Adatok
zsindely2
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A kis torna után aztán minden visszaállt a régi kerékvágásba. A Legacy ment-ment, ha kellett gyorsan, ha kellett lassan, én pedig lassan elfogadtam volna. Egyrészt mert nem fősodrásban lubickoló divatautó, másrészt mert mentes a prémiumság minden negatívumától. Ugyanakkor…..
zsindely2
2010.02.18 13:07:52
@Ciri:
Azoknál az autóknál, amelyeket az értékesítési helyüktől (légvonalban) 15-20 ezer kilométerre gyártanak, más a logisztikai stratégia, mint azoknál, ahol a gyár (Ingolstadt) kevesebb mint 1000 km-re van a fogyasztótól. Subaru tulajként tudom, hogy marha nagy türelem kell ahhoz, hogy valaki katalógusból rendeljen, mert a 3-4 hónapos szállítási idő (hajóval, Afrikát délről megkerülve, aztán Rotterdamtól vonaton!) miatt a rendeléstől a kulcsátadásig átlagosan 6-8 hónap telik el. Ezért a vevők 90%-a az éppen készleten vagy úton lévő portfolióból választ, és ezt értelmesen nem lehet másképp megtenni, mint hogy 3-4 csomagra szűkítik a felszereltségi választékot, a kárpit- és színválasztékot pedig limitálják. Ez bizonyos szempontból persze hátrány, viszont a tömeggyártás minden előnyével, és nem az extrákkal durván lehúzó árpolitikával. Mert a felszereltségi csomagok igen gazdagok, már az alapcsomag is közelíti a német autók legjobban felszerelt változatát, a "top" pedig az elekromosan mozgatható bőrüléstől, a napfénytetőig, a 18-cm-es átmérőjű érintőképernyős avigációig, a napfénytetőig mindent tartalmaz.
Azoknál az autóknál, amelyeket az értékesítési helyüktől (légvonalban) 15-20 ezer kilométerre gyártanak, más a logisztikai stratégia, mint azoknál, ahol a gyár (Ingolstadt) kevesebb mint 1000 km-re van a fogyasztótól. Subaru tulajként tudom, hogy marha nagy türelem kell ahhoz, hogy valaki katalógusból rendeljen, mert a 3-4 hónapos szállítási idő (hajóval, Afrikát délről megkerülve, aztán Rotterdamtól vonaton!) miatt a rendeléstől a kulcsátadásig átlagosan 6-8 hónap telik el. Ezért a vevők 90%-a az éppen készleten vagy úton lévő portfolióból választ, és ezt értelmesen nem lehet másképp megtenni, mint hogy 3-4 csomagra szűkítik a felszereltségi választékot, a kárpit- és színválasztékot pedig limitálják. Ez bizonyos szempontból persze hátrány, viszont a tömeggyártás minden előnyével, és nem az extrákkal durván lehúzó árpolitikával. Mert a felszereltségi csomagok igen gazdagok, már az alapcsomag is közelíti a német autók legjobban felszerelt változatát, a "top" pedig az elekromosan mozgatható bőrüléstől, a napfénytetőig, a 18-cm-es átmérőjű érintőképernyős avigációig, a napfénytetőig mindent tartalmaz.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tökéletes autó tényleg nincs, nekem hozzávetőleg tíz millám volt a projektre, összkerekeset akartam és ez tűnt a legjobbnak ennyi pénzért.
Sokat szemeztem igazság szerint az XC70-es Volvóval is, az sokkal szebb esztétikailag, több a választható extra, de egyrészt minden általam megkérdezett egyén az AWD-t dícsérte a Volvo Haldexes megoldásához képest, másrészt egy hasonló teljesítményű dízel motorral és azonos felszereltséggel kb. négy millával drágább.
Összességében szeretek beleülni, és eddig nem bántam meg a döntésemet.