Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Talll (törölt)

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Biztosan lesznek olyanok, akiknek nem fog tetszeni ezt a poszt ilyen-olyan okok miatt, azonban nagyon tanulságos töténet.Százhalombattai lakos vagyok,gyakorta utazom vonattal BKSZ bérlettel.Tegnap este hazafelé utaztam a Déli Pályaudvartól,így -mivel a BKSZ bérlet csak…..
Talll (törölt) 2010.10.08 15:03:13
@vanek ur:
"A buszos cégek esetében ilyen még nincs, ott nem is számíthatsz semmilyen kártérítésre pl. késés esetén.) "

De, Magyarországon a VOLÁN társaságok üzletszabályzatában le van írva a késés esetén milyen visszatérítési/kártérítési lehetőségek léteznek, mely így hangzik:

"3. A közlekedési vállalat (VOLÁN) köteles megtéríteni a távolsági (helyközi) járat

a) kimaradása esetén annak az utasnak a kárát, aki a járatra helyét előzetesen biztosította,

b) 30 percet meghaladó késése esetén a járattal utazók kárát;

kivéve, ha bizonyítja, hogy a kárt működési körén kívül eső elháríthatatlan ok (pl. közlekedést hátráltató időjárási, út- és forgalmi viszonyok, mint: köd, hó, jég, útelzárás, forgalmi torlódás stb.) idézte elő. A kártérítés összege azonban nem haladhatja meg járatkimaradás esetén a menetdíj tizenötszörösét, késés esetén ötszörösét.20/1981. (VI.19.) Mt.r. Az autóbuszjárat kimaradtnak tekintendő, ha egyáltalán nem, vagy 90 percet meghaladó késéssel indul a megállóhelyről. Kártérítési szempontból nem minősül járatkimaradásnak vagy késésnek, ha az utasok továbbszállításáról a VOLÁN társaság az 1. pont szerint oly módon gondoskodott, vagy arra más autóbuszjárattal lehetőség volt úgy, hogy az utas 90, illetve 30 percet meg nem haladó késéssel célállomására megérkezzék. A kártérítés alapja a bizonyított kár."
Új MÁV blog MÁV Direkt 2010.04.26 11:34:00
Ehhez nem akarok bármit is hozzáfűzni, várom a kérdéseket és a válaszokat.Tisztelt Szerkesztőség! Először is, nem szeretném, ha ez a levelem bármilyen formában eljutna a MÁV-hoz. Nem panaszkodni, és nem történetet mesélni szeretnék. Egy új postot szeretnék indítani,…..
Talll (törölt) 2010.04.27 17:30:15
@VJV Man:
Pedig gondolom kapnak ők is valamilyen vasúti "képzést" mielőtt beültetik őket vonalba.

Nekem egyébként azt tűnt fel, hogy mostanában rohadt sokat kell várni, hogy bekerüljek pl a sima belföldi menetrendi tudakozóba.
Múltkor egy átlagos este (19:30 körül) vártam majdnem 2 percet (!!!), hogy valaki felvegye a telefont.... ilyet régebben nem igazán tapasztaltam... ennyire megnőtt a hívásszám vagy miért van ez? (azért csak nem ingyenes a szám, nincs kedvem percekig zenét hallgatni.. a saját költségemre)
Talll (törölt) 2010.04.29 23:59:22
@Justagirl:
Te jó ég! 30 ember???
Jön a nyár, nyaralások, több utas (főként az üdülő területeken). Ez nem lesz kicsit kevés?? Mi lesz itt? Ha már most 1,5-2 perceket kell várni, a nyári csúcsban összeomlik majd a Máv-Direkt?