Regisztráció Blogot indítok
Adatok
eszter25

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nagyszerű, világviszonylatban is versenyképes fejlesztést vezetett be a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei ZRt.: utalványra adják a faszozást. Ez megkönnyíti mindazon vendégek dolgát, akik bizonytalanok abban, hogy hová is kellene elhúzniuk. A remek, értéknövelt szolgáltatásra…..
eszter25 2010.03.03 15:44:29
Kedves Fórumozók!
Szeretnék néhány szót szólni a másik oldal szemszögéből is. Én nem vagyok ugyan pénztáros, de hallottam egy-két dolgot a Gellért és a többi fürdő új beléptető rendszeréről. Nem akarom védeni az anyázó pénztárost, de, aki az új rendszer bevezetése előtt járt a Gellértben biztosan nem volt része hasonló kiszolgálásban. Az új rendszert ádófizetők pénzéből finanszírozzák, mert a fürdő állami tulajdonban van. Valaki sok milliót nyúlt le a pályázati pénzből, így 1,5mlrd -ból csak egy ilyen rendszerre futotta,ami nem ismeri fel az utalványokat, lassú és nem alkalmas egy forgalmas fürdőben a jegykiadásra. A pénztárosok semmilyen háttértámogatást nem kapnak, néhány napig egy-két informatikus segített nekik, de a rendszerbe nem tudtak belenyulni, így nem változott semmi. A pénztárosokat azóta naponta több ezren anyázzák, a feletteseik pedig a reklamálóknak azt mondják, hogy felhasználói hiba és mossák kezeiket. A cél tönkretenni a fürdőt majd 0 forintért privatizálni és a pénztárosok, meg a vendégek isszák a levét nap mint nap. Amikor az ATV jött forgatni 3 pénztáros helyett 5 embert rendeltek be a fürdőbe és mindegyik mellé állítottak egy informatikust, valamint megtiltották, hogy nyilatkozzanak. A vezetőség azzal takarózik, hogy az OEP miatt kellett a rendszert bevezetni, holott az OEP nem is fogadja el a rendszeren keresztüli jelentést a közgyógyosokat illetően, maradt a kézzel történő adminisztráció+a rosszul működő rendszer. Ami eddig pár másodperc volt az most megoldhatatlan probléma vagy hosszú perceket vesz igénybe. Egyébként 12-13 órákat dolgoznak a pénztárosok úgy, hogy se enni nincs idejük, se mosdóba kimenni és sajnos az adott pénztáros idegrendszere eddig bírta. Ha nem tetszik el lehet menni, gondoljátok Ti, de a mai világban nem egyszerű munkát találni. Nyilván felháborító a pénztáros viselkedése, de mielőtt minden pénztárost egy kalap alá vesztek és pálcát törtök felettük jó, ha a háttérről is tájékozódtok.