Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Scorpus az eredeti

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Érdekes fordulat állt be a tavaly nyáron Alien Computersből AB Informatikává változott hadverkereskedésnél. A 3 év garanciával náluk vásárolt cuccokat ugyanis az "új cég" nem vette be a szervizbe, mondván, ők nem állnak kapcsolatban a beszállító nagykerrel. Az Alien…..
Scorpus az eredeti 2010.02.20 21:14:06
Sziasztok!
Nekem fordított a problémám. Én a Bird PC-ben vettem a videókártyám ami idén nyárig garis. Viszont ma meghalt a ventilátora, akad, a videókártya forró, de hál istennek időben észrevettem a kattogást, így leállítottam a gépet és a kari nem füstölt oda.
A kérdésem az lenne, hogy ez az AB informatika a Bird PC-nek jogutódja? Mert a garit ők írták, és valakivel meg kell javíttatni/vagy ki kell cseréltetni a kártyát, mert a 2 év gari, az 2 év, akármi is a cég neve,nem?
Szóval szerintetek hétfőn mire számíthatok? Csak hogy tudjam mivel kerülök majd szembe. Remélem nem fognak kötözködni, nem így ismerem a nagyenyedi úti boltot. Mindig nagyon rendesek voltak. Azonnal cserélték ha 3 napon belül visszavittem a hibás terméket, illetve a monitorom szervizét is elintézték, pedig a doboz már nem volt meg. Emiatt a szervizbe maradt pár alkatrész, de azt is gond nélkül gyorsan visszaszerezték.
Félek hogy mi lesz most így, mert az Alient meg a szöges ellentéteként volt szerencsém megismerni. Na ott aztán szemetek voltak alaposan a dolgozók. A 3 napos Samsung pixelgarit nem akarták figyelembe venni(ajándékba ment volna a monitor), és alig akarták visszaadni a pénzt. Azt mondta nekem, szakembernek, hogy az nem pixelhiba.:D Persze, mind 3-4-5 nem pixelhiba, mi? Amikor már a 6. rossz monitort vittük vissza, a pénz visszakérése már jogos volt( törvény leírja hogy ha a vevő csalódik a termékben visszakérheti a pénzt). Egy termék után még nincs csalódás, de 6 db után...Végül a Land Computerhez mentünk át, és ott is volt pixelhiba, de ők nem akarták bemagyarázni hogy nem az. Ők is látták hogy az hibás, így küldték vissza a gyártónak(ez nekik nem veszteség). És végül csak találtunk pixelhibamentes monitort. Igaz végül más típusút kaptunk, de ez nem volt probléma. Közös megegyezés volt. Ez a két bolt az amiben abszolúte megbízom: a Bird és a Land. Korrektek. Ja és a Digital Trend. Ő a harmadik.
De félek hogy milyen mentalitású lett az AB. Régi Bird vagy régi Alien maradt...
Scorpus az eredeti 2010.02.21 19:32:29
Fejlemények a fogyasztóvédelmi fórumról
,,Üdv!
Közben nekem is lenne egy kérdésem:
Még mindig küzdök. Már felvettem a kapcsolatot a végelszámolóval aki nemrég adott egy érdekes papírt. Egyenlőre csak FAX-on, mert kértem, hogy ne kelljen annyit várnom.
"...Az AB Informatika Kft. nem jogutódja az Alien Computers Kftt.-nek, bár a logóját valóban megvásárolta, s vállalta a megszűnő társaság által forgalmazott termékek garanciális kötelezettségeiért való helytállást, és annak ügyintézését is. ..."
Bár írták, hogy szerintük nincs már garanciám, ugye ami azért nem igaz, mert ugye volt egy termékcsere. Annak idején érdekes, Alien is még azt mondta, hogy persze ahogy a papíron is van újabb 3 év garim van, sőt ugye annak idején AB sem vitatta ezt a tényt.

Most ha jól értem, akkor AB megtévesztette az ügyfeleit? Hisz mivel ezen megállapodást az ügyfelek nem tudják, így lerázzák az ügyfeleket. Sőt tudtommal, már be sem veszik az alkatrészeket ( gondolom ez csak addig kellett, míg az a bizonyos dec. 22.-e le nem járt.).

Jól érzem, hogy most ezt az orruk alá tolva teljes mértékben támadhatom az AB-t?
Persze nem karddal, hanem hogy igen is nincs szó itt semmilyen szívesség, és egyéb humbukkról.
Így lassan 5 hónap után mondhatom rögtön, hogy nem kérek tovább semmilyen ügyintézést, hisz ennyi idő már kellő kellemetlenséget okozott nekem. És azonnali hatállyal szeretnék elállni.
Nem rég érdeklődtem, és még mindig ugyanaz volt a válsz, hogy valamit gagyit esetleg tudnak adni, tehát ebből következik, hogy maga a rendes garanciális ügyintézést ennyi idő alatt sem sikerült elintézniük.,,