Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bikappavuvjsz (törölt)

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Alighanem új tendert kell írni Könnyen lehet, hogy új (ötödik!) fordulóra lesz szükség Debrecenbem a város második villamosvonalára szánt 18 új villamos megvásárlására kiírt közbeszerzési tenderben. Noha az eredményhirdetés szerint a spanyolországi CAF megnyerte az üzletet,…..
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.18 09:20:17
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.18 12:44:33
@premium salmon:
Nem értelek, hogy veszed a bátorságot, hogy ilyen dolgokat és valótlanságokat, rossz következtetéseket leírj és ezzel megtévessz bárkit.
1. megjegyzésem: valóban írtam a Koncar ellen, meg kedves SZKT ellen, bocs, hogy a konkurenciának nem drukkolok, de nem is csak ez a bajom velük, mondjuk ezt itt most nem részletezem.
2.: ez a képmutató, EU módon nem értkelhető: hát ne haragudj, ha neked képmutató, hogy magyar munkaerőt alkalmazna a projekt és ezzel magyar embereket segítenénk akkor megkérdőjelezhető a benned rejlő erkölcsösség, testvériség is, de mind1. Tipikus magyar hozzáállás (VEKE?) mindenben a rosszat keresni...
3.: Igen, valóban nem tudtam egyszerre mindent elárulni, tudod vannak ilyen üzleti titkok is meg ilyenek amit egy mezei blog oldalon nem igazán szeretne az ember rögtön nyilvánosságra hozni. De mivel köztudott lett, hogy mi mint 10% feletti alvállalkozók meg lettünk nevezve, hát hulljon a lepel.
Ne félj, lesz ennek még visszhangja, egyéb cikkek amik ezt mind alátámasztják, ne haragudj hogy a 3 hónapja aláírt együttműködési megállapodást nem tudom ide becsatolni amiben minden munkafolyamat, tevékenység benne van amit mi az AB-nek végzünk.

IGEN, magyar munkaerővel, Magyarországon, akár tetszik, akár nem, és IGEN munkalehetőséget fog biztosítani magyaroknak. Ez a lényeg, PR ide vagy oda.
Ez tény és nem mellébeszélés.
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.18 20:17:12
@premium salmon:
Uram, elnézést kérek ha megsértettem, volt akkor egy félreértés, mindenesetre az Ön bejegyzése tele volt alaptalanul negatív megállapításokkal rán nézve (talán ezt elismerheti). Dehogy ezt miért kell állandóan. Na mindegy...
Annyit engedjen meg, hogy ez a stílus bármilyen barokkosan fogalmazta is meg, lehet, hogy ez megfelel az Ön európai viselkedési szabályainak, de ugyanúgy nagyon sértő, én nem tudom mikor minősítettem Önt ilyen negatív jelzőkkel..Ez olyan példamutató viselkedés?
Nem mondtam, hogy nem tisztelem az Ön véleményét és örülök ha a Koncarnak drukkol. Kint volt, megnézte, vendégül látták, minden oka megvan rá...Szurkoljunk!

„Másrészről szégyelld magad, mert magyar vagy és magyar munkaerőt támogatna (nem is keveset ilyen ínséges időkben teszem hozzá) ha nyert volna Debrecenbe is az AB.”

Ezt most is fent tartom az az ember csak szégyellheti magát, aki nem ismeri be, hogy rengeteg valótlant állított a cikkében és miután közzé tettem a hivatalos infókat még Ő volt megsértve és eszetlenül kötözködött tovább...az ilyen tiszteletreméltó?..
Az meg, hogy valaki nem tudja kezelni a kicsit fellengzős stílust, hát ne haragudjon 1-2 fellengzős választ azért visszakaptam.

A többire meg most ne haragudjon nekem nem áll módomban reagálnom; mondjuk azt, hogy azokat még csak arra sem méltatom...

Lezögezném, nekünk a jövőben nem kell semmilyen szinten érintkeznünk,

"Nocsak! Nemrég eltanácsolt mindenkit attól, hogy a debreceni tenderen magyar részvétellel készülő villamosnak drukkoljon, írván: „hát mostmár ne drukkoljunk nekik.”(sic!)

