a biztosító! Megbüntetett 10 évre előre...

Majdnem három évtizede ugyanazon biztosítónál van a gépjármű felelősség biztosításom. Azóta csak befizetőjük vagyok, fizetési hátralékom sohasem volt. Bár folyamatosan gépjárműben ülök, még egyetlen kárt sem okoztam.
Azonban két éve folyamatos problémát okoz a normális kapcsolat tartás, mert levelezési címemet kérésem ellenére megváltoztatták. Többször kértem, hogy javítsák ki, végül azonban a hibajavítás legegyszerűbb módját a szerződés törlését választották, valamint bónusz besorolásomat nullázták. Ennek következményeképpen a korábbi 18 ezer Ft-ot drasztikusan megemelték, most 54 ezer Ft-ot kell fizetnem.
A történet:
2009. év elején papírgyűjtőktől véletlenül került hozzám egy 2008. decemberében keltezett felszólító levelük. E-szerint fizessem be az addig esedékes biztosítási díjat dec. 31-ig, mert egyébként törlik a biztosításomat.
Mivel nem tudtam határidőre befizetni, a legkedvezőbb bónusz besorolásomat megszüntették, kérésemre azonban hamarosan helyreállították, mivel a hibás címzés miatt nem tudtak időben értesíteni.
2010-ben ugyanaz történt! A levelük újra híbás címre ment.
Ez esetben mérlegelés nélkül elutasítottak. Elismerték ugyan hibájukat, de beérték egy szimpla bocsánat kéréssel. Az eset kapcsán minden felelősséget rám hárítottak azzal, hogy amúgy sem írja elő a tövény számukra az értesítési kötelezettséget, és a „bíróság előtt meg tudják védeni az álláspontjukat”. Én viszont állítom, hogy a legkedvezőbb bónusz besorolásomat, a kármentes vezetésemmel értem el, nem a fizetési morálommal.
Az idő pénz, a biztosító munkatársai is jól tudják. Amennyit én veszítek havonta, azt ők megnyerik. Folyamatos levelezésben vagyunk. Részükről egy hónapnál több idő is eltelik, mire választ kapok leveleimre.
Ma már számtalan eszköz áll rendelkezésre kacsolatfelvételre, a biztosítóm 2 éven keresztül mégsem tudott elérni. Ilyen esetben az üzletkötőjüknek lenne egy feladata, mégpedig a kapcsolat felújítása. Ha biztosítást szeretnének kötni, akkor persze ismerik az elérhetőséget, „bombáznak” akaratom ellenére is.
Egyébként én sem tudom elérni a biztosító vezetőjét, elhappolják előle a leveleimet!

Nem tudom őket otthagyni, amíg nem rendezik a bónuszomat...