Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Aeroviva

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Világos, hogy a vulkánkitörés vis maiornak számít, és hogy egy utazási irodától nem várható el, hogy napokig fizesse egy rakás utas kinttartózkodását. Egy visszatérő ügyfélkörre alapozó, neves irodától viszont bőven elvárható, hogy legalább segítsen a bajba jutott…..
Aeroviva 2010.04.21 09:12:15
Az Aeroviva utazási iroda az alábbiakat válaszolja a fenti cikkre hivatkozva:

Az Aeroviva Utazási Iroda által szervezett Párizs városlátogatás 2010. április 15 – 18-ig tartott .Az izlandi vulkánkitörés és ezáltal az Air France járatának Párizs – Budapest szakaszán történt járattörlés miatt az utasok azonban sajnálatos módon Párizsban ragadtak.

Az utazási szerződése értelmében, irodánk köteles a tőle elvárható segítséget nyújtani az utasnak abban az esetben, ha a hiba olyan harmadik személy magatartására vezethető vissza, aki az utazási szerződésben vállalt szolgáltatás teljesítésével nincs kapcsolatban, és a hibát az Aeroviva az ésszerű elvárhatóság mellett sem láthatta előre, illetve azt nem volt képes elhárítani, vagy ha vis maior esete következett be. Az izlandi vulkánkitörés és az általa okozott károk egyértelműen vis major esetnek számítanak. Az Aeroviva Utazási Iroda és a csoporttal kint tartózkodó idegenvezető minden tőle telhetőt megtett, hogy az utasok hazaszállításáról gondoskodjon. Irodánk az idegenvezetőnk közvetítésével és segítségével több alternatívát felajánlott a Párizsban rekedt csoport részére. Elsőként felajánlottuk, hogy a légitársasággal egyeztetve hazaúti repülőjegyeiket átfoglaljuk 2010. április 21-re, melyet a csoport nem fogadott el. Ezt követően második lehetőségként az idegenvezető vonatjegyet próbált nekik intézni, de a vonatozást elutasították. Ezután menetrendszerinti buszjáratra keresetünk helyet, de sajnos a buszjáratokra már minden jegy elkelt. Ezt követően az utasok azzal a kéréssel fordultak az irodához, hogy az iroda busza hozza el őket Münchenig, mely kérésüket teljesítettük, de irodánknak nem áll módjában buszos szolgáltatást ingyenesen teljesíteni. A Párizs München utazásra árajánlatot tettünk, melyet az utasok elfogadtak és ki is fizettek. Idegenvezetőnk sajnos a helyszínen valóban nem tudott számlát adni, de természetesen az utasoknak postázzuk az általunk kiállított számlákat.

Úgy gondoljuk, hogy a kellemetlenségeket a vulkánkitörés okozta és irodánk minden tőle telhetőt megtett annak érdekében, hogy az utasok mihamarabb hazaérkezzenek,ezért a fenti cikkben irtakat nem tartjuk jogosnak.

Aeroviva utazási iroda