vagyis legközelebb ne ilyen megszólítással kezdjen és higgye el a kommunikáció is európiabb lesz;)
Ahogy nemrég megjósoltuk, a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) előtt folytatódik a Debrecen második villamosvonalán közlekedő járművek beszerzésére kiírt pályázat, mert több gyártó is jogorvoslatot kért vagy kér. A Kötött pályának két ajánlattevő cég is elmondta,…..
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.09 04:49:03
@mestska: Még a nem olyan léptékben megjegyzésedre...
Hát ne haragudj, de ezek a gyártók akik még pályáztak eleve a kis kapacitással rendelkező, semmi nemzetközi tapasztalattal nem rendelkező gyártók, ha ezekhez mérjük az AB-t, akkor eleve butaság megkérdőjelezni a dominanciát. Most egy 2-3 releváns projekttel rendelkező cégben picit nehezebb hibát kimutatni, ezt te is belátod...
A Stadlert persze nem számítva ide, az teljesen más dimenzió...Ő benne van abba az elitbe, amibe talán már a kapacitást és a megrendelésállományt is figyelembe véve az AB is beletartozik, (talán a Skoda is). Most függetlenül attól, hogy úgy gondolod, hogy problémásabb mint a többi top gyártó. Igen, top gyártóhoz mérten lehet, hogy több problémával küzd, de egy kisebb gyártóhoz azt kérdezem - milyen gondolkodásmódon keresztül lehet viszonyítani. Ne érts félre nem leszólni akarom a kisebb gyártókat, nagyon tisztelem és elismerem a munkájukat, de mégiscsak más, mindenki beláthatja..
Szóval egy kis kapacitásértékkel, kis megrendelésállománnyal, kevés tapasztalattal, nulla kapcsolatrendszerrel rendelkező kisebb gyártók (hangsúlyozom villamos gyártás terén) esetén ne higgyétek, hogy nem lenne legalább annyi de inkább sokkal több probléma. Gondoljatok csak a tapasztalathiányra és a ki nem próbált járművekre (vagy legalábbis kevés helyen kipróbált)..Predesztinálja a lassú ügyvitelt és a rengeteg felmerülő műszaki és egyéb problémát.
Debrecennek szerintem ez megtisztelő, hogy ilyen alacsony projekt keretösszegre kettő-három ilyen top gyártó is jelentkezett. Mint ahogy természetesen az is, hogy a még releváns tapasztalattal nem igen rendelkező kisebb cégek itt kipróbálnák magukat.
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.09 18:27:44
@ubk: ne félj utánanéztem a dolgoknak, valóban ez is igaz, amit írtál a technológia akkor is jóval régebbi.
A lényeg változatlan, ez ugyanúgy mint Ganz-Ansaldo társulásként működött, aminek semmi köze a jelenlegi AnsaldoBreda Spa-hoz. A mondanivalómnak ez a lényege, és ez egy tény. Nézz utána te jobban a dolgoknak, mielőtt ilyen rossz példát említesz.
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.09 18:29:54
@ubk: egyébként nem valótlan dolgot állítasz a KCSv7-eknek a szaggatója valóban nagyon rossz volt, ezeket nap mint nap javítjuk mi is, tehát elég aktuális. Csak a párhuzamod volt rossz és elhamarkodott, hisz mint említettem, te egy teljesen más cégről beszélsz.
A három, párhuzamosan villamostendert lebonyolító városunk közül a sok-sok eredménytelen tender után Debrecenben hirdettek eredményt, Szeged után másodikként. A legutolsó tenderen már volt választási lehetőség, öt induló adott be pályázatot, az AnsaldoBreda, a CAF, a Koncar, a…..
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.04 15:05:56
@mestska: Örülök, hogy lezártad az olaszos blog bejegyzésed. Valahol ez is egy öngól, dehát megértem, ennyi tényadatot, ja meg a fellengzős stílusomat ez az oldal nem bírja el...Megértem, ritkaság az oldal történetében, de megéltük, ahogy te is írtad.
Tudod te is ideges és fellengzős lennél, ha valaki leszólná a munkádat és a tény adatok közlése után is szentül kitart az abszurd képzetei és az egyéb használhatalan források mellett...
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.05 08:24:24
@jazzcool: hát igen arról ne is bészüljünk, hogy az milyen villamos lesz a végén...Nekik (Pesa) aztán tényleg szinte semmi tapasztalatuk nincs a külföldi szállításba, eddig csak Lengyelország. Arról nem is beszélve, hogy villog vele az egész SZKT hogy milyen olcsó meg jó vétel, csak cserébe kb az SZKT mindent átvállalalt (hatóság, karbantartás...). Na mind1 majd Szeged is vár egy kicsit a villamosukra mint mi az Alstom metrókra...
bikappavuvjsz (törölt) 2010.03.09 09:14:11
@premium salmon: Már megtámadták (Stadler)...
Egyébként jól írtad szorítsunk, hogy ne legyen semmi botrány Miskolcon és a tiszta versenyszellem megtartásával szülessen döntés. Akkor biztos nem lesz semmilyen érdemi fellebbezésnek helye.
PTinfo Az olasz melós 2010.02.05 09:42:00
 Az előző évben Los Angeles, és Göteborg is úgy döntött, hogy lehívja opcióját a korábban megvalósult villamosbeszerzésből. A közös pont a két város között -  és az ok, hogy egy poszban szerepelnek - a meglévő villamosflottát leszállító AnsaldoBreda, és a…..