Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mostakkormivan

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Üzbegisztánban a leveskultúra a nemzeti gasztronómia komoly tartóoszlopának számít. Egy forró levest gyakran a vendéglátóhelyeken már üdvözlőfalatként leteszik mindenki elé, aki helyet foglal, és persze a számlán sem jelenik meg pluszösszeg.   Ez némiképp érthető is, hiszen a szakácsok a levest…..
Tréfás módját választotta a Citibank a közös számlák társkártyáinak aktiválásához. A tulajdonos beazonosítása helyett olyan adatokra kérdeznek rá, amiket csak a számla másik tulajdonosa ismerhet. Csalni viszont nem lehet, az ügyfélszolgálat besértődött, amikor meghallotta,…..
mostakkormivan 2010.02.14 18:26:33
Na hello! Én személy szerint Citibank alkalmazott vagyok, ráadásul pont az ügyfélszolgálaton dolgozom (Citiphone), és itt vagyok osztályvezető-helyettes.

Pár dolgot fűznék hozzá a dologhoz, de mindenek előtt kijelenteném, hogy semmiképp sem a bankot szeretném védeni. Mivel ott dolgozom már több mint 2 éve, rengeteg olyan esettel találkoztam (pl itt a homáron is) amikor JOGOS volt a panasz. Én is találkozom nap mint nap olyan esetekkel, amikor sajnos olyan szinten elrontottunk vmit az ügyfélnek, hogy kirakatba való lenne. De legalább korrigáljuk, nem úgy mint az asus-nál :)

Szóval, a levél írójához szólnék pár szót:
Először is kiemelném a beazonosító kérdéseket. A kérdés úgy szól, hogy volt-e devizautalásA az elmúlt 5 napban. Az "a" betű direkt van kiemelve, a kérdés tehát arra irányul, hogy ÖN hölgyem utalt-e devizát. Én úgy gondolom, hogy ez egy egyszerű kérdés, ha tőlem megkérdezik és tudom, hogy nem utaltam, akkor azt válaszolom rá, hogy NEM.

A másik kérdés, hogy milyen módon kapja a kivonatokat, na hát az egy nagy butaság, mivel tudni illik ön MEGHATALMAZOTT / TÁRSTULAJDONOS és ön nem kap kivonatot, csak a főtulaj. Ergo abszolút jogos a panasza :) (ezúton ki is fogjuk vetetni a kérdéssorból)

Azonban azt hozzá szeretném tenni: itt idéznék öntől: "Eleve különösnek találtam, hogy minden biztonsági kódot (a pin-kódot és a telefonos kódot is) a telebankon keresztül, az aktiválás során fogunk létrehozni". <<-- Pontosan EZ AZ AZ ok, amiért ilyen szigorú procedúrák vannak nálunk. Mivel a telefon végén BÁRKI lehet, ezért tökéletesen meg kell bizonyosodnunk arról, hogy az üf-lel beszélünk. Tudja maga, hány hálálkodó telefonbeszélgetésnek / levélnek voltam tanúja, amiben az üf kifejtette, hogy mennyire örül, h megelőztük a bajt? Tudja NAPI SZINTEN hány visszaélési próbálkozás van és sajnos mennyi sikeres is ebből?! Képzelje el, ha fordított esetben arról tájékoztatjuk, hogy sikerült kiszűrnünk egy visszaélési próbálkozást, vajon akkor is ennyire fel lenne háborodva a kérdéssoron?

És végül a bankár védelme érdekében hozzátenném, hogy sajnos rengeteg hívásunk van, leterheltek az emberek, ami azt jelenti, hogy van aki 2000, azaz kettőezer, hívást felvesz egy hónapban, ami napi szintre lebontva kb 100-at tesz ki.(Egy átlag üf szolgálatnál ez 20-30). A bankár fizetése úgy tevődik össze, hogy alapfizu + szervíz jutalék + értékesítés. MINDÖSSZE 3 hibát követhet el egy bankár egy hónapban, ha ennél többet követ el, megvonják tőle a teljes szervíz jutalékot és az értékesített termékek értékének 70 százalékát kapja meg. Ha önnek elfogadja ezt a választ, amit a háttérből súgnak, akkor ez hibának minősül. Ha még 3x előfordul ez, akkor számszerűsítve a fizetéséből körülbelül bruttó 50-60 ezer forintnak búcsút inthet. Nem beszélve arról, hogy ez csak egy kis hibának minősül, mert ha pl anyagilag megkárosítja vagy a bankot vagy az ügyfelet, az állásával játszhat. Mindezt úgy, hogy tudnia kell betéve az ÖSSZES procedúrát, díjat, eljárást. Munka során kb 14-16 windows alatt futú alkalmazást használva. Mindezt gyorsan, precízen, udvariasan.

A levél lényege nem az volt, hogy hősként emeljem ki a citibanknál dolgozókat, szimplán rávilágítani szeretnék arra, hogy rengeteg esetben sajnos jogos a panaszkodás, de azért mert Magyarországon élünk, nem kellenne MINDENBE belekötni és a kákán is csomót keresni, csak hogy én is elégedetlen legyek már vmivel és postolhassak a homárra.

Köszönöm a figyelmet,
XY