Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Haj

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vendégszerzőnk, Attila megírta, milyen futárként végigcsinálni az összeomlás szélén táncoló karácsonyi csomagküldési szezont. Nem minden szavával értünk egyet, de érdekes beleképzelni magunkat egy futár helyzetébe. Hátha sikerül több türelemmel és megértéssel kezelnünk a futárokat és a postásokat...
Haj 2017.11.14 18:41:09
Én csak azt nem értem, hogy miért csak a vergődést látja mindenki a posztban? Ez egy futár napja. Nyilván nem mindenhol ütközik akadályokba, de azért napi 2-5 biztos becsúszik. Azt sem értem, hogy miért kell személyeskedni? Iskolázatlan, bunkó, paraszt...... Tényleg? Lehet hogy jobban iskolázott mint itt néhány nagyokos, csak épp ezt hozta a sors, vagy itt érzi jól magát. Az is tévhit, hogy a címzett fizet és ezért ugrálni kell. Nem. Az esetek többségében a feladó fizeti a fuvardíjat amit persze áthárít a címzettre, de a fuvardíj nagyon sokszor a feladótól érkezik egy összegben, hónap végén. Tehát, ha visszaküldi a címzett a csomagot, akkor is megkapja a cég a díjat, de lehet a dupláját is, mert két út volt. Ez egyéni megállapodás kérdése. Mi van akkor, ha a futár telefonált egy órával érkezés előtt, de nem vették fel a telefont. Aztán csörgött fél órával előtte, de még mindig semmi, majd kiérkezik a címre, ahol hiába csönget és telefonál újra, semmi sem történik? Majd értesítőt otthagyja a postaládán és miután elment, 20 perce elteltével visszahívja a címzett őt, és közli hogy aludt, a csengő meg nem jó. Akkor is a futár a hülye ugye? Címen ott volt, értesítőt hagyott, megtette ami a munkája. Ezerféle módon lehetne okoskodni és mindkét oldalt el lehet hordani szarnak, de véleményem szerint célravezetőbb lenne ha inkább megkönnyítenénk egymás dolgát.