Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lellei

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tibor szombaton utazott a Wizzairrel, de csak ő, a csomagjait valahogy Budapesten felejtette a légitársaság. Azóta hiába próbálja visszaszerezni a poggyászt, senki nem tud semmit - segíteni meg nem igazán akarnak.Augusztus 27-én szombaton a 18:20 perces járattal utaztam Ferihegyről a…..
lellei 2011.09.01 16:02:05
@Molinaseca:
Ha bárkit érintene; a WizzAir nem emeltdíjas telefonszámon is elérhető!!!
06-1 358-65-91
lellei 2011.09.01 16:38:13
Az én sztorim a következő…

Londonban élek egy ideje, eddig csak kétszer utaztam a WizzAir-rel, de a második utazásnál már „problémám” volt velük…

Július végén, Bp – Ferihegy 1-en landolva, a szalagnál várjuk a csomagjainkat.
A Londonban egyszerre feladott bőröndök közül az egyik az elsők között, míg a másik az utolsók között érkezett meg a szalagon.
A második bőrönd külső zsebén Londonban még volt egy apró, 1Ł-os lakat…
Ez a lakat Ferihegyen már nem volt meg, mert lakattal együtt a külső zseb –nemes egyszerűséggel- le lett tépve, és eltűnt minden, ami benne volt.

Irány a ferihegyi Celebi képviselete, megirattuk a kárfelvételi jegyzőkönyvet.
Kárértékként nem irreális összeget diktáltam le, hanem a valós kárösszeg került a papírra.

A bőrönd értékét a WizzAir abban az esetben téríti meg, ha egy külsős javíttató cég a bőröndöt javíthatatlannak minősíti.
Hát az én esetemben javítható volt a bőrönd, bruttó 8 800 Ft-ért, 10 napos javítási határidővel.

Felhívtam a WizzAir-t, hogy én azért jöttem haza Magyarországra, mert pár nap múlva elmennék nyaralni, ehhez pedig mihamarabb kellene egy bőrönd, és akciósan épp 8 000 Ft-ért kaphatóak most az Auchanban.
A válaszuk pedig: NEM, mert az Üzletszabályzatuk szerint erre nincs lehetőség, inkább kifizetik a javítás drágább összegét!

(Utoljára a honvédségnél találkoztam ilyen beszűkült, korlátolt gondolkodással)

Nem volt mit tenni, vettem egy új bőröndöt, azzal mentem el nyaralni, és most van plusz egy bőröndöm, amit nem éppen egyszerű tárolni.

Amíg elkészült a bőrönd, történt néhány e-mail váltás köztem és az ügyfélszolgálat között;
Kiderült, hogy az eltűnt értékek közül a 100 ml-es parfüm árát nem fogják megtéríteni, mert az Üzletszabályzat szerint ez eleve nem szállítható a bőröndben.
A többi értékről (borotvapengék, borotva gel) nem is esett szó.

Miután pár nap késéssel megérkezett a kártérítési összeg, kiderült, hogy csak a bőrönd javíttatását térítették meg, a borotvakellékék értéke (kb. 4 500 – 5 000 Ft) valahogy elfelejtődött.

Ekkor lendületből elmentem a kerületi rendőrkapitányságra, és feljelentettem őket,
(ott tudtam meg a rendőröktől, hogy már Ferihegyen meg kellett volna tennem az ottani kapitányságon a feljelentést) majd a Fogyasztóvédelemnél tettem panaszt.

Nyilván nem az az 5 000 Ft bosszant, hanem az a hozzáállás, hogy teljesen hülyének nézik az ügyfeleiket.