Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Miki-oooo

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel: Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
India vezető autós magazinja összegyűjtötte a tíz leghaszontalanabb extrát és tartozékot. Lássuk mit tartanak feleslegesnek az indiai szakújságírók. Érmetartó Első helyen az érmetartó szerepel. Indiában a parkolóautomata fogalma ismeretlen, viszont koldus van elég az…..
Az előző cikkben a születés volt a téma, most a temetőket látogatjuk meg. Az indiai gépjárművek halálozási oka a totálkár, rendőri elkobzás általi lassú elporladás, vagy a nehézkes alkatrész beszerzés lehet. Ebben a nagy országban még javítanak a szervizekben és nem…..
Belsőség Jobb, mint a Navara? 2013.03.30 15:09:03
Olvasónk, Pozsonyi Imre két éve fordult a Totalcar szerkesztőségéhez, hogy tanácsot kérjen: milyen összkerekes autóval tudná megközelíteni otthonát a szinte járhatatlan úton? Pista és Winkler egy BMW X3-assal és egy Opel Insigniával vágott neki a jeges-havas kaptatónak, végül…..
TComment Kell-e neked 4x4? 2012.09.13 10:59:05
Fent a város szélén, a hegyen lakom, és télen csúszik az út. A Nissan Navara milyen jó lesz nekem. Vagy nem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Miki-oooo 2012.05.12 05:51:47
@DrSzoke: Látom lelki szemeimet előtt, ahogy ülnek a szerkesztőségben, dobálják be a nagy közösbe a nagyobbnál nagyobb blődségeket, és, hogy a szerző szavaival éljek, megy az "összebólogatás, szakértői hümmögés".

Zsolti ezzel nagyon mellé nyúlt. Ugyanis a B2 és a B5 passat tényleg közösködött az Audival, de ez a generáció pont nem (muhaha). A B3-B4 passat a golf megnyújtott padlólemezére épült, ahogy a B6-tól ismét. A B5 passat betalált. Az tényleg közösködött. Azzal az árnyalatnyi különbséggel, hogy a passat használta az A4-es műszaki alapjait (hossz motor, 4Motion --> quattro rendszer (Torsen) stb.). Az A4 eleve 2 évvel előbb jelent meg, mint a B5 passat. Szóval max a passat lett felbutítva :)
A B3-B4 (80-as) Audinak meg nincs párja hehe

Ennyit a TC nagy megszakértéséről...
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com) Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük. ..
Miki-oooo 2012.02.19 20:43:01
@750iL: le a kalappal a bmw előtt, de azért világmegrengető innovációról szó sincs. Ami a kasztnit illeti, a szénszálas technikát már elég régóta használják a versenysportokban (pl az ódi is), de utcai autókban is pl Lambo (by ódi). A plug in hibrid rendszer sem újdonság, bár biztos van saját ötlet az i8-ban ebben biztos vagyok.
Az, hogy egy szénszálas bódéban, egy 3 hengeres motorral támogatott hibrid sportautót dob piacra a bmw csillagászati áron, inkább bátor, mint innovatív a szememben.
Miki-oooo 2012.02.19 21:31:41
@Shadowbull: valóban friss még, de van, és kb ez volt a mondandóm lényege. (A "régóta" a versenysportra értendő.)

Kisebb, használhatóbb, relatíve olcsóbb kategóriában nagyobb az esély a sikerre. Az i8 viszont nagy eséllyel a gyűjtők és egy-két milliomos fanatikus körében lesz népszerű, ha tényleg annyiba fog kerülni, mint amennyit előzetesen hallani, olvasni lehetett.
Szó lesz sámfavonatról, vicces feliratokról, fura dolgokat eszünk, majd beülünk egy agyonahasznált taxiba, ami új. Ja, és a piros lámpás negyed sem marad el.Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Miki-oooo 2011.12.08 06:40:23
Racing Dream Ez a DTM, nem az a DTM 2011.11.20 06:30:00
Mindannyian örömködünk, hogy a BMW visszatér a DTM-be. De biztosan visszatérés ez? Sőt, ez a DTM az, amitől mi elaléltunk, amikor bekötötték a műholdat, vagy amit láttunk a külföldi autós újságokban a 80-as években? Hát nem egészen. Vagy inkább egészen nem! Ha azt halljuk,…..
