Regisztráció Blogot indítok
Adatok
TünciS

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rovenna legfrisseb konfliktusán keresztül szeretné bemutatni az általa smasszer-típusúnak nevezett pénztárosokat, akikkel szerinte nagyrészt tele vannak a boltok. Most a C&A-ban gyűlt meg a baja az öntudatos eladóval, aki nem szeretett volna a gyerek után pakolni, miután az…..
TünciS 2010.06.12 09:32:26
@IHateTV: Szia!

Nos a vásárló azért megy be a boltba mert szüksége van a termékekre nem azért hogy az eladó szolgáltasson neki jó kedvet mosolyt és jobbá tegye a napját.

Az eladók nem mindig fogadnak hangos köszönéssel, széles mosollyal, maximális segítőkészséggel, türelemmel és odaadással. Ezzel igencsak változtatni kellene, ezzel egyetértek. Az sem kifogás, hogy szar a fizetésük, ezt vállalták, ebben nyújtsák a maximumot.

Érdekes ha én hangosan köszönve megyek be egy üzletbe biztosan kapok egy kedves mosolyt az eladóktól.Lehet azért mert EMBER számba veszem őket!!
Meg kellene tanuljuk hogy ők is emberek érzésekkel, problémákkal és van hogy a mi rossz hangulatunk őket is negatívan befolyásolja.
Néha képzeljük magukat az ő helyükbe.. igen ezt vállalták de régen azért nem az eladót szapultuk a boltban mert a férjünk elitta a fizetését...Vagy a gyerek megbukott félévkor..
Legyünk mi is emberségesebbek mi vásárlók.

Amúgy igen én a pult másik oldalán állok, mint boltvezető egyben eladó is. :-)
Most nem lennék a szuper- és hipermarketláncok helyében, mármint amúgy sem, de ezúttal biztos forrásból tudom, hogy az Index gyűjti az anyagot a legmodernebb kor legdurvább munkaadóinak ügyében, és most a Homár is megpróbálja odatenni a magáét. A Spar elkeseredett, és…..
TünciS 2010.05.12 20:18:50
Kedves Spar-os dolgozók !

Amíg a fél órás kaja időre fecsérelitek a figyelmet addig elsiklotok az igazán nagy dolgok felett.Ami annyi mint a pénztárosok rendszeres többlet munkája,ami abból áll hogy 14:30-kor végez elvileg. De gyakorlatilag 1 órával később fog. A képlet egyszerű 14:20-kor mehet címletezni majd kártyát lehúzva kivárja a vezetőt aki kegyesen elszámolja a kasszáját, jó esetben ha minden stimmel ez kb 10 perc.Rossz esetben 30 perc amit már ingyen tölt a bolton belül.És amikor már félórás késéssel úgy érzi a dolgozó hogy végzett hazamehet akkor kiderül, nem végezte el a feladatát amit kapott persze két blokkolás közt mert ugye a vásárló az első és pénztáros jó esetben is csak 2 van kasszában.Tehát ha minden jól megy akkor a pénztáros "kislány" 15:30-kor van kint az utcán, de többnyire nem megy jól. Mivel a bolt létszámból ami 17-18 fő jó esetben van 9 bejáró dolgozó amiből 1-2 tartósan beteg vagy csak pihenős. Tehát számoljuk ki 2 ember helyett dolgozik a pénztáros már élből, mert ugye ki más töltené fel a polcokat árúval ha nem a pénztáros aki már nem dohányzik nem eszik csak végre lehessen otthon a családjával. A heti 2 pihenő napot meg megfúrják mire rájössz mi van már cserélték a beosztást a falon.Reklamálni meg mehetsz a sóhivatalba mert ugye a főnököd feletesse aki területi vezető az csak kiabál a telefonba hogy ez őt nemérdekli beszéld meg a főnököddel, de hogy mikor ő az aki kénye kedve szerint változtat meg mindent. Persze a bolt érdekében !!
Ami persze ámítás mert pont már nem a bolt a legfontosabb hanem a bolt tulajdonosának a zsebe hogy már nincsen kitömve és keresi az okát mért nem nőtt a forgalom. Azért mert normális vásárló nem jön be a boltba mert nem kapja azt amiért jönne. Se kiszolgálásban se árú minőségben.A végkimerülés szélén járó dolgozok már csak abban reménykedhetnek hogy egyszer véget ér a munka napjuk és mehetnek haza a családjukhoz akit nem sűrűn láthatnak ha beindul a Sparban az élet.... De nem is megyek bele jobban. Azért kicsit becsüljük meg azt az embert aki azért megy be nap mint nap a boltba mert egész életében ízig-vérig eladó volt és számít hogy legyen kitől megvenni a kenyeret és tejet....