Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Don Ettore

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Immár nemcsak benyalós riportokban ünnepelteti magát, de árvíznél és iszapkatasztrófánál jótékonykodik, miniszterek körül sündörög és - mily meglepő - érzelmes nemzeti húrokat is egyre gyakrabban megpendít Wáberer György kamionflotta-tulajdonos, a Nemzeti Összefogás…..
Don Ettore 2010.12.22 12:04:39
Kedves Trógergyerek és a többi szakértő!

Hadd általánosítsak én is: ilyen demagóg hülyék vezérlik az országot és ezért tartunk itt, mártmint én Rátok gondolok! Már megint olyan emberek beszélnek a baszásról, akik még a pöcsüket meg sem találták a gatyájukban, nemhogy kiverték volna.

Félretéve a pocskondiát, először egy-két kérdés (és válasz): vajon mitől megy a vasút ? Ki és hol termeli az áramot? (csúnya környezetszennyező erőművek, kivéve azoka a mozdonyok, amiket dízelolaj hajt :-D) Mennyi a zajkibocsájtása egy MÁV mozdonynak elhaladási zajt véve? 90-100 dB. Vajon miféle vibrációt kelt egy egy elhaladó 4000 tonnás szerelvény? Én konkrétumokról beszélek. Tessenek konkrétumokkal példálozni, ne lózungokkal, demagóg faszságokkal.

Nem védem Gyuri bácsit, DE 250%-os profit... Hahahaha... Vajon ezt a Waberer's Zrt könyveiből vetted? Ha nem akkor légyszíves fogd be a pofádat Te faszkalap...

Egyébként meg vitt a szaros tejedet, TV-det, WC papírodat, urambocsá szarodat (szippantós kocsi) oda és úgy, ahogy akarod.

Végül a levegő munkacsoportnak egy matematika feladvány:

Egy 40 tonna össztömegű kamion elvisz 06,5 métert elfoglalva a közlekedésből 25 tonna árut. Ugyanezt Meg lehet csinálni 24 db transzporterrel, ala darabonként 6-7 méterrel és egy 40 km/h-s sebességet figyelembevéve min 20 m-es követési távolságot tartva mintegy összesen 3,5 km-en. Tovább kalkulálok: egy 40 tonnás szerelvény károsanyag kibocsátása mennyivel kevesebb, mint a fent említett 24 db furgon által kibocsájtott? Akkor tiltsuk ki a kamionokat és menjenek a fenébe, pusztítsuk hát még jobban a környezetet és csináljunk dugót!!!!

Hát kérem szépen, ennyi hülyét egyhelyen már régen láttam.

Mellesleg: csak egy kis szakma: Ma SEHOL nincsen megoldva a tranzit forgalom vonattal, SEHOL nem kényszerülnek vonatra szállni, mert máshol nem csak a károsítás számai vannak a miniszterek előtt, hanem az olyan számítások is, mint amiket én odavetettem.

Tény, lehetne radikálisan változtatni a fuvarozáson, de az elég nagy téma.

Amiket Ti posztoltok ide, az olyan, mintha egér beszélne a harangöntésről...

Le vagytok sajnálva.
Áldott Békés Karácsonyt!
(Én nem haragszom senkire, csak a butaság bosszant, meg az, hogy a most kicsit megrendszabályozott média ezeket a baromságokat ellenőrzés nélkül szajkózza) Ki és mennyire van tisztában vele, hogy mennyi és milyen korlátozások és szabályozások vonatkoznak a fuvarozásra? Akinek nincs, azt szívesen látom bármikor, hogy megmutassam! Kezdjük azzal, hogy a 40 tonnások nem azért nem mennek többel, mint 90, hogy kibasszanak a töbivel, hanem mert az EU korlátozza a sebességüket és NEM SZABAD többel menjene.
Don Ettore 2010.12.22 12:56:23
@tróger.gyerek: Kicsit konkrétabban légyszíves, ha megkérhetem, ez most olyan VVZsuzsis volt, ez nem vite, mondj valami konkrétumot? Pl egy konkrét kérdés: Te a levegő munkacsoportnál dolgozol?

További konrét számok: egy furgon fogyasztása inkább 10 l/100km, egy furgon inkább 1 tonnát tud "hivatalosan" elvinni, más kérdés, hogy mindenki 1,5 tonnát tesz rá.

Igen mindenféle fuvarozásnak megvan a létjogosultsága, ez a helyes felfogás, DE lehet és természetesen KELL is javítani minden, így ezen is.

Bár kikérem magamnak, hogy Gyuribácsi embere vagyok, de fuvarozásból élek, és képzeljétek fizetünk azért, hogy tönretesszük az utakat, fizetünk például, útadót, súlyadót,, iparűzési adót, TB járulékot, egészségüyi hozzájárulást, mindenféle adókat az üzemanyagban (mi egy évben a cégnél 3 millió liter égetünk el) és még hosszasan sorolhatnám, hogy milyen és miféle adókat, KÖZTERHEKET fizetünk.

Ez megint nagyon demagóg, olyan óvodás dacoskodás. OtAmikor már nem tudnak mit mondani a gyarekek a vita során, akkor szoktan ilyen trógergyerekes kis pöcsökké válni.

Tessék vitatkozni. Nehéz dolgo, de gyönyörű, csak tessék vigyázni ahogy Napóleon mondta, ő azért szereti matematikát mert sosem hazudik. A 2x2 az mindig 4, persze, egyeseknek lehet, hogy nem annyi, de leginkább magukat csapják be.

Tovább megjegyzem Svájcban azért mennek vonattal, már ha bemennek a marhák tranzitra, mert a hegyen nincs út, viszont van alagút, amiben a vonat megy. Egyébként Svájc tranzitforgalma jelentéktelen a más európai államokéhoz képest, ez geológia és topográfia okokból is ered. Kössétek össze az áruk útját egyenes vonalakkal, kevés lesz a metszéspont Svájcban.

Gondolkodni tessék, nem fáj...
Don Ettore 2010.12.22 12:59:19
@tróger.gyerek: Idefigyelj, takarodj dolgozni (én szabin vagyok :-), vagy kezdj el gondolkodni...

Eddig nemsok konkrétumot mondtál, csak jössz ezzel a Gyurkázással, azt még csak azt se tudod, hogy hogyan lett az, aki. Mondom, én nem kedvelem a bácsit, de egészen más okokból. Ettől függetlenül a bácsi okos és igenis letett valamit az asztalra.

Lehet nem szeretni, még szép, de lenézni, lehülyézni nem kéne, mert az olyan ovis...