Adatok
Karsay Anikó
0 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most már lassan készen lesz a Margit híd, reméljük szép és jó is lesz sokáig. A korábbi ívet tudomásom szerint műemlékvédelmi okok miatt nem lehetett nagyon finomítani, így itt maradt a sebességkorlátozás. Viszont ilyesmiből többféle is él a hídon, ezért kérdezi Miki is,…..
Karsay Anikó
2011.08.01 13:08:21
Karsay Anikó
2011.08.01 13:09:25
@fatia-negra: Természetesen így gondoltam, de nem különálló út, hanem sav, és természetesen az autópálya, mint út része.
A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha okosan csináljuk talán egyik sem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Karsay Anikó
2010.12.03 09:53:54
@janper: Autószerelő technikus vagyok, hallottam már a lóerőről és a nyomatékról is.
Te viszont elég furkó vagy, hogy mindösszesen ezt a tanulságot tudod levonni a hozzászólásomból. Messze nem az a lényeg, hogy legyorsuljak bárkit is, és bőven kihasználom a nyomaték és lóerő többletet akkor is, ha 3000 fölé nem pörgetem a motort.És ha majd egyszer beleülsz egy Suzukinál nagyobb autóba, akkor rá fogsz ébredni, hogy mennyivel többet jelent ez a lóerőtöbblet.
A nyilvános kiröhögés pedig neked jár, mert idióta vagy, és csak személyautóban bírsz gondolkodni.
Te viszont elég furkó vagy, hogy mindösszesen ezt a tanulságot tudod levonni a hozzászólásomból. Messze nem az a lényeg, hogy legyorsuljak bárkit is, és bőven kihasználom a nyomaték és lóerő többletet akkor is, ha 3000 fölé nem pörgetem a motort.És ha majd egyszer beleülsz egy Suzukinál nagyobb autóba, akkor rá fogsz ébredni, hogy mennyivel többet jelent ez a lóerőtöbblet.
A nyilvános kiröhögés pedig neked jár, mert idióta vagy, és csak személyautóban bírsz gondolkodni.
Pont Rácz Tamás aktuális rendőrös-büntetős kalandját olvastam Tibi levele előtt, úgy látszik, az ilyen problémák sem egyedül járnak. Több rendőrtől hallottam már vissza azt én is, hogy nincs kiadva kvóta, de az alapján nézik, hogy dolgoztak-e, hogy mennyi büntetést osztottak…..
Van a KRESZ, amit be kell tartani, pont. Ettől függetlenül nincs ember, aki rendszeresen vezet autót, gyalogol, kerékpározik, vagy bárhogy máshogy közlekedik és soha nem szeg szabályt akár véletlenül, akár tudatosan, mert az teljesen értelmetlen és életszerűtlen. Aztán van az,…..
Karsay Anikó
2010.03.16 18:24:39
@záporjózsi: Nem. Leginkább valami LMZ-xxx
Karsay Anikó
2010.03.16 18:33:28
@tboykaa: Ja, a BKV-nak is van Fama-ja...
Te minden közlekedőt mértél azzal a Fama-val, vagy csak egy bizonyos réteget?
Honnan akkor a nagy tapasztalat meg gépismeret? Vagy a NJL kft-nél dolgozol?
Hivatalosan manapság nem sok szerv vagy cég teheti meg, hogy sebességméréssel foglalkozzon.
Hány éve foglalkozol ezzel? Biztosan évtizedek állnak mögötted, ha kioktatsz.
"Sztem még fejlődnöd kell mérésügyileg, mert vannak itt még hiányosságok, úgy látom. "
Speedophottal dolgoztál? SCS-102? 103? Multanova?
Kíváncsi vagyok.
Te minden közlekedőt mértél azzal a Fama-val, vagy csak egy bizonyos réteget?
Honnan akkor a nagy tapasztalat meg gépismeret? Vagy a NJL kft-nél dolgozol?
Hivatalosan manapság nem sok szerv vagy cég teheti meg, hogy sebességméréssel foglalkozzon.
Hány éve foglalkozol ezzel? Biztosan évtizedek állnak mögötted, ha kioktatsz.
"Sztem még fejlődnöd kell mérésügyileg, mert vannak itt még hiányosságok, úgy látom. "
Speedophottal dolgoztál? SCS-102? 103? Multanova?
Kíváncsi vagyok.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ugyanakkor a gyorsító sáv és lassító sáv (benne van a nevében) sáv, és nem út.