Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PAS-001

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az aluljárókban minden sarkon hülyebiztos térkép van, most mégis tanácstalanul állok az egyik előtt. Tudom, hogy melyik állomásra szeretnék menni, és biztos vagyok benne, hogy innen indul a vonat, csak azt nem tudom, pontosan hol tudok felszállni rá. Odalép hozzám egy negyvenes…..
„Azért a 88 ezer euró egy Transporterért már az elmebaj kategóriába esik. Láttam már eredeti, nem restaurált és gyönyörűen megőrzött példányt pár éve, annak az ára 30 ezer volt és sokkal jobban nézett ki.” Ezt a kommentet Karlmann felhasználó írta Sipos Úr mannheimi…..
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
PAS-001 2011.12.30 22:53:26
@leonyid brezsnyev: Jó állapotú kupé 124-es Mercit keresel?
Én épp hirdetem az enyémet.
Jó állapotú?
Ez mind relatív egy majd 20 éves autó esetében.
Leírtam az autó összes pozitív és negatív tulajdonságát a használt autón feltett hirdetésemben.
Az autónak volt lemezsérülése,volt lakkozva és vannak hibái, ezek mind őszintén le vannak írva.
Nincs benne klíma se bőr de szép a belseje.
Hirdetem kb. 2 hónapja és hárman nézték meg eddig de telefonáltak vagy 30-an.
Szervizkönyv és egyéb baromságok után érdeklődtek :-)))
Óra szerint 180 ezer van benne ,szerintem kb. 280 lehet.
Még egy idióta telefon és le fogom venni a hirdetést .
Az autót ideiglenesen kivonom a fogalomból és
elteszem egy száraz meleg helyre néhány évre.
Amúgy ő az:
www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/300/mercedes-benz_300_ce_arcsokkenes-5174407

Veteránautó soha nem lesz belőle de napi használatra főleg a gázüzem miatt tök jó...
  Ne dőljön be a kupé Mercedes újszerű belének, mert amikor már fizetni kéne, biztosan kiderül, hogy átvagdosták benne az alvázszámot. Vélemények azonos című írásunkról...
PAS-001 2010.02.15 09:45:08
Mercedest venni kis hazánkban nem egyszerű dolog.
Nekem eddig volt egy 123-as 300Dieselem ismerőstől vettem aki 80-ban vette németországban.
Megfáradt szegény és mennie kellett a háztól így veterán előminősítéssel kivonva a forgalomból eladtam egy srácnak aki restaurálni fogja.

Ekkor jött a probléma.
Egy 124-es kellene lehetőleg kombi ,dízel és manuális váltós.
Megnéztünk kb. 20 db-ot de lehangoló volt a felhozatal.
Szétbombázott , trélerezős ,taxis szar volt az összes egymillió fölötti kilométerrel...
Aztán keresgéltem a limók között is de ott sem volt sokkal jobb a helyzet.

Ekkor egy autókereskedő ismerősöm szólt,hogy most kapott egy banki lefoglalt 93-as 220E-t benzin gázosat.

Az autó szép és kulturált volt de AF-es alvázszáma volt úgy,hogy a gyári alá be volt ütve és a gyári " át volt húzva".
Elég sokat jártam akkoriban Boszniába és Montenegróba ahol egy 124-es még a hatóságok szemében is ér valamit ezért megelőzvén a határon való magyarázkodást az alvázszám miatt inkább nem vettem meg ezt a 220-ast.

Már-már kezdtem feladni a dolgot amikor nejem kollégája szólt,hogy eladná a 3. egyben nem használt Mercijét ,egy 93-as 300-as mezitlábas felszereltségű de sportline kupét.
Az autó a garázs mélyén állt a lomok alatt már 2-3 éve.Németből hozta enyhe lemez sérülten ,berakatta a gázt ,használta egy évig majd lerakta.

Az autó katasztrofális műszaki állapotban volt.
Gumik tök laposak,akksi üres a motor indíthatatlan.
Ellenben szép belső és külső, hibátlan 16-os felnik plussz 4 lemezfelni téligumikkal
Le ellenőriztük az orosz mercis honlapon az alvázszám alapján ami szerint stimmelt minden.

Ez öt éve volt.Akkor 1 milát adtam érte.
Az egész autó kb. egy évig készült mire összeállt.
Új nyári gumik,akksi,viszkó,gyertyák,gyujtókábel szett,gyújtáslosztó,trafó,alapjárati motor,szelepszár szimmeringek,fékfelújítás és egy halom apróság.
Kb. 500 ezer Ft simán ráment akkor egy év alatt.Azóta is minden évben kb.egy 100-ast kell rá költeni éppen valamire.
Az érzésért amit egy ilyen kupé ad kőkeményen meg kell fizetni de úgy gondolom még mindig kulturáltabb az autó mint a leharcolt ex taxi ,diesel kombi és limuzin társaik.