Adatok
dreamfactory
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy hozzáértést nem igénylő alkatrész is tud vicces perceket okozni, főleg, ha kissé szórakozott vagy, mint én. Megvan az XJR, hurrá! Ilyenkor kezdődik az, ami minden használt járműnél jön: a szívás. Kicsi vagy nagy, egyre megy, de valami bibi mindig lesz. Az alap, hogy vár rám…..
dreamfactory
2012.04.22 18:14:25
Van egy kis dezsávű érzésem . A napokban én is egy Master belsejében "motoroztam" a szerelőig . Átérzem . De ami utána van az mulatságos :D
Az optikai tuning nem rossz dolog, sőt, igazán szórakoztató tud lenni, amikor lelkes ízlésficamosok szörnyeket kreálnak. Most azonban zavarban vagyok, hisz ezekről magam sem tudom eldönteni, hogy jó-vagy rossz. A múltkor írtam a moped-átépítésekről, amelyek arról szólnak, hogy…..
dreamfactory
2011.09.21 15:58:48
Magyar bucó : a hasmagasság légrugóval állítható :) hogy tudd . Nem holmi gagyi sufnituning ez .
A cikk írójának javításként :
A legelső kép az egy Honda Jazz/Forza MF06/Nss250/Reflex .
A Burgmanok között az első narancs az Majesty 400 !!! A bordó , piros/fehér Az Forza MF08 . Ami alatta van fekete / piros az Majesty 250 .
A Majesty összeállításban a szériagép az
400-as . Ami alatta van 250-es , aztán a kék nagyon eltolt hajtással Forza MF10 , és a barna lángnyelves pedig ismét Forza .
Pár éve nagy rajongója vagyok ennek a stílusnak . Ezért "szinte" mindent tudok róluk . Itt nézhető meg az enyém is .www.maxirobogok.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=277&Itemid=66 Ugyan nem ennyire extrém , de sok alkatrész amit beépítettem japánból származik . Ezekhez a típusokhoz mindent megkapni . Sorolhatnám de nem teszem . Több ezer képem van ezekről .
A cikk írójának javításként :
A legelső kép az egy Honda Jazz/Forza MF06/Nss250/Reflex .
A Burgmanok között az első narancs az Majesty 400 !!! A bordó , piros/fehér Az Forza MF08 . Ami alatta van fekete / piros az Majesty 250 .
A Majesty összeállításban a szériagép az
400-as . Ami alatta van 250-es , aztán a kék nagyon eltolt hajtással Forza MF10 , és a barna lángnyelves pedig ismét Forza .
Pár éve nagy rajongója vagyok ennek a stílusnak . Ezért "szinte" mindent tudok róluk . Itt nézhető meg az enyém is .www.maxirobogok.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=277&Itemid=66 Ugyan nem ennyire extrém , de sok alkatrész amit beépítettem japánból származik . Ezekhez a típusokhoz mindent megkapni . Sorolhatnám de nem teszem . Több ezer képem van ezekről .
dreamfactory
2011.09.22 15:40:39
Aldo Moro . 1- Nem tudom mért kell leparasztozni őket .
2 - a kis kerék az azért van , hogy miután leengedte a légrugót , ne cigisdobozzal meg mobiltelefonnal támassza ki .
Magyar bucó : a hasmagasság eléri a normál rugós magasságot .
www.youtube.com/watch?v=b8hL7Vwl_H8&list=FLIT_fPjsZjJNoXQPhHAP-Ug&index=77
2 - a kis kerék az azért van , hogy miután leengedte a légrugót , ne cigisdobozzal meg mobiltelefonnal támassza ki .
Magyar bucó : a hasmagasság eléri a normál rugós magasságot .
www.youtube.com/watch?v=b8hL7Vwl_H8&list=FLIT_fPjsZjJNoXQPhHAP-Ug&index=77
Kuniót szpamnek nézne a gugli postaszolgálata: levele fennakadt, majd néhány nap bolyongás után mégis megérkezett – a srác már elhagyta Marokkót. Tangernél kompolt ki az országból, ami elmondása szerint izgalmas kikötő, tényleg Afrika kapuja. Barcelonába motorozott, ahol…..
dreamfactory
2011.05.23 20:36:38
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz