Adatok
Boogie (disco & club marketing)
18 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Disco- & Clubmarketing
Hogyan érheted el, hogy a vendégeid végigolvassák az hírleveledet, az emailjeidet?
2009.06.06 19:56:00
Mit ér az könyv, amit a felénél feladsz, az a film, aminek a felénél felállsz és kimégy a moziból? Az a kaja, amit felénél ott hagysz? Ugyanez igaz a kiküldött emailjeidre is! Ha a felénél abba hagyják az olvasást, akkor semmit sem értél el, igaz? És ha meg sem nyitják az…..
Bizonyára ismerős számodra is az a helyzet, amikor a konkurens club olyan nagyszabású partyt szervez, amellyel Te adottság, illetve pénzügyi háttér hiányában nem tudod felvenni a versenyt… Ilyenkor mit lehet tenni? Végleg elveszett az a hétvége? Végleg le kell mondani…..
Disco- & Clubmarketing
Az új reklámtörvény veszélyeztetheti a clubod marketingjét? Lehet veszélyben a hírleveled?
2008.09.13 21:18:00
A napokban lépett életbe az új reklámtörvény, mely több ponton megváltoztatja az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvényt, amit hétköznapokon csak e-kernek neveznek. Ez érintheti a clubod marketingjét, főként a hírleveledet. A…..
Disco- & Clubmarketing
Egy kivételes lehetőség, amivel a clubodat egyedivé teheted!
2008.06.07 18:04:00
A napokban kaptam egy emailt, amiben azonnal megláttam azt a lehetőséget, amivel a clubodat, partidat, rendezvényedet egyedivé teheted.Szeretném most leszögezni, a cég, aki ezzel foglalkozik semmiféle jutalékot nem fizet, csupán azért tartom fontosnak, hogy ezt megosszam Veled, mert…..
Disco- & Clubmarketing
Reklámozási ötletek. Mi az egyik leghatékonyabban működő média egy club reklámozásánál?
2007.08.24 16:01:00
Az előző bejegyzésben leírtam, mik azok a pontok, amelyek érdekelnek Benneteket egy club marketingjével kapcsolatban. Tehát egy kicsit bővebben, néhány ötlettel megspékelve:1. Site.Ezzel már úgy érzem eléggé részletesen foglalkoztam korábban2. HírlevélHa van email címlistád…..
Disco- & Clubmarketing
Adj 5 percet és garantálom, hogy ezentúl máshogyan nézel a hírleveledre!
2008.03.10 20:10:00
Hétvégi marketingkonferencia – megdöbbentő adatokkal, szenzációs tényekkel! Ezen a hétvégén részt vettem Wolf Gábor Marketing Szuperkonferenciáján. Megmondom őszintén egy kis szkeptikussággal mentem el a rendezvényre, hiszen majd 300 ezer forint egy kétnapos…..
Disco- & Clubmarketing
Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet!
2007.07.04 10:22:00
Egy megdöbbentő ötlet, amivel nem lehet versenyezni! A club (www.clubnonsense.hu) marketingesei egy olyan felületet (és ez a legjobb szó rá :) ) választottak, amin megakad a célközönség tekinte! Ezt nem lehet nem észre venni, és az üzenet illetve az elvárt cselekvés is minimális…..
Disco- & Clubmarketing
Kis szünet után ismét! Te mit tervezel 2008-ra? - és egy bomba ajánlat!
2008.01.23 23:38:00
Egy kis szünet után újból itt vagyok.
Hát mit mondjak, december az értékelés hónapja volt, a 2008 január eleje (amikor úgysem teljes gőzzel robog a szekér) pedig a 2008 elképzeléseinek, terveinek az összeállításának az időszaka.
Összeállítottam a civil…..
Disco- & Clubmarketing
Reklámozási ötletek 4 - Kereszt marketing egy club reklámozásánál. Az egyik leghatékonyabb instant, azonnali és mérhető eredményt hozó marketing eszköz. Persze, ha meg is mered csinálni.
2007.09.25 16:19:00
Mi a keresztmarketing? A keresztmarketing lényege, hogy találjunk olyan, már jól bevezetett terméket vagy szolgáltatást, melynek ugyanaz a célközönsége, mint a mienk, de nem konkurenciánk. Alaphelyzetben az egyik reklámozza a másik üzletet saját vevőkörénél, míg a másik…..
Disco- & Clubmarketing
Reklámozási ötletek 3. Mit kell szem előtt tartani egy rádió hirdetésnél?
2007.09.07 17:08:00
Rádióhirdetés Lassan kivesézzük azokat a kommunikációs csatornákat, amelyeket felhasználhatsz e clubod reklámozására. Most a rádiót elemezzük egy kicsit… A rádióhirdetés az egyik legszebb médiagyöngyszem – a clubmarketing szempontjából. Itt mire kell figyelni?…..
Disco- & Clubmarketing
Reklámozási ötletek 2. Print hirdetések – mikor használjuk és hogyan tudod mérni a hatékonyságát?
2007.08.31 17:22:00
A print hirdetéseknél is fontos elvégezni a célcsoport vizsgálatot (hogy valóban eléri, és valóban azokat éri el az újság, akiknek szánjuk).Kinézet szempontjából – ha van rá hely és lehetőség – érdemes a kicsinyített plakátodat elhelyezni, vagy ha nincs rá hely,…..
Disco- & Clubmarketing
Felmérés kiértékelése. Te melyiket használod ezek közül a kommunikációs csatornák közül?
2007.08.15 16:27:00
Nagyon sok választ kaptam a „felmérésemre” (egy szűk csoportnak küldtem ki - amit külön köszönök mindenkinek, sokat segített a blog további témáihoz!). Általánosságban elmondható, tetszik a blog (akinek esetleg nem, az nem tartozik a célcsoportba sem) mindenkinek. Ami…..
Disco- & Clubmarketing
Biztosan megfelelő a honlapod? Webdizájn ellenörző lista!
2007.08.07 16:31:00
Az előző bejegyzésben írtam a honlap tartalmáról. Ígéretemet betartva, most a "hogyan" kérdésre próbálok meg válaszolni. Pontosabban Te fogsz saját magadnak. Találtam egy oldalt, ami eldöntetndő kérdéseket tesz fel, és ha válaszolsz rájuk, akkor egy kicsivel (sokkal!)…..
Nagyon sok clubnak van mar site-ja és ahogy, nézem, ezek nagyobbrészt ügyesebb informatikusok keze nyomat dicsérik, mintsem egy profi marketingeset. Nagyon sok a haszontalan-, és aranyában kevés a valójában hasznos dolog a site-on.Miellőtt tovább mennénk légyszives válaszolj…..
Disco- & Clubmarketing
Már éjfél előtt teltháznak zenél a vendég Dj? Hogyan lehetséges?
2007.07.19 10:29:00
A hétvégén egy nagyon kellemes meglepetés ért abban a kelet-magyarországi clubban, ahová az egyik party-mat vittem .(A partyval kapcsolatos részletek jobb oldalon, kérd Te is a partyajánlót!) Nos, amikor megérkeztem 9 körül már volt néhány vendég, a cuccot beszereltem,…..
Sok club-nak - nagyon helyes! :) - saját site-ja van. Ez nagyon hasznos (erről még később írok még). A marketing kommunikáció egyik legfontosabb része az interaktivitás, azaz, a vendég véleményét is meg kell ismerni, elvégre, csak akkor azt nyújtani, amit szeretne, ha pontosan…..
Az árverseny, mint mindenhol, a clubéletben is előretör. Két irány kezd körvonalazódni: 1. ingyenes pubok 2. belépőjegyes clubok Mi az előny és hátránya ezeknek? Milyen megoldás lehetséges? Előnye az ingyenes helyeknek kétségkívül csak a vendégnek van. :) Bár vitathatatlan…..
Club marketing? Létezik ilyen is? Sokszor hallom ezeket a kérdéseket club tulajdonosoktól... Hát igen, 3 dologhoz mindenki ért: 1. foci 2. politika 3. marketing.Most nézzük a színvonalat: Magyar foci? Magyar politika? Magyarországi clubok marketingje?Ritkán lehet ütős, ötletes dolgot…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Itt nem az egyetlen eszközről beszélek, hanem az összes közül - jelenleg - a leghatékonyabbról.
A plakát elsődleges célja az új vendégek megszólítása, másodlagos célja a már meglévő vendégek informálása.
Az email adatbázis feltételezi egy már létező címlista létét. De ezt előpbb össze kell gyűjteni, azt pedig - a legelején - csak azoktól tudod, akik a személytelen első találkozás után (mondjuk egy plakát, vagy rádió spot) bevitte őket a clubodba, vagy ellátogattak a site-ra, és önként megadták az email címüket, telefonszámukat.
A fórumok, sms, közösségi portálok (amit külön ki is emeltem a fontossága miatt!!!) mind csak egy szelete az egésznek.
Így az a legfontosabb, hogy ezeket az eszközöket mixelve, optimálisan használjuk.
Ez utóbbiak (sms, email, stb) már egy személyesebb megszólítást tesz lehetővé, de ott az cél az, hogy
a clubod iránt már érdeklődőket (akinek az affinitása már sokkal magsabb, mint egy olyan embernek, aki még soha nem volt a clubodban, de lehet nem is érdeklődik az egés iránt) informáld, megmozdítsd.
Egyébként jól érzed a jövő irányát... :)