Adatok
mechanictg
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
Mint minden hatalom, a Fidesz kormánya is hoz ostoba döntéseket. Nem is keveset. Ám eddigi hülyeségeiken csak mosolyogtam: nem olyan könnyű végzetesen elkúrni egy országot… Ám a legújabb baromság, ami a Fideszes ötletemberek sötét fiókjából előkerült,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Talicskakeréknek megfelel, de dinamikus igénybevételnek tartósan kizárt. Egy vészfékezéskor kátyúba, esetleg kormány tekeréssel már pattan is.
Fel sem merül benne, hogy megnövekedett terhelésre növekszik az anyagban a feszültség, és miután vannak feszültség gyűjtő helyek ami a furatok körül van, na most az új, hitvány furatai körül is lesznek, de mivel nem tűrésezett furatról, hanem KOTRÁSRÓL van szó, igen könnyen repedés indulhat.
A tehermentesítő gyűrű függőleges irányban tehermentesít, oldalirányban csak a csavar tart, kanyarban pedig némi oldalirányú erő is fellép.
Ja és a gyáritól keményebb acélcsavarok: a keménység növelésével a szívósság csökken, ami a dinamikus igénybevételnek alapvető feltétele, gondolom ezt az anyja hasában nem mutatták neki, aztán meg nem tájékozódott.
Tudomásul kéne venni, hogy elkúrta a felnit, és ki lehet dobni, ha valaki megsérül ez miatt azt el sem tudja képzelni mekkora baj.
Miki808--Játszottál volna inkább a farkaddal mint a fúrógéppel.