Regisztráció Blogot indítok
Adatok
olle_janos

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
p { margin-bottom: 0.21cm; } Az információfeldolgozással sokkal gyorsabbá válik a világ számunkra, sokkal több információ jut hozzánk el egységnyi idő alatt. Mivel tehetjük ezt még hatékonyabbá? Az elearningben milyen eszközök állnak a lehetőségeinkre amellyel hatékonyabb az…..
 Megtették már előttem, hogy az órán áttekintett didaktikai modelleket elemezték. Úgy érzem, hogy mindezeket jó részt összefoglalja Nagy Sándor és Falus Iván által összegyűjtött, az oktatási folyamat mikrostruktúrájának értelmezési lehetőségeinek tételsora. Ebben…..
 A didaktikai módszerek távoktatáshoz való viszonya volt a téma az első órán, ahol az általános didaktikai modelleket tekintettük át nem technika centrikusan. Ezek röviden az alábbiak:Cube féle kibernetikai-információelméleti modell, ami nem gyakorolt túl vagy hatást a…..
A mai napon, amikor az első megbeszélések folytak az információtudomány és távoktatás tárgyból, persze elsőre én is sokk hatás alá kerültem a virtuális valóság bemutatása során.A címben már utaltam arra, hogy mi ugrott be elsőként a "secondlife"-ról. Családomból…..
Ellenőrző Tanácsok tanároknak 2010.04.01 08:00:00
Monchini a korábbi posztokban fevetett problémák megoldására tesz konkrét javaslatokat nevelési aszisztensként. Sok jó ötlet ad, érdemes elgondolkozni rajta. Kedves blog, hozzászólók és mindenki más!A "Tévhitek az oktatásról" című bejegyzés kommentjeit…..
olle_janos 2010.04.02 10:02:05
@kolbászoszsömle

* Mit csinál egy nevelési asszisztens és mitől jó az a képzés

Ezt majd bemutatják ők online, de ha gondolja, akkor jöjjön el, minden évben van nyiltnap a képzéssel kapcsolatban, ahol a hallgatók élőben bemutatják mit tudnak és leendő munkaadóikkal is találkoznak. Ha nem haragszik meg, most nem írok rövid összefoglalót. Ha érdeklődése komoly, jöjjön el a PPK-ra.

* amelyiknek az egyik végzősének a szakmájáról adott bemutatója alapján a tanarak nagy részében egy olyan vélemény alakul ki a szakmáról, hogy vagy a szakma vagy a végzős semmire se jó?

:-) a végzős bemutatóját joggal kritizálták, köztük talán maga is. Kritizál egy bemutatót, amiben lát formai és tartalmi hibákat, majd ezt veszi alapul amikor ismeretlenül megítél egy képzést és annak egyetlen végzősét? A tanarak nagy részét pedig aligha ennek a blognak az olvasói-írói adják. Szerintem még csak nem is reprezentálják. Eddig még nem volt olyan nevelőtestületi értekezlet, vagy továbbképzés, vagy képzés, vagy bármilyen olyan helyzet, amikor ezekről az asszisztens képzésekről beszéltem és ne mondták volna, hogy ha lenne pénzügyi keret, akkor holnap már kezdhetne is az illető. Ez egy elméleti szakember nem reprezentatív gyakorlati tapasztalata :-)

Én annyiban elégedett vagyok, hogy a blogon is nagyjából megállja a helyét a végzős. Azon már túlléphetünk, hogy a bemutató nem volt jó, de ahhoz képest, amit kapott, egészen jól bírja, látszik a képzés hatékonysága, illetve a végzős egyénisége is. A képzésnek én is oktatója vagyok. Felkészítjük őket arra is, hogy ha iskolába kerülnek, akkor sokan lesznek, akik támadják majd őket. Akár úgyis mint itt a blogon, akár személyeskedésekkel, sértésekkel igyekeznek a lényegről elterelni a szót. Ez már persze egy másik történet, másik blogbejegyzés, stb.

"kolbászoszsömle" és mások, jöjjenek el a legközelebbi nyiltnapra és ismerjék meg a képzést élőben. Hely van, beszélgetni lehet offline is.