Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ksk

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kanálgép Passion fruit vaj 2015.03.10 18:40:16
  Nem tudom, imerős e Nektek az érzés, amikor mondjuk szülinapotokra kaptok valami szuper puccos testvajat, amit legszívesebben kiscicaként nyalogatnátok le a kézfejetekről; vagy átugorva a kenegetést, egyenesen bekanalaznátok, mert olyan az illata, mint a frissen szeletelt trópusi…..
ksk 2015.03.10 23:10:59
Általános alapalállás a hazai kiskereskedelemben, hogy a vevő definíció szerint csaló féreg, akit úgy is kell kezelni, lehetőleg olyan modorban, hogy máskor eszébe se jusson pofázni. Zsuzsanna lejjebb azt fogja elpanaszolni, hogyan kezelték hazug alakként egy nagykörúti Sparban,…..
ksk 2010.02.17 13:16:03
Ezúton én is szeretném megerősíteni a fenti reklamáció valószínűsíthető helytállását. Nekem is volt már arra precedens, hogy minősíthetetlen modorban reagáltak egyszerű kérésemre egy SPAR üzletben (Szigethalom), és kénytelen voltam üzletvezetőt kérni. A kérés annyiból állt, hogy a húspultnál levágott termék nem egyezett meg az általam kért mennyiséggel(duplája volt), és kértem annak további felezését. Erre kibuggyant a "hölgyből" egy-két olyan mondat, amelyet sokan nem is vennének a szájukra, nemhogy egy vásárlói igényre legyen ez reakció. Nem kell mondanom, hogy azóta nem tettem be a lábam egyetlen SPAR üzletbe sem, mégha ez volna a legközelebb is. Inkább hosszabb utat teszek meg egy másik üzletlánchoz vagy kisebb, magyar üzletekhez (mégha drágább is), ahol még van értéke az általam biztosított vásárlóerőnek.
Én úgy gondolom - tekintvén, hogy jómagam is egy 40-45 fős üzlet vezetője vagyok - a vezetőség az, akinek a vállán fekszik az a felelősség, hogy üzletében vevőközpontú, hatékony csapatot és kellemes morált biztosítson. Ehhez elengedhetetlen, hogy a kommunikált elvárásokhoz és standard-ekhez megfelelő training és példamutatás legyen biztosítva. Amint olvasgatom ezeket a leveleket, egyre jobban az az érzésem, hogy itt nem a bolti eladókkal van a konkrét probléma, elvégre ők csak az elvártak szerint dolgoznak.Ha nincs magasabb elvárás, nincs jó minőségű munka sem...