Regisztráció Blogot indítok
Adatok
spanyol kislány

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a…..
spanyol kislány 2010.04.06 19:29:59
hát nem irigyellek, az tuti! én a helyedben automatikusan kértem volna, h az üzletvezető v akárki, aki főmuftinak érzi magát a boltban, amikor a kezebe adja a szervízből megjött teljesen tökéletesen működő, javításra nem szoruló mobilt, ami mellesleg szar, és nem működik, vegyen fel írásos jegyzőkönyvet, pecséttel, dátummal, aláírással ellátva, aztán ha ez még párszor megfordul, akkor lehet a pecsét kérésre is hivatkozni ezzel, h ha a szervízben még működött, akkor az átadási jegyzőkönyv vajon mért azt rögzíti, h mégse? talán kéne az a pecsét. aztán a kövi utam a fogyasztóvédelmisekhez vezetett volna. sajnos már volt hasonló ügyem, akkor mosógép miatt harcoltam velük, de sikerült nagynehezen. szóval azok is szemetek, de néha azért, ha cseszteted őket, akkor muszáj dolgozniuk is. és ők is bevizsgálják független szakértővel, és ha ők azt mondják, h szar, akkor automatikusan cserét v újat kérhetsz, gondolom, a javítás ezek után nem jutott volna eszedbe...
én asszem szerencsésebb voltam Nálad, én itt spanyolban vettem egy telefont, amit 5 napon belül vissza is vittem, az is jó volt, szervíz szerint is, csak éppen mindig akkor kapcsolt ki és indult újra, amikor ő akarta, aksi állapotától függetlenül. az üzletben kicserélték 5 napon belül egy uolyan szarra. okt. elején vettem, nov.ben már a szervízben volt. több, mint 1 hónapot töltött ott, előtte volt szoftverfrissítésen is, nem segített, 10 napot ígértek, ezt ugyan kicsit meghaladta az egy hónap, ami nem is érdekelt volna, ha megcsinálják, de uúgy jött vissza, ahogy azt elküldtem. ez egy nokia 5530as volt. jött a karácsony, nagyon b@szta a csőrömet, h használni szeretném, ha már kiadtam érte a fél fizetésem, így csak febr.ban került vissza újra a szervízbe. a srác már az ajtóban megismert, se papírt, se semmit nem kért, csak egy aláírást, és mondta, 10 nap. 6 hét után kaptam vissza a telefonomat, de végre használni is tudom, sikerült megjavítaniuk. az eltelt 5 hónapból 2-t használtam a telefonom, a többit a szervízben töltötte... szerencsére azóta semmi baja nincs. talán itt egy kicsit jobban működik. itt csak 2x kell szervízbe küldeni, és utána adnak egy papírt, h szar, cseréljék ki. én nem értem, h otthon mért ilyen szemetek a cégek, emberek, rendszerek...