Regisztráció Blogot indítok
Adatok
budapesticeginfo

7 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Áprilistól a budapesti 6x6 taxikban is látható a Life Network és az Ozone Network tévécsatornák műsora a Cabmedia Taxitv-ken, miután szerződést kötött az együttműködésről a két tulajdonos, az Origo és a Blue Vision. A Cabmedia Taxitv jelenleg 150 darab „A”…..
 A Djuice beszállt az MTV mellé a brand:new tehetségkutató programba. Az új bandák zenéit reklámokban és ügyfélszolgálaton használják majd.  A Djuice stratégiai szövetséget köt az Music Television (MTV) Magyarországgal, és beszáll a brand:new zenei tehetségkutató…..
Egy friss felmérés szerint tavaly az autós piacon a hirdetési kedv és az olvasási kedv is jócskán megrottyant. Ez a gazdasági válságnak tudható be - illetve ez a legjobb indok általában - , ami miatt az autós portálok és offline változatuk  reklámbevétele 2008-hoz képest…..
Amikor a most következő kiállított autónk megjelent a piacon a hetvenes évek elején, értetlenül néztek össze az újságírók, a vidéki gazdák, a tűzoltók-katonák és a gazdag arisztokraták: mit akarnak ezek? Eddig jóformán munkagépeket árultak, szétverhetetlen traktorokat,…..
   Üdvözlöm,Bizonyára érdekli Önt, hogy mi is ez a Budapesti Céginfó. A nevéből már sokminden kiolvasható, ám szeretnék segíteni. A Budapesti Céginfó kifejezettem a fővárosra és azon belül is a cégekre koncentrál. Szeretnénk összegyűjteni egy olyan…..
Az online áruházak közötti erős versenyben hamar elbukik, aki nem veszi figyelembe a rutinos bolttulajdonosok tapasztalatait s az internetes vásárlók szokásait.Online áruház beindításakor alapos előkészítésre és mindössze néhány napra van szükség ahhoz, hogy a tulajdonos…..
  A tavalyi évhez hasonlóan idén is a Napi Gazdaság konferenciáján hozta nyilvánosságra az MRSZ és az IAB Hungary az előző évre vonatkozó, becsült nettó reklámköltési adatokat (pdf).A legfontosabb hír a számunkra, hogy az IAB becslése szerint az online piac – a…..
  Mi a marketing stratégia?A marketing stratégia meghatározza, hogy mely piacon, kinek, milyen terméket, milyen áron kíván értékesíteni a vállalkozás, milyen úton juttatja el áruját a vevőkhöz, vagy hogyan találkozik a szolgáltatását igénybevevővel, és a teljes…..