Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Íjb :)

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 Még januárban írtunk arról, hogy a vonat otthagyta az utasokat a peronon. Olvasónk panaszleveléra a mai napig egy sor válasz nem érkezett. Pedig már azóta már eltelt lassan 60 nap is. Bocsánat jött válasz, havonta egy-egy:2010-02-27:"Köszönettel vettük a Társaságunk…..
Íjb :) 2010.04.09 12:02:24
@Adani: ezzel ma feldobtad a napomat XDDDDDDDDDDD
Íjb :) 2010.04.09 12:05:36
@Micimacko: legalább a nevét kihagyhattad volna, hiszen tudod adatvédelem, stb. Ő is egy ember, akinek ez a munkája. Félre ne értsd nem őt védem, de az ügyfélszolgálat ha kiadná a nevedet a panaszoddal....akkor egyből menne a rinyálás...meg a bírósági fenyegetőzés....meg az ombudsman...ésatöbbi.

Láttam már olyan válaszlevelet itt bemásolva, h csak a monogram volt ott. Szerintem sokkal korektebb. De persze ez csak az én véleményem.
Új MÁV blog E-ticket gondok 2010.04.08 11:00:06
Már amikor a Kerepesi úton teszteltem a rendszert megkérdeztem, hogy mi a teendő, ha bedöglik a kioszk? A válasz frappáns volt, szólni kell a kalauznak, az ír egy utasleadási lapot, majd azzal el kell menni  a..... Vicces több mint két éve üzemel a rendszer, de még mindig nem…..
Íjb :) 2010.04.09 11:39:22
@Adani: Igen Adani ez így működik. Tehát tényleg lehet így ügyintézni.
Annyit még az egész zárolásos storyhoz, hogy abban az esetben az utas valóban nagyon pórul jár, mivel zárolt a bank neki "x" összeget....de "x" összegért kell még egy jegyet venni.

Egy korábbi kommentre válasz:
A kosár tartalmának törlése: technikai okok miatt nem lehet csak egy elemet törölni.
Íjb :) 2010.04.09 10:28:12
Hali.
Jótanács e-Tickethez:
1. zárolta a pénzedet az OTP:
a.)írj az ügyfélszolgálatnak levelet (eszrevetel@mav-start.hu) add meg a regelt email címed, a sikertelen vásárlás időpontját (elég a nap is) az összeget. Ez alapján továbbítódik az OTP-nek. Sajna nekik 30 napos a feloldási határidejük, tehát a pfúúúúj rohadék máv ménem adja vissza a pénzem kérdés nem jogos.
b.)hívd fel a mávdirektet: add meg az ügyintéző által kért adatokat, a továbbiakban ez is ugyan úgy működik, mint a levélben elküldöttnél.
2.)rossz a kioszk:
a.)nem tudtad átvenni a jegyet, esetleg megkérdezed, hogy mi a teendő, és azt javasolják, hogy jegyvizsgálónál jelezd, kapsz büntit. Megoldás: írj az eszrevetel@mav-start.hu-ra egy emailt, hogy ezen a napon ez a kioszk nem működött, félbevágta a jegyemet, stb. Néhány adat megadása szükséges, nem elsődleges a kód, de az emailcím igen hasznos. Természetesen az útlap számát is add meg, mert hála az égnek a vásárlásod ellenőrzése után törlik a büntit a nevedről. És nem kell utánajárogatni az ügyfélszolgálatra. Intézési ideje: max 10 perc.
b.)vettél egy újabb jegyet: írj az eszrevetel@mav-start.hu-ra. Ezen a napon, ez a kioszk nem műdökött, regelt e-mail cím, vásárlás időpontja. ÉÉÉÉS: az újonnan vásárolt jegyek szkennelt másolata. Ellenőrzik a vásárlást, és a fölös jegy árát visszakapod! Intézési idő: max 15.
A nem gyakorlott pénztáros és jegyvizsgáló tuti nem ezt mondja, de tapasztalat alapján írom ezeket. Remélem mindenki megfogadja :)
Kedves Utastársak....hajrá e-Ticket, hajrá utazás a jó kis vonatokon :)