Regisztráció Blogot indítok
Adatok
komi12

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor eladtam a két Babettámat, minél hamarabb szerettem volna helyettük egy szaladgálós ötvenest, amit tavasztól őszig használhatok a városban. A keresésnek csak két szempontja volt: a motor olcsó legyen és működőképes. Aztán amikor a Simsont először megláttam a pince…..
komi12 2013.01.20 13:18:29
@Lui_: A lopott előéletet ki tudod zárni. Kérj meg egy rendőrt hogy kérdezze le nem körözik e. Ha igen, akkor a motort ugyan buktad, de nem költöttél rá egy csomó lóvét és dolgoztál vele hónapokat.
komi12 2013.01.20 14:24:52
@Lui_: Nem tudom hogy van e hivatalos formája. Én a helyi KMB-s rendőrt szoktam megkérni hogy kérdezze le a körözési listából a motor számait. Neki ez kb 2 perc, de kértem már meg utcán, rendőrautóban ülő hatóságot is és készségesen segített egy robogóval kapcsolatban még a vétel helyétől 3 Km-re. Persze ha kiderül hogy lopott, akkor a motort azonnal lefoglalják de én úgy vagyok vele hogy inkább ez a veszteség mint a későbbi kellemetlenségek.
Alapvetően nem sok gondom van az Avensisszel, egyetlen úgynevezett meghibásodás keserítette meg a birtoklásával töltött négy és háromnegyed évet, de ha őszinte akarok lenni, igazából az is csak amiatt lett hiba, mert megvártam. Óriási mákom van, na. Ezt nem önigazolásnak…..
Miközben készült, azon gondolkodtam, miért nem volt jó nekem egy közönséges japán robogó. Miért akartam mindenképpen Vespát? Persze aki Csikós mellett ül, előbb-utóbb irtózni fog az egyszerű és logikus megoldásoktól. Az is biztos, hogy ha csak a retró forma vonzott volna, a…..
komi12 2012.05.09 18:13:11
@Gyurma73: 50-esre is kapsz rendszámot, ha megfelel a motorkerékpár kritériumainak és tudod igazolni az eredetét. A minap láttam egy 51-es szimót két személlyel, rendszámmal.
komi12 2012.05.09 19:44:00
@Gyurma73: Igazolni kell az eredetét. Nem egy sajtpapírral, hanem az eredeti számlával és végig az adásvételi szerződésekkel, amíg hozzád került. Ezenkívül kell legyen rajta irányjelző, távolsági fény, féklámpa, utas lábtartó, utaskapaszkodó meg minden, amit a nagy motoroktól elvárnak. Valamint át kell menjen a műszaki vizsgán (fékpadon is) A pontos adminisztrációról érdeklődj a gépjármű felügyeleten.
Mire jó egy harmincöt éves, roncs enduró? Hát, rendbe lehet hozni, akkor hobbizásra, vintage futamokra még megfelel, igaz, mifelénk nem rendeznek olyanokat. A másik lehetőség, hogy át kell építeni – igaz, mifelénk semmire sem becsülik a kétüteműeket. Az elmúlt két…..
A nagylátószögű lencse nem adja vissza az arányaitÚgy tűnik, senki sem akar nekem pálinkát eladni. Talán a fejem formája APEH-os, a mimikám pénzügyőrös vagy a karikás szemem miatt balhés alkoholistának néznek – hiába házaltam a faluban és sáros tanyákon, nem tudtam…..
Lássuk be, amilyen jól és semlegesen működik a BMW futóműrendszere, olyan rosszul néz ki. A motorosok egy részét ez nem érdekli, őket a jól vizsgázott használhatóság mozgatja. Sokan viszont elfogadnák a bokszert, ha a motorok olyan motorformájúak lennének – a Telelever és…..
Belsőség Hackelj felnit otthon! 2011.03.10 15:41:00
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
Már-már otthon érzi magát Budapesten Kunio, a japán világutazó. Két hete érkezett Budapestre, de maga sem gondolta volna, hogy ilyen hosszúra nyúlik magyarországi kirándulása. Mint azt megírtuk, a turistaszállás lépcsőházából ismeretlen tettesek ellopták túrára…..
Tavaly nyáron megkattantam. Az egész valahogy úgy kezdődött, hogy üldögéltem lent a sasfészekben, és a régi, lassan törékennyé száradt papírú motoros újságjaimat lapozgattam. Ezeket a magazinokat apám hozta még nekem, külföldi útjairól. Az öregem csillagász, fedezett már…..
Ázsia hadseregei furcsák. Az egyik atomkísérleteket folytat és szomszédjai hajóit torpedózza meg, a másik bevonul a környező országokba és keménykedik. A kínaiak motoros alakulata sem piskóta – milliók örülnénk, ha a besorozott ifjak a tibeti agresszió helyett inkább csak…..
A kis torna után aztán minden visszaállt a régi kerékvágásba. A Legacy ment-ment, ha kellett gyorsan, ha kellett lassan, én pedig lassan elfogadtam volna. Egyrészt mert nem fősodrásban lubickoló divatautó, másrészt mert mentes a prémiumság minden negatívumától. Ugyanakkor…..
komi12 2010.02.17 20:54:37
@ColtCzT: Ez lehet. De nem versenytechnikákról és profi pilótákról írtam,hanem hozzám hasonló hétköznapi emberekről és széria autókról.Az alap cikk is agy családi kombiról szól.
komi12 2010.02.17 13:50:56
@Leadfoot: Én nem azt mondtam hogy azért szép mert Subaru.A maga idejében az enyém sem számított szép autónak.Én csak azt mondtam hogy ezzel a külsővel is meg fogja találni a maga vásárlókörét azok közt,akik a belső tartalmat keresik.A belső tartalmat pedig csak akkor tudnád megismerni,ha pár ezer Km-t és pár veszélyesebb helyzetet magad mögött tudhatsz egy fiastyúkos verdával.Egy rövid próbakör(pláne az anyósülésen)ehhez édes kevés.Aki Subarus volt az 80%-ban Subarus lessz.Ez a statisztika.Maximum az eladások növekedése a kérdés.