Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Fanyűvő Étterem

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dináék a Fanyűvő étterembe tértek be iszogatni meg beszélgetni, de végül egy kellemetlen vita lett a dologból. Szerintük ugyanis míg ők folyóborból rendeltek és abból is kaptak, a pincér a drága palackos bort számolta fel, így duplájára kihozva a számlát. Mivel az ember…..
Fanyűvő Étterem 2010.03.24 19:14:40
A fent nevezett eset 2010. március 18-án történt. A hölgy és a fiatalember 20 óra 56 perckor érkeztek. Helyet foglaltak, majd rozét rendeltek fröccsnek (3 dl rozé, 1 üveg ásványvíz), illetve a kisasszony édes vörösbort kért, szintén fröccsnek. Tájékoztattuk, hogy egy fajta édes vörösborunk van, a Thummerer Pincészet Tréfli Cuvée bora (ez nem folyóbor, hanem minőségi vörösbor). Rábólintottak, megkapták a rendelésüket, majd beszélgetni kezdtek.
22 óra 12 perckor kérték a számlát, ezt ki is vittük nekik. A fiatalember jelezte, hogy nem hajlandó kifizetni a számlát. Szóltunk, hogy mivel elfogyasztották az italt, melynek kiszámlázott ára egyezik a borlapon, étel –és itallapon feltüntetettel (amiket természetesen érkezésüknél kivittünk az asztalhoz); ezért a számlát ki kell egyenlíteniük. Panaszaikra felajánlottuk a vendégkönyvet, illetve felhívtuk a figyelmüket arra, hogy kifogásaikkal a hivatalos szervekhez fordulhatnak, amelyek elérhetőségei jól látható helyen találhatóak.
A számlájuk, a következő tételeket tartalmazza:
3 dl Tréfli Cuvée 1680.-
2 db szénsavas ásványvíz 560.-
3dl Rosé folyó 540.-
Összesen 2780.-

A számla a tényleges árainkat tartalmazza, ezek megtalálhatóak az interneten, az itallapjainkon. Nem kérünk pénzt (vagy esetlegesen a valósnál több pénzt) olyan ételért, italért, szolgáltatásért, amelyet nem szolgáltunk fel vagy nem nyújtottunk. Ilyen tevékenységet nem végzünk, az ilyesmivel foglalkozó vendéglátóhelyeket elítéljük.
A panaszos vendégek nem a tulajdonost keresték, hanem az üzletvezetőt, aki házon kívül volt. Kérésüket, miszerint hívjuk föl nekik, megtagadtuk, mivel este tíz óra is bőven elmúlt. Ezért javasoltuk a vendégkönyvet, illetőleg a kerületi jegyzőt, Fogyasztóvédelmet.
Palackos bort azon esetekben bontunk a vendég előtt, amikor egy egész palackkal rendel. Akkor természetesen a megszokott módon, asztalnál szervírozzuk a bort. Amennyiben deciliteres mennyiségre rendelnek, úgy azt a pultban készítjük el. Jelen esetben ez másfél – két méterre történt az asztaluktól.
Éttermünk a fent említett bort borkereskedőn keresztül vásárolja a Thummerer pincészettől. Mi nem találtunk benne minőségi kivetnivalót. Sajnos vendégeink a bor elfogyasztása után szóltak, így nem tudtuk érdemben kivizsgálni az ügyet. Amennyiben megkóstolás után szólnak, hogy bármi gond van az itallal, étellel, azt rögtön orvosoljuk.
A fiatalember nem akarta rendezni a számlát, aminek az lett a következménye, hogy riasztottuk a Multi Alarm kivonuló szolgálatát, akik riasztották a rendőrséget. Látván, hogy nem jutunk dűlőre ezzel az üggyel, folyamodtunk ehhez a lehetőséghez. A riasztásokról, kivonulásokról hivatalos jegyzőkönyv készült.
A járőrök kiérkezése előtt egy perccel a vendégek kiegyenlítették a számlát és elhagyták az éttermet.
A fent említett tevékenységek teljesen ellentétesek a mi célkitűzéseinkkel. Nem kívánunk rövidtávon nagy hasznot termelni gerinctelen cselekkel és cselekedetekkel; ezekkel nem éltünk és nem is fogunk. Éttermet üzemeltetünk és szeretnénk még sokáig talpon maradni. Sajnáljuk, hogy két vendégünknek rosszul sikerült az estéje.
Tisztelettel:
Fanyűvő Étterem