Regisztráció Blogot indítok
Adatok
emmaTTi

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt hittem, hogy nincs attól lejjebb, amikor valakinek a halálhírével szórakoznak és akarnak újabb, Kínában gyártott, fölösleges hulladékot eladni. Legutóbb Árpád húzta fel magát - teljes joggal - egy hasonló levélen. De van lejjebb, most esett be a privát fiókomba (nem…..
emmaTTi 2013.07.15 22:19:53
@Megmondó1: Szerintem ehhez meg semmi közöd...Látom a trollkodás megy. Egyébként a levelező a Spam mappába teszi, de időnként azt is ki szoktam törölni, és olyankor elindul felfelé a pumpa sok szemét láttán. (ilyenkor jön a költői kérdés, hányan dőlhetnek be ennek a gerillamarketingnek) Ha ilyen céged van csak gratulálni tudok hozzá, de én a személyes kapcsolat híve vagyok, és eddig ez úgy néz ki jobban is működik, mert a munkahelyem eléggé sikeres, és tekintve, hogy kis cégről beszélünk illetve hogy az ipar speciális területén dolgozunk, ez a kollégámnak és nekem nagyobb sikerélmény. Ez nem a dicsekvés helye volt, csak a megjegyzésedre szerettem volna finoman válaszolni. De nem fogok vitát indítani.
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
emmaTTi 2013.05.08 09:15:06
@Shadowbull: A bontószökevények nem biztos, hogy rosszabbak mint a mai autók, ha rendesen karban vannak tartva.
Egy pár évvel ezelőtt egy neves német veterános újság készített egy összeállítást arról, hogy hogyan épül fel egy autó ökológiai lábnyoma. Minden új autó előállítása a teljes élete során felhasznált összenergia 30%-át tette ki!! Szóval az új autó egy métert nem menve már 30% CO2 kibocsátással indít, csak ezt nem szokták reklámozni. Ez a 30% úgy csökkenthető, ha tovább használjuk az autót a tervezett élettartamánál, esetleg felújítás után még tovább.
Egyébként megértem a te nézetedet is, hogy az új autóban csak elfordítod a kulcsot és megy is, míg az öreg autónál benne van a pakliban egy kisebb szerelgetés is.
Igazán ezt kellene megérteni minden közlekedőnek, a toleranciát. Anno egy haverom mondogatta, hogy sokan szidták a Trabantot ő sem szerette túlzottan, de lehet, hogy ő is olyanban fogant :-) úgyhogy mégis tolerálta. Ez a hozzáállás hiányzik manapság.
emmaTTi 2013.05.08 17:13:27
@Shadowbull: Ezt te tudod...Nem fogok vitázni. Én szeretem az öreg autókat is, sőt...
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző... Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
V8 / 5.354 cm3 / 230 PS / 427 Nm @ 3.100 / 0 - 100 km/h: 10,8 s / 0 - 160 km/h: 26,6 s / Vmax: 202 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
emmaTTi 2012.12.18 20:57:22
@HUNlac:
Nehéz hozzá találni de nem lehetetlen...
Mondjuk 347 darab készült belőle összesen (bizonyos állítások szerint 304).
De szerintem a korszak legszebb-legstílusosabb európai autója, bár én elfogult vagyok.