Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lazoo

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szívesen venném ha az alábbi levélhez hasonlóan más típusú E85 elektronikával kapcsolatban is küldenétek tapasztalatot.  A központi befecskendezéses első generációs Swift egyébként is érdekes eset ugyanis nem „peak and hold” rendszerű az injektor vezérlése.…..
lazoo 2010.03.18 20:45:41
@martinov: Pontos szakmai segítséget, sajnos én nem tudok adni:( ...de talán a kálváriámból, valaki tud ötletet meríteni a saját vagy mások bajára...

Nálam a 426-os verzió, mindig hideg indításnál okozott kellemetlenséget.
Az autó mindig elsőre beindult, viszont a motor a tökéletlen/szabálytalan égés miatt az első 1-2 percben erősen kopogott. Bár a fordulatszámot az E85 elektronika fokozatosan emelte...a motor rángatott és kopogott... Ilyenkor jött a benzin üzemre kapcsolás és a gyári motorvezérlő. Valamiért(?) ez több üzemanyagot juttatott a motorba és megoldotta rideg kopogást. Miután a motor valamicskét melegedett és a gyári vezérlő is visszavett 1800-as fordulatról 1400-1500-re, ismét visszakapcsoltam etanol üzemre és indulás...
A hétvégén feltöltött "427b" és a kapott paraméterek segítségével az autó benzines tünetet produkál. Indítás után rögtön szépen emeli az alapjáratot, nem rángat és nem kopog...

Üdv.
L.
lazoo 2010.03.19 17:58:42
@martinov: Most, hogy Ákoséknak hála(!) szoftveresen ok az autó, még jó pár dolgot szeretnék én is kipróbálni/kísérletezgetni...

Az injektor és motor közti "problémás" átvezető gumicső előmelegítésének van értelme???
lazoo 2010.03.20 11:19:28
@martinov: Elnézést a pontatlanságomért! Hűha! Igen ... "egy jó nagy alu öntvény, és ha csak nem gyújtód rá az autót"... Na ez a szelepfedél ill. szelepház egyben és tényleg nem célszerű melegíteni ... de aki már tüzetesebben megvizsgálta az autóját, és közelebbről szemügyre vette konkrétan a motorteret az már talán talált ennek a közvetlen közelében egy aprócska kb. 8-10 cm hosszú(még nem mértem, de ha kell...) kívül sima, belül enyhén redőzött vászon bélelt gumicsövét ... hiszen innen tudunk a motorba az üzemanyagot juttatni(ugye?) ... és bizony nagyon hidegben leginkább/elsősorban itt tud az alkohol kicsapkodni(?)... hát ezért is lenne igazán érdekes erre a csőre gyújtani először az autót, mielőtt még nagyon bemelegszik...