Adatok
olle_janos
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Információtudomány és média a 21. század elején
Eleraning egy lehetséges értelmezése
2012.03.04 20:30:12
p { margin-bottom: 0.21cm; } Az információfeldolgozással sokkal gyorsabbá válik a világ számunkra, sokkal több információ jut hozzánk el egységnyi idő alatt. Mivel tehetjük ezt még hatékonyabbá? Az elearningben milyen eszközök állnak a lehetőségeinkre amellyel hatékonyabb az…..
Megtették már előttem, hogy az órán áttekintett didaktikai modelleket elemezték. Úgy érzem, hogy mindezeket jó részt összefoglalja Nagy Sándor és Falus Iván által összegyűjtött, az oktatási folyamat mikrostruktúrájának értelmezési lehetőségeinek tételsora. Ebben…..
Információtudomány és média a 21.század elején
Távoktatás: didaktikai modellek és az oktatási folyamatot meghatározó tényezők
2012.02.27 00:23:00
A didaktikai módszerek távoktatáshoz való viszonya volt a téma az első órán, ahol az általános didaktikai modelleket tekintettük át nem technika centrikusan. Ezek röviden az alábbiak:Cube féle kibernetikai-információelméleti modell, ami nem gyakorolt túl vagy hatást a…..
A mai napon, amikor az első megbeszélések folytak az információtudomány és távoktatás tárgyból, persze elsőre én is sokk hatás alá kerültem a virtuális valóság bemutatása során.A címben már utaltam arra, hogy mi ugrott be elsőként a "secondlife"-ról. Családomból…..
Monchini a korábbi posztokban fevetett problémák megoldására tesz konkrét javaslatokat nevelési aszisztensként. Sok jó ötlet ad, érdemes elgondolkozni rajta. Kedves blog, hozzászólók és mindenki más!A "Tévhitek az oktatásról" című bejegyzés kommentjeit…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.sulinet.hu/ikt/docs/17_szakmacsoport/faipar/faipar_07.html
www.babiczky.hu/szives%20kalauz1.pdf