Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kordovaner

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Legfeljebb ennyit lehetett biztosan állítani a tennessee-i félmérföldes ovál kanyarjainak dőlésszögéről 2007-ig. A pálya egy 1969-es újraaszfaltozást követően hosszú évtizedekig azzal kérkedett, hogy ott találhatóak a NASCAR-versenypályák legmeredekebb kanyarjai, de egy…..
Döntött kanyar Y u no overtake? 2013.02.26 19:30:23
Az amerikai fanok többségének kedvenc céltábláját, a tandemet száműzték a Sprint Kupából; a kocsik legtöbbször össze-vissza táncolnak a legkisebb érintésre is. Előzni sem olyan egyszerű, mint tavaly, a kocsik kisebb előnyt szereznek szélárnyékban. Utóbbi elméletben…..
Kordovaner 2013.03.01 17:18:10
Kicsi OFF, de azt gondolom hasznos lesz:

thelp2008.com/

Az általam korábban ajánlott srác youtube "privát" csatornája, ami a honlapról is elérhető.
Sajnos az idióta tv csatornáknak köszönhetően azzal, hogy feltöltötte a versenyeket jogsértést követett el, ezért sok futamot tiltottak youtube-on.
Ezért csinálta meg ezt a honlapot, ahol szintén youtube vidik vannak, csak éppen nincs elnevezésük.
Ergó ha csak nincs egy spicli az emberek között, akkor elméletileg egész évben el leszünk látva Sprint Cup, Nationwide és Truck versenyekkel, HD-ban.

Gondoltam szólok Nektek :-)

Üdv,
Bálint
Egyikük sem feltűnősködött úgy igazán a versenypályán idén Daytonában, a január közepi tesztektől kezdve, a Speedweeks-en át, egészen a Daytona 500 utolsó kb. 20 köréig. Akkor azonban a 2012-es bajnoki versenyfutás két főszereplője, Brad Keselowski és Jimmie Johnson első és…..
Kordovaner 2013.02.25 20:13:28
@Lándzsa Erőskar:

No igen, az lesz az igazi teljesítmény, ha sorra fogja hozni a top10-eket.
Martinsville, Darlington...stb.

Én szurkolok neki, rohadt sokan utálják csak mert nő, holott már most jobban ment, mint sok pasi a mezőnyben.
Kordovaner 2013.02.25 20:39:13
@Lándzsa Erőskar:

Tavaly év vége felé a csapatfőnök leváltása után egész korrektül ment. Később minden kiderül.
Az egész versenyzés már rég nem csak arról szól, hogy futamokat nyersz. Az egész egy nagy marketing gépezet. Amit lehet szeretni, lehet utálni, de sajnos ez van. Nem szeretnek a szponzorok, rajongók? Pápá van.
Az SHR-nél szerintem nem fognak egy fostalicskát alárakni. Ha jól belövik a kocsit akkor jobban fog teljesíteni, mint tavaly, ebben biztos vagyok.

Kikre gondolok? Pl. Gilliland és a hasonló kaliberő futottam még kategória.

Izgalmas egy év lesz, annyi biztos! Alig várom már Phoenixet.
Egyik legjobb versenypálya! :)
Második részéhez érkezett a pályabemutató rovatom. Daytona után ezúttal egy másik, egy sajnos ma már nem létező klasszikust, egy road course-t mutatok be nektek. Mit „egy” road course-t?! Riverside a klasszikus gyors, dimbes-dombos, döntött és beláthatatlan kanyarokkal teli igazi…..
„…Mert a többinek már mindnek nekimentél…” A jó hangulat érdekében megint a Mint a villámból idéztem, és megint a csapatfőnök Tom Cruise-nak címzett „taktikai” tanácsát tolmácsoltam. :) Talán nem a legcélravezetőbb taktikai utasítás, amit egy csapatfőnök adhat, de…..
Kordovaner 2013.01.19 22:02:31
A címről jut eszembe:
www.youtube.com/watch?v=ktyKgTuBn4g

Klasszikus ;-)

Én a szűkítő helyett inkább az eredeti restrictor plate kifejezést használnám. Ha már a tömegkarambolnál a big one-t használod :-)
Kordovaner 2013.02.08 09:12:00
@tommy20:

Kövezzetek meg, de én is sajnálom. A 2011-es Restrictor plate-es versenyek hihetetlenül izgalmasak voltak. Olyan emberek is vezettek pár kört a tandemnek köszönhetően mint Joe Nemechek. Tényleg a szó szoros értelmében bárki nyerhetett volna. Csak jókor jó időben jó helyen kellett lenned. 2012-ben pedig libasorban mentek az első boxkiállásig. Halál unalom volt. Elég csak ránézni a statisztikákra, hogy 2011-ben egy futamon hányszor cserélt gazdát az első hely, s ez mennyire csökkent le 2012-re.

A 2013-as gen. 6 versenyautóknál óriási balhé törne ki, ha kiderülne, hogy x márkánál működik a draft, a többinél pedig nem. Szerintem nem kell részletezni, hogy mekkora előnyre tennének szert. Uccsó két körnél, mondjuk egy green-white-checkered-nél behozhatatlan előnyre tenne szert egy páros.
Döntött kanyar Charlotte-i teszt 2013.01.19 17:53:45
Tegnap végre pályára gördülhettek a kocsik a Charlotte-ban, miután az eső elmosta a január 17-ére tervezett első tesztnapot. Ami azt illeti, tegnap sem ment minden zökkenőmentesen… Az volt a helyzet, hogy a nagy hideg miatt (1-2°C) eleinte annak ellenére sem akart felszáradni a…..
Már nagyon hiányzott. Aki olvasta Christopher Hilton Senna-életrajzának második részét, ahol Hilton mesterien mutatja be ezt a hangulatot, az most valószínűleg egyetért velem. Ezzel együtt a Forma-1-ben csak könyvekből, vagy szurkolók beszámolóiból érezheti ezt át az ember.…..
Kordovaner 2013.01.16 18:00:56
@tommy20:

Nem tudom mennyire lehet itt reklámozni youtube csatornákat, de van egy srác, aki az egész tavalyi évet rögzítette HD-ban. Nincs ez másként az idei évben sem. Nem csak a Sprint Cup-ot, hanem a Nationwide Series-t illetve a Camping World Truck series-t is veszi, sőt, hab a tortán hogy HD-ban végignézheted a Daytona-i tesztet, race hub-okat, még Kurt Buschról készült doksi film is van, Outlaw címmel(mellesleg brutál jó film).
A srác csatornájára iratkozz fel. Mindig up-to-date. A verseny után 2-3 órával fel van töltve az egész futam, HD-ban, reklámok természetesen kivágva. Első osztályú minőség.

www.youtube.com/user/LuisAlbertoPerez2008
www.youtube.com/user/theLP2008

Remélem tudtam segíteni!

Most találtam a blogra, színvonalasak az írások. Gratulálok hozzá.
A restrictor plate = szűkítő fordítás nekem kicsit sántít. Nem tudom, hogy létezik-e rá tökéletes magyar szó, de ez nem pontos, s nem találtam rá a cikkben magyarázatot. Ami speciel nekem nem gáz, de aki nem ismeri a NASCAR-t, csak flörtöl vele, annak kérdőjelek lehetnek a feje felett ;-)
Kordovaner 2013.01.16 18:06:44
@convar: Szerintem kompletten Stewart személyére gondoltak. Nem mellesleg ő csapatfőnök is egyben, ami nem kis meló lehet a versenyzésen, szponzori megjelenéseken kívül. Gyakorlatilag ő csak az autóversenynek él.
Amit én utálok Jimmy-ben, az a kiszámítható és már-már totál jellemtelen megnyilvánulása. Tony vicces, szeret poénkodni, kiválló versenyző és üzletember. Jimmy is egy igazi "wheelman", de gyűlölöm pl a vele készített interjúkat, mert előre tudod mit fog mondani.
Unalmas egy ember szerintem. Persze ez mit sem von le az 5 egymás utáni bajnoki címből.