Miki-oooo 2011.11.20 20:14:27
@deak.atti: Egész pontosan arra hivatkozott, hogy a gyári 90 fokost alakították vissza 180-ra (a 90 fokos úgy készül, ahogy írtad). Hogy mennyire nem volt egyértelmű a dolog jelzi, hogy első körben elfogadták az alkatrészt, majd később visszavonták, mondván ez kivitelezhetetlen (a többi csapat erőteljes nyomására).
Még ha igaz is volt a csalás, azért azt mindannyian beláthatjuk, hogy a versenysportban ennél csak grandiózusabb dolgok történtek, történnek csalás címszó alatt. Ez még simán belefér a szabályok határainak feszegetésébe. Ma sincs ez másképp, aki valamit el akar érni a versenysportban, annak a határon kell lavíroznia tervezésnél lsd Forma1 manapság. Hány olyan alkatrész van ott is, amit szabálytalannak ítélnek, és betiltanak egyik versenyről a másikra. És, mint valaki írta, ebben a szezonban valszeg ez sem segített volna.
Tegyük hozzá, hogy az előtte lévő 2 szezonban, rookie-ként elpicsázták a többieket, tisztán, test a test ellen, versenypályán :)
Miki-oooo 2011.11.20 20:20:52
@fogash: Önként mentek. A következő évek szabálymódosításai amúgy sem feküdtek már nekik, ahogy a BMW-nek sem.
Szervusz Winkli! Megjött a sperr is, a jövő héten fogom elhozni. A jövő hét végére, esetleg az az után következő hét elejére szerintem újból annyi kalandot átélünk majd, hogy megint írok neked egy posztot. :) Sabc a grafomán autószerelő ..
Miki-oooo 2011.10.28 23:21:40
@KuKori: Valószínűleg, hacsak nem vagy fogékony erre a márkára, simán elmennél az autóm mellett, és valószínűleg el is mész egy ugyan ilyen típus mellett nap, mint nap :) Merthogy azért van még pár az országban. Nem az utcakép Pamela Andersonja, na :D Pedig tele van az autó ehhez hasonló csemegékkel. Az enyém még kotor is ;)
Az Audi az 5h 20v szívó motorokhoz készítette kizárólag ezt egy olyan korban, amikor még megtehette ezt egy gyártó ehhh Ilyen motor meg csak a B3-ba és a gömbölyű qp-ba került. És, mivel valakinek egy idő után ez feltűnt a pénzszámláló osztályon audiéknál, így csak a gyártás első 2-3 évében (87-től) volt így, utána már nem ezzel szerelték, hanem az occsón' legyárthatóval.
TComment Erődemonstráció 2011.10.24 09:22:00
 Elsőre nem kaptam el. A padlógázon hajtott S8 ugyanis időnként átugrik mindenféle zárványokat a téridő-kontinuumban, és hiába a sok kanyar, valószerűtlenül hamar ott terem, ahová mi még nem értünk. És utána elillan. Mai cikkünk blogposztja...
Következő custom Audink egy Quattro, melyet német barátaink Roadsterré alakítottak át. A képek alapján nem éppen tákolásról van szó, viszont szépnek semmiképp sem mondanám a végeredményt, főleg, hogy egy legendát tettek tönkre. ..
Miki-oooo 2011.02.23 18:41:20
Ez volt az alap: www.audistory.24max.de/old1/etresq.htm
Gondolom azért kér annyit, amennyit mert az alap ritka és értékes. Abba persze nem gondol bele, hogy így ebben a formájában már nagyon nem :)
Miki-oooo 2011.02.23 18:52:12
@driftrabi: Urquattro-hoz semmi köze. Ez egy szívó, első kerekes Coupe-ból lett így átalakítva. Az egyetlen különlegessége az ajtaja, amivel egy carstyling show-n biztosan lehetne villogni, de másra nem nagyon jó :))
Ugyan nem szeretném elvenni mimino kenyerét, hogy egy kínai autót küldök a blog hasábjaira, de Phoenix ragaszkodott hozzá, hogy kerüljön ki a kínai Volkswagen legújabb üdvöskéje, amellyel teljes mértékben egyetértek.Viszont ott a másik oldal is, hogy melyik az a kínai autó,…..
S4 / 2.143 cm3 / 204 PS / 500 Nm @ 1.600 - 1.800 / 0 - 100 km/h: 7,1 s / Vmax: 240 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Miki-oooo 2010.12.23 13:30:23
Eddig a G-Astra ugrott be az első lámpáiról, most meg az utolsó Octavia: www.autoasz.hu/media/galleries/skoda-octavia/skoda-octavia-1.jpg
Karakán kis autó összességében, de a lámpa dizájnereknek lehetne nagyobb fantáziájuk is.
Belsőség Barkó, sár, illegál 2010.12.06 19:58:00
Tóth Zoli küldte be belső levlistánkra az alábbi filmet valamikor szombaton, éjfél előtt. Megnéztük, megsirattuk, csorgott a nyálunk, hiszen olyan dologról szól, amit mindannyian nagyon szeretünk: a raliról. Méghozzá a régi idők ralijáról. Pontosabban az 1972-es RAC raliról,…..
Miki-oooo 2010.12.07 19:21:39
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Ehhez a témához, és úgy általában az emberekhez és az élethez való hozzáállásodból is az tükröződik vissza, hogy te abban a bizonyos 30 km-es egyenesben éled le az életed. Lehet, hogy ez az inger szegény környezet tett olyanná amilyenné lettél.
Miki-oooo 2010.12.07 19:25:45
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Ehhez a témához, és úgy általában az emberekhez és az élethez való hozzáállásodból is az tükröződik vissza, hogy te abban a bizonyos 30 km-es egyenesben éled le az életed. Lehet, hogy ez az inger szegény környezet tett olyanná amilyenné lettél.
Nemrég írtam egy négygyermekes családról, akik autót keresnek. Nos úgy néz ki, hogy megtalálták. Tisztelt hölgyeim és uraim, Horváth Úr megvette élete második autóját, ismét csak egy Volkswagent. Mert, hogy az első egy bogár volt, nem mondtam még? Meséltem milyen szigorú…..
Miki-oooo 2010.09.18 08:56:28
Miki-oooo 2010.09.20 12:20:46
@2-More: Senki sem állította, hogy a világ legjobb motor konstrukciója, de azért az erős, hogy szar lenne. Legtöbben valóban az erősebb fogyasztásra "panaszkodnak", de ezen felül nem igazán tudsz tipikus gyerekbetegséget említeni. Vagy esetleg tudsz mondani olyan hibát, meghibásodást, ami tipikusan erre a motorra jellemző és persze ezt valami konkrétummal alátámasztva? A fogyasztást és a menetteljesítmény adatokat hagyjuk...
Kérdem mindezt úgy hogy ortodox sor5 hívő vagyok :)
Kár idekeverni a Wankel-t. Annak is ismerik a hátrányait a tervezők és most már a vásárlók is, mégis van egy elég népes tábora a Wankel motoros Mazdáknak..
Miki-oooo 2010.09.20 12:23:19
@esef: A farmotoros Skodrikat meg már aztán végképp ne keverjük ide :-)))
Fília Expressz Mi van a képen? 2010.02.21 17:21:00
Miki-oooo 2010.02.22 19:13:22
@feketenap: Pikes Pesk Audi, 1985-ből:
www.audistory.24max.de/old1/epphc.htm
Hasonlítsd össze a linken lévő képen a motorteret azzal, amit Te linkeltél. Van különbség? :-))
Az általad linkelttel nem biztos, hogy ilyen időt futottak volna...
Miki-oooo 2010.02.22 20:34:45
@Sajti - Audiklub:
Nincs is baj a 10v-el. Abból még egy szívó is egy élmény :